Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa

Vierailija
12.08.2022 |

Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?

Kommentit (349)

Vierailija
261/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon naisia joilla ei ole puhdasta juomavettä, ruokaa tai kotia. Ei mahdollisuutta koulutukseen tai työntekoon, vain olemaan miesten alistettuna. Ja silloin ei puhuta pyllylle läpsyttelystä vaan raiskauksista, pahoinpitelystä ja taposta.

Mutta täällä joku valopää harkitsee eroa sen takia että mies läpsii pyllylle! Ja muut wokettajat kannustaa että joo, jätä se sika. Voi hyvää päivää!

En missään tapauksessa kyseenalaista kehorauhaa mutta jotain suhteellisutta nyt, hyvät siskot.

Vierailija
262/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuo hästäg miesvihanäkyväksi olla edes avohoidossa? On niin sekaisin että tahdosta riippumattomalle osastojaksolle olisi tarvetta.

On miesvihaa yleistää väkivaltainen käytös koskemaan (lähes) kaikkia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokenutmies kirjoitti:

Kyllä se on naisille hankalaa kaikki. Siinä ensihuumassa jos naista panettaa niin saa läpsiä mennen tullen ja ottaa takaapäin tiskipöytää vasten ja nainen valuu reisilleen kiimasta. Kun kiima-aika on ohi niin sitten pitää miehen olla kohtelias. Jos tulisi ero ja nainen rakastuisi uuteen mieheen niin taas mies saisi läpsiä puolisen vuotta ja vetää tukasta samalla kun panee naista. Se on todellakin niin että rakastuminen on ainoa oikea rakkaus jossa hormonimyrskyt sekoittaa ihmisen pään ja kestää keskimäärin 0.5-2v ja sen jälkeen suhde on kiintymystä tai parhaimmillaankin vain läheistä intiimiä ystävyyttä. Tuossa kohtaa moni nainen alkaa sitten vaatimaan kaikenlaisia sääntöjä.

Anteeksi mutta sinulla tuntuu olevan hankalaa ymmärtää että jokainen päättää omasta kehostaan. Etkö tosiaan ymmärrä että on täysin eri asia vetää tukasta suostumuksella seksin yhteydessä kuin ihan muuten vain? Kuulostat kuvottavalle miehelle joka haluaa pahoinpidellä naista seksin varjolla ja loukkaannut kun et voi tehdä sitä naisen suostumuksella. Jokainen saa asettaa säännöt omalle keholleen. Miksi tämäkin keskustelu on täynnä miehiä jotka jankkaavat että pitää saada koskea vaikka se kosketus sattuisi sitä naista? Ei teillä ole mitään omistusoikeutta siihen naisen kehoon, ei edes avioliitossa.

Kukaan terve ihminen ei jatka mitään toimintaa joka satuttaa toista.

Mutta ette te ole terveitä miehiä, te vihaatte naisia ja sitä tuotte ilmi esim juuri näillä kirjoituksilla. Hyi olkoon. Naiset varokaa näitä on paljon.

#miesvihanäkyväksi

Vaihda hästäg. Osut oikeaan kun se on #määvihaannaisiajaulisen

HArkitse terapiaa, se voisi auttaa miesvihaasi

Vierailija
264/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja laardi hytkyy minuutin sen jälkeen. Tuntuu alleissa asti.

Kiitos, että jaoit itsestäsi tämän sangen merkittävän tiedon kanssamme. Nyt voimme hengittää rauhallisemmin.

Vierailija
265/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sihteeri simpsakka miehesi töissä? Jos se on liian vanha tai lihava kotona käy juuri noin. Eli vaihtakaa sihteeri

Ei nykyään enää ole sihteereitä. Ei ainakaan alle viisikymppisiä.

Ei niin, nykyään ne on assistentteja ja on paljonkin alle viisikymppisiä.

Vierailija
266/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon naisia joilla ei ole puhdasta juomavettä, ruokaa tai kotia. Ei mahdollisuutta koulutukseen tai työntekoon, vain olemaan miesten alistettuna. Ja silloin ei puhuta pyllylle läpsyttelystä vaan raiskauksista, pahoinpitelystä ja taposta.

Mutta täällä joku valopää harkitsee eroa sen takia että mies läpsii pyllylle! Ja muut wokettajat kannustaa että joo, jätä se sika. Voi hyvää päivää!

En missään tapauksessa kyseenalaista kehorauhaa mutta jotain suhteellisutta nyt, hyvät siskot.

Totta, kerran raiskareitakin on olemassa niin kyllä naisen on osattava tyytyä äijään joka toistuvasti vähät viisaa toisen toiveista mutta satuttaa vain ihan vähän. Se on kultakimpale hyvät siskot!

Vierailija
267/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää miten moni jumiutuu pyllylle läpsimiseen ja tilanteen todellinen ongelma eli toisen koskeminen vaikka toinen sanoo ei sivuutetaan. Joo, monille pieni läpsyttely on hellyyden osoitus ja kivaa. Ap:lle ja joillekin muille se ei sitä ole, ja kunnollisen kumppanin pitäisi kunnioittaa sitä.

Oma mieheni hellitteli minua minua ärsyttävällä lempinimellä. Lopulta sanoin, että minua ärsyttää tuo lempinimi, älä enää käytä sitä. Mies loukkaantui elämänikäisesti, eikä oma-aloitteisesti tullut hellittelemään enää ikinä.

Olen jälkikäteen käsittänyt, että hänelle hellyyden osoittaminen oli vaikeaa, ja kun hän oli siihen jonkin keinon keksinyt, hän haavoittui syvästi, kun kielsin häntä.

Tässäkin tapauksessa voi olla kyse miehen kömpelöstä tavasta yrittää rakentaa siltaa puolisoon, osoittaa välittämistä. Mutta näistä kommenteista näkee, että teidän nykyajan nuorten naisten aivot on amerikkalainen kova feminismi pessyt: näette vallankäyttöä siellä ja täällä ja olette unohtaneet, että mieskin on ihminen. t. nainen 65 v.

Annoit miehen jatkaa lempinimen käyttöä ties kuinka kauan, ennen kuin kerroit, että kyseinen lempinimi ärsyttää. Tuossa loukkasi varmasti myös se, ettet kertonut aikaisemmin.

No, ei se aluksi ärsyttänytkään, vaan vasta vuosien päästä. :)

Mutta usein kyllä vaikeat asiat tulee mulla ulos vasta sitten kun on niin täynnä niitä, että ulostulo on aggressiivinen. Se on huono metodi, myönnän.

Vierailija
268/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimo yrittää kosketella mua. Ole sanonut että se on asiatonta enkä halua sitä. Otti aivan hirveät kilarit.

Vierailija
269/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, kerran raiskareitakin on olemassa niin kyllä naisen on osattava tyytyä äijään joka toistuvasti vähät viisaa toisen toiveista mutta satuttaa vain ihan vähän. Se on kultakimpale hyvät siskot!

Sanoinko niin, senkin öyhöttäjä. Pointti oli se että todennäköisesti noiden OIKEIDEN ongelmien kanssa painivat naiset vaihtaisivat ilomielin osia ap:n kanssa jonka suurin ongelma on pyllylle läpsyttelevä mies

Vierailija
270/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko niin, senkin öyhöttäjä. Pointti oli se että todennäköisesti noiden OIKEIDEN ongelmien kanssa painivat naiset vaihtaisivat ilomielin osia ap:n kanssa jonka suurin ongelma on pyllylle läpsyttelevä mies

Jaa, en mä ainakaan, kroonisesti sairas entinen omaishoitaja ja aikuisen erityislapsen äiti. Kusipäisyyden sieto kun tuppaa vaan laskemaan vuosi vuodelta. -eri

Vierailija
271/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sietää kiusantekoa omassa elämässä, jos jollain toisella on asiat vielä huonommin?

Vierailija
272/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessahan sinulla on oikeus määrätä, kuka sinua koskee ja miten. En kyllä itse olisi tuollaisen urpon kanssa, joka ei kuuntele pätkääkään, mitä sanon.

Vierailija
273/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän ulospääsyään ap:n tyytyminen ei auta mitenkään.

Monet miehet ovat kokonaan ilman seksiä. Heille olisi onnenpotku löytää joku jonka pyllyn saisi edes nähdä, ap:n mies saa puolisonsa harkitsemaan eroa kun ei osaa olla satuttamatta. Muut 50-lukuiset kannustaa että joo, läpsi vaan. Jotain suhteellisuudentajua!

Vierailija
274/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasta läpsystä vedät olan takaa avokämmenellä poskelle. Saatteeksi voit sanoa, että on se nyt stna, kun aikuinen mies ei usko puhetta.

Vierailija
275/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kysehän ei ole nyt siitä kuka palstalainen tai kenen palstalaisen puoliso tykkää läpsyistä peppuun, vaan siitä kunnioituksesta. Oli kyseessä mikä tahansa, josta toinen ei pidä, niin sitä ei tehdä. Varsinkin jos siitä on sanottu. Sillä ei ole merkitystä tykkääkö tekijä niin tehdä ja sairasta on jos saa siitä nautintoa kun tietää että toinen ei nauti.

On ehdotettu että läpsii takaisin, mutta sehän olisi mistä mies pitää. Jos on tosi luupää niin pitää tehdä jotain mistä mies ei varmana pidä esim puristaa kynsillä kiveksistä ja sanoa samat perusteet kuin hän itse. Jotkut tarvii äärimmäiset kokemukset, että ymmärtää sen toisen osapuolen kokemuksen.

Joku sanoi että naisten pitäisi olla ilkeämpiä ja näkisin että tämä on nyt sellainen missä pitää olla ilkeä kun ei normaalit sivistyneet keinot tehoa

Vierailija
276/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä mies saattaa koskettaa minua tavalla, josta en pidä.

Hän työntää sormeaan edestakaisin sormenhankaani tai muuhun vastaavaan paikkaan.

Koen eleen halventavana, ja olen kertonut sen.

Asiaa ei paranna se, että koen miehen muutenkin kohtelevan minua lähinnä tarpeittensa tyydytysvälineenä. Koen olevani patja tai reikä.

Seksi meillä sinänsä sujuu. Mutta ajatuksia tai ajattelukykyä minulla ei saisi olla.

Vierailija
277/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman huonoin ohje on kestää mitä tahansa itselleen sopimatonta sillä ajatuksella, että jollakulla menee vielä huonommin.

Älkää siis koskaan valittako tai pyrkikö elämässänne yhtään parempaan laatuun tai muutoksiin, koska jollakulla on asiat vielä huonommin. Talo homeessa? Jotkut asuvat kaduilla koko elämänsä. Mies ei kunnioita? No ainakaan se ei lyö, kuten jotkut toiset. Paska pomo ja paska palkka? No ainakin sulla on töitä, monet myy itseään pakosta saadakseen rahaa tai toimii kuriireina huumejengeille. Allerginen gluteenille? Syö silti, maailmassa on monessa paikkaa nälänhätä. Huonot numerot koulussa? Miksi yrittäisit enempää, monet eivät pääse kouluun lainkaan. Lapset tappelevat ja käyttäytyvät huonosti, ja se väsyttää? Jotkut kuule kun eivät voi edes saada niitä lapsia, ole nyt hiljaa vaan.

Maailma ei ole kilpailupaikka, jossa eniten kärsinyt voittaa, vaikka Luther tätä kärsimysoppia kannattikin ja jätti siitä jälkensä suomalaiseen yhteiskuntaan.

Vierailija
278/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauheeta. Kehtaakin koskea puolisoon.

Miksi on pakko koskea sellaisella tavalla josta toinen ei pidä? Todennäköisesti kuitenkin on myös olemassa kosketustapoja joista ap tykkää.

Seurasin poikaani ja hänen tyttöystävänsä. En tosiaan tiennyt oliko kyseessä ei vai kyllä tilanne. Sanoin pojalleni ettei saa kiusata, koska en muuta keksinyt . Taisi kuitenkin olla heidän normaalia kanssakäymistä. Olen vähän kauhistunut. Miksi ihmiset eivät keskustele niin, että oikeasti ei on ei ja kyllä kyllä. Ja kyllä voi sanoa jos tahtoo, eikä tarvitse sanoa ei kun tarkoittaa kyllä. En tiennyt että oikeasti tuollaista vanhojen suomalaisten elokuvien eikyllä sekoilua on olemassa. Itse kuvittelen osaavani sanoa ja perustella sen ein kenelle tahansa, niin että se menee perille.

Vierailija
279/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessahan sinulla on oikeus määrätä, kuka sinua koskee ja miten. En kyllä itse olisi tuollaisen urpon kanssa, joka ei kuuntele pätkääkään, mitä sanon.

Eikä edes periaatteessa, vaan ihan lain mukaan. Ei mene laillisesti niin, että nyt kun ollaan naimisissa tai muuten vakavassa suhteessa, niin puoliso voi jättää kunnioittamatta sun itsemääräämisoikeutta ja siihen pitää nyt vaan suostua, kun se lääppiminen kuuluu parisuhteeseen.

Vierailija
280/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok terrieri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan