Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa

Vierailija
12.08.2022 |

Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?

Kommentit (349)

Vierailija
321/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä peppu kaipaa ilman muuta läpsäystä.

Vierailija
322/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tule mieleenkään sitten lopettaa sitä häiriintynyttä käytöstä kuljeskella alasti kotona? Vaatteet päälle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se jotain ihmisestä jos tekee aina jotain asiaa vaikka toinen on kieltänyt...

On niitä sellaisiakin miehiä jotka osaa lopettaa kun sanoo. Mitä jos etsisit sellaisen?

Vierailija
324/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauheeta. Kehtaakin koskea puolisoon.

Miksi on pakko koskea sellaisella tavalla josta toinen ei pidä? Todennäköisesti kuitenkin on myös olemassa kosketustapoja joista ap tykkää.

Jos ei pidä koskettelusta niin ei pitäisi olla naimisissa eikä edes seurustella

Vierailija
325/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nipistelen miestä aina perseestä, jos kulkee alasti.

Mä meen aina vessaan yökkimään, jos mies kulkee alasti. Saunassa sen vielä sietää, mutta ei muuten.

miksi olet oksettavan miehen kanssa?

ai niin. tietenkin rahan takia.

Miksi sä kuvittelet, että joku on rahan takia miehen kanssa? Meillä on 27 vuotta yhteistä elämää takana ja jos ulkonäkö on vuosien aikana muuttunut joiltakin osin äklöttäväksi, niin ei se tarkoita, että sen takia pitäisi erota. Sitä vaan tulee iän myötä yliherkäksi joillekin asioille.

Olet sairas. Et ole koskaan rakastanut miestäsi kun puhut siitä noin.

Vierailija
326/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää. Yhdistän kaiken tuollaisen peffaan/tisseihin/genitaaleihin kohdistuvan koskettelun seksiin. Jos toinen tekee sitä tilanteessa missä hyvässä, niin siitä joko tulee aivan merkityksetöntä tai sitten tuntuu että toinen ehdottaa koko ajan seksiä. Ja seksistä kyllä pidän paljon ja usein, mutta elämään kuuluu kumminkin muutakin. 

Lisäksi myös parisuhteessa ja yhdessä asuttaessa ihmisellä säilyy oikeus koskemattomuuteen ja yksityisyyteen, joten vähän voisi haistella ilmapiiriä ennen kuin tulee läpsimään tai muuten seksuaalisessa mielessä koskettelemaan. 

Sori sekava sepustus...

ÄLÄ IKINÄ seurustele. Et ole siihen kykenevä!

Vierailija
327/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointtihan tässä on se, että aikuinen mies tahallaan ja jatkuvasti tekee jotain, mistä puoliso ei pidä. Miksi tällaista käytöstä puolustellaan? Keskenkasvuinen tyyppi.

Eroa sitten ja lopeta valittaminen

Vierailija
328/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö sanoo, että häntä ei saa koskea, niin silloin häntä ei saa koskea. Erityisesti juuri takamus, sukuelimet ja naisella rinnat ovat niitä paikkoja, joihin ei saa ilman lupaa koskea. Kyllä sen pitäisi jo lapsenkin tajuta, jos hänelle se tarpeeksi aikaisin opetetaan.

Sitten pitää erota. Et voi seurustella toisen kanssa ja kieltää häntä koskemasta. Parisuhteet ei toimi niin!

Vierailija
329/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan läpsäisyn jälkeen kielsin ja sanoin, että tuo ei tunnu mukavalta. Toisen läpsäisyn jälkeen purskahdin katkeraan itkuun, jolle ei tullut loppua, itkun lomassa puin vaatteet päälle, otin avaimet ja lompakon ja lähdin. Mies jäi seisomaan ovelle, hän ei käsittänyt, mistä oli kyse. Ensin yritti huumorilla, että eihän tuo edes sattunut ja sitten uhmalla, että pienestäpä otit nokkiisi ja lopulta ihmeissään, että mikä nyt on. Mies soitti minulle koko illan, soitti kavereille ja vanhemmilleni eikä kukaan tiennyt, missä olin.

Keskustelimme puhelimessa viikkoa myöhemmin ja kerroin, että en palaa väkivaltaisen miehen luokse, minua ei lyödä. Se ei ole kosketus, se on väkivaltaa ja koska mies ei tätä usko, että uskalla jäädä luokseen. Sitä matelun määrää, joka tuosta seurasi! Ja tilanteen kieltämistä.

Et ole terve päästäsi. Miksi seurustelet jos sinuun ei saa koskea?

Vierailija
330/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan se jotain ihmisestä jos tekee aina jotain asiaa vaikka toinen on kieltänyt...

On niitä sellaisiakin miehiä jotka osaa lopettaa kun sanoo. Mitä jos etsisit sellaisen?

Jos ei kestä koskettamista ei pidä seurustella

Vierailija
331/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan kyllästy katsomaan sitä edestakaisin hyllyvää aaltoliikettä joka syntyy kropassasi jokaisen läpsäisyn jälkeen.

Vierailija
332/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kähmin tyttöystävää aina, kun hän keikistelee vähissä vaatteissa tai alasti kotona. Usein se päättyy seksiin, koska on käytännöllistä paneskella ennen kuin ollaan menossa suihkuun. Suihkussa ja saunassa käydään yleensä yhdessä. Illalla käydään usein vessassa yhtä aikaa: toinen pesee hampaita, toinen istuu pöntöllä. :D

En kyllä olisi suhteessa päivääkään sellaisen naisen kanssa, jota ei saa kähmiä pyllystä silloin kun siltä tuntuu. Tyttöystäväni onkin onneksi intohimoinen Välimeren maan asukas. Jos olen hänen mielestään liikaa tietokoneella, hän tulee viereen, pullauttaa tissin ulos topistaan ja laittaa sen suuhun ja sanoo, että minun pitäisi "do me instead of computer". Toimii joka kerta, toisin kuin nalkutus. Eipä ole tullut ikävä entistä suomityttöystävää, joka oli jo nuorena sellainen "älä nyt... no mitä sinä nyt..." -tyylinen nainen, jos yritti koskea kesken päivän.

Sun intohimoinen välimeren maan tyttis lyö sua kengällä tai keittiöveitsellä jos satutat sitä, suomalainen kestää, kirjoittaa vauvapalstalle ja eroaa. Kulttuurieroja.

Vierailija
333/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas naiset, me miehet olemme vähemmän jalostuneita olioita. Emme osaa näyttää niitä tunteita aina oikein.

Mutta jos pitkän liiton jälkeen puristelemme pyllystä ja jaksamme olla innostuneita teidän ehkä ei enää sellaisesta teiniahterinne, niin ottakaas tämä yritys positiivisesti.

Yleensä se on tarkoitettu jonkinlaiseksi hellyyden ja kiintymyksen osoitukseksi.  Onko tämä niin paha?

Jos se sattuu, kuten ap:tä on. Opettele toinen tapa. Satuttaminen herättää vain ärtymystä ja vihaa.

Vierailija
334/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kähmin tyttöystävää aina, kun hän keikistelee vähissä vaatteissa tai alasti kotona. Usein se päättyy seksiin, koska on käytännöllistä paneskella ennen kuin ollaan menossa suihkuun. Suihkussa ja saunassa käydään yleensä yhdessä. Illalla käydään usein vessassa yhtä aikaa: toinen pesee hampaita, toinen istuu pöntöllä. :D

En kyllä olisi suhteessa päivääkään sellaisen naisen kanssa, jota ei saa kähmiä pyllystä silloin kun siltä tuntuu. Tyttöystäväni onkin onneksi intohimoinen Välimeren maan asukas. Jos olen hänen mielestään liikaa tietokoneella, hän tulee viereen, pullauttaa tissin ulos topistaan ja laittaa sen suuhun ja sanoo, että minun pitäisi "do me instead of computer". Toimii joka kerta, toisin kuin nalkutus. Eipä ole tullut ikävä entistä suomityttöystävää, joka oli jo nuorena sellainen "älä nyt... no mitä sinä nyt..." -tyylinen nainen, jos yritti koskea kesken päivän.

Toinen istuu pöntöllä ja toinen pesee hampaita? Yök!

Varmaan hammasharjatkin ovat säilytyksessä pöntön vieressä?

Vierailija
335/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa on outoa? Normihommaaa.

Yleensä hammasjarjat ovat peilin edessä avohyllyllä. Meinaatko että paska roiskuu sinne? Vai kusisumu?

Vierailija
336/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa on outoa? Normihommaaa.

Yleensä hammasjarjat ovat peilin edessä avohyllyllä. Meinaatko että paska roiskuu sinne? Vai kusisumu?

Molemmat. Yleistietoa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muistitko-sulkea-kannen-wc-pontto-l…

Vierailija
337/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmisethän koko ajan syövät ULOSTETTA! Sitä ulostetta jopa verotetaan kovasti ja tietyn prosenttimäärä ulostetta saa myydä vain erikoisliikeissä. Joitko viiniä vai olutta?

Ja mikä on todellista totta ap:n kertomuksesta on hämärää. Tämän footumin tunnuslause kun on - JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
338/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei naiset osaa pskkkova, kun mies on suihkussa! Ladyllä kun on iso hätä niin meikää käskytetään, huudetaan ja kiljutaan ulos veski-kylppäristä!  No miksi sormi SIELLÄ!!!....on ihan arkipäiväinen juttu ja kivaa?

Haistakaa p! te teeskentelijät!

Vierailija
339/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies yhtäkkiä lopettaa läpsäisyt naisen takapuoleen, nainen voi ajatella, mies ei pidäkään enää hänestä, kun ei osoita huomiota. Nainen tuntee itsensä hyljätyksi.

Vierailija
340/349 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on persujen syytä😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi