Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa
Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?
Kommentit (349)
Hair kirjoitti:
Olisi kyllä vaikeaa olla puristelematta, jos vaimona/ tyttöystävänä mehupeppu joka vielä pyörisi alasti edessä.
Ei tietysti mitään läpsimistä, jos toinen sanoo ettei tykkää.
Sitten pitäisi tuijotella vaan haikeena....
Jos nyt hellästi kuitenkin saisi vähän puristaa, edes silloin tällöin?
Vika on siinä että se on puristelua ei kosketusta tai hellyyttä. Osaatko edes hivellä naista tämän ihon nukkakarvaa pitkin koskettamatta itse ihoa? Jokaisella naisella on se heikko nukkakarva jossain osaa kehoaan. Opetelkaa hyväilemään oikein.
Mun ensimmäisellä aviomiehellä oli tapana käydä hauskasti polveen kiinni, vaikka sanoin monet kerrat että sattuu. Sen viimeisen kerran sain primitiivireaktion ja huusin raivosta "mitä helvetin vikaa päässä pitää olla kun ei puhetta ymmärrä". Lopetti siihen paikkaan, mutta enhän minä sitä miestä enää arvostanut, joten ero tuli. Kai toiset vaan ovat jotenkin luupäitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö sanoo, että häntä ei saa koskea, niin silloin häntä ei saa koskea. Erityisesti juuri takamus, sukuelimet ja naisella rinnat ovat niitä paikkoja, joihin ei saa ilman lupaa koskea. Kyllä sen pitäisi jo lapsenkin tajuta, jos hänelle se tarpeeksi aikaisin opetetaan.
Juuri, kun meille ollaan opetettu, että rinnat ovat yhtä neutraali asia kuin vaikkapa kyynärpää tai leuka, olet sen ruumiinosan niputtanut ns. seksuaalisignaloiviin ruumiinosiin.
Samaa nahkaa se on kuin nenänpäässäkin.
Minusta näyttää ettei mies kunnioita naista jos koskettaa ilman lupaa. En jatkaisi suhdetta. Lapsille tämä on erittäin huono esimerkki, lasten nimenomaan on tärkeää oppia pitämään omat rajat. Miten voi oppia jos vanhemmat toimivat noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpäs jos toisit sen peppusi kosketettavaksi sinulle mieluiseen aikaan ja sinulle sopivalla tavalla ja kerrot, että nyt olisi otollinen hetki koskea kun kerta siitä niin kovasti tykkäät. Koskettelun jälkeen positiivinen palaute että tuntuipa kivalta ja että kiitos kun kunnioitit rajojani. Positiivinen palaute toimii aina paremmin kuin räyhääminen. Ajan kanssa se ei-toivottu käytös jää vähemmälle ja kokonaan poiskin.
En ole mikään seksinvihaaja ja tykkään tulla kosketelluksi itsekin, ja samoin ymmärrän kumppanini halun ja tarpeen koskettaa minua. Mutta rajat ne on minullakin, en ihan kaikesta tai kaikkina aikoina siitä pidä. Mutta pidän kyllä huolen että niitä kosketuksia kuitenkin on, runsaasti, sellaisilla tavoilla että ne miellyttävät meitä molempia. En missään nimessä poistaisi kokonaan toisen tarvetta koskettaa minua, jos yksi tapa ei miellyttäisi, vaan ohjaisin toimintaa minullekin sopivampaan suuntaan.
Joskus lapsellisempana aikana elämässäni olisin minäkin kiukutellut, mutta sittemmin olen ymmärtänyt että yhteisen kivan löytäminen on kaikin tavoin hedelmällisempää ja vähentää kaikenlaista skismaa -> onnellisempi suhde. Kiukuttelulla saa palkakseen lisää nihkeyttä, se on varmaa.
Yllä on kommentti, joka ymmärtää ilmiötä pintaa syvemmältä. Tiedostaen sen, että aiemmin olisi suhtautunut siihen vain lapsellisesti kiukutellen.
Alanuolista päätellen valtaosa kommentoijista ei ymmärrä, vaan elävät eroajatusten ja lapsellisten kiukuttelujen kierteessä.
Lapsellista on olla kuuntelematta toisen selvää kieltoa, jos se sattuu tulemaan kivusta johtuen väärällä äänensävyllä. Ap:lla ei ole mitään velvoitetta paimentaa äitimäisesti aikuista miestään.
Ja koska seksivastaiseksi syytetään kuitenkin niin ei, meilläkin läpsitään, jopa vyöllä myös. On pikkasen eri asia kun molemmat on jutussa mukana ja kommunikaatio toimii. Seksuaalisuus nuupahtaa sijoilleen jos joutuu pelkäämään omien rajojensa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää aika lailla moden kirves käyneen viesteissä.
mutta miesvihaketju jäi edelleen jatkamaan eloaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää miten moni jumiutuu pyllylle läpsimiseen ja tilanteen todellinen ongelma eli toisen koskeminen vaikka toinen sanoo ei sivuutetaan. Joo, monille pieni läpsyttely on hellyyden osoitus ja kivaa. Ap:lle ja joillekin muille se ei sitä ole, ja kunnollisen kumppanin pitäisi kunnioittaa sitä.
Oma mieheni hellitteli minua minua ärsyttävällä lempinimellä. Lopulta sanoin, että minua ärsyttää tuo lempinimi, älä enää käytä sitä. Mies loukkaantui elämänikäisesti, eikä oma-aloitteisesti tullut hellittelemään enää ikinä.
Olen jälkikäteen käsittänyt, että hänelle hellyyden osoittaminen oli vaikeaa, ja kun hän oli siihen jonkin keinon keksinyt, hän haavoittui syvästi, kun kielsin häntä.
Tässäkin tapauksessa voi olla kyse miehen kömpelöstä tavasta yrittää rakentaa siltaa puolisoon, osoittaa välittämistä. Mutta näistä kommenteista näkee, että teidän nykyajan nuorten naisten aivot on amerikkalainen kova feminismi pessyt: näette vallankäyttöä siellä ja täällä ja olette unohtaneet, että mieskin on ihminen. t. nainen 65 v.
Annoit miehen jatkaa lempinimen käyttöä ties kuinka kauan, ennen kuin kerroit, että kyseinen lempinimi ärsyttää. Tuossa loukkasi varmasti myös se, ettet kertonut aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä läpsin miestäni pepulle, koska haluan hänellä olevan haluttava olo. Jos sen sijaan läpsiminen tekisi hänelle ahdistuneen ja epäkunnioittavan olon, lopettaisin tietenkin. Minkälainen kusiaivo haluaa tehdä puolisolleen ahdistuneen olon? Ja omasta kosketuksestaan epätoivottavan ja ällöttävän? Ei paljon järki päätä pakota.
Eivät nämä neropatit osaa ajatella noin pitkälle. Ajattelevat kuin pieni lapsi. "Jos laitan silmät kiinni, kukaan muukaan ei näe mitään. Jos haluan läpsiä pepulle, kaikki muutkin pitävät läpsinnästä."
Osa voi toimia ilkeyttäänkin, saa nautintoa oudosta vallantunteesta. Suurin osa kuitenkin ihan vaan tyhmiä ja itsekeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö sanoo, että häntä ei saa koskea, niin silloin häntä ei saa koskea. Erityisesti juuri takamus, sukuelimet ja naisella rinnat ovat niitä paikkoja, joihin ei saa ilman lupaa koskea. Kyllä sen pitäisi jo lapsenkin tajuta, jos hänelle se tarpeeksi aikaisin opetetaan.
Ei rinnat ole seksuaaliset. Etkö ole kuullut uusimpia tutkimuksia aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille esimerkiksi korvat ovat todella seksuaaliset. Et koske mihinkään sellaisella tavalla joka on kielletty, arvon näsäviisas. -Eri
Enemmän orgasmeja tekee onnelliseksi.
Hieron, puristelen ja suukotan vaimoni ihanaa peppua aina kun mahdollista. Hän oikein keimailee ja tykkää kun annan huomiota ja hellyyttä. Hän on kertakaikkisen ihana pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Taas vissiin joku uusi trendi, että ei voi edes kotona puolison seurassa olla alastomana ja puolison koskettelukin on sopimatonta. Miksei sitten asuta yksin sinkkuna, niin vältyttäisiin näiltäKIN ongelmilta.
Ja hitto kun kotona on unisex-vessatkin. Apua, en kestä...
Meidän pitäisi siis uskoa että mies tulee suihkuun lyömään sinua aina kun käyt suihkussa?
Melkoinen tarina, no tietysti palstanart...neidit uskovat kaiken mitä täällä kerrotaan miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille esimerkiksi korvat ovat todella seksuaaliset. Et koske mihinkään sellaisella tavalla joka on kielletty, arvon näsäviisas. -Eri
Tarvitseeko seksuaalisia ruumiinosia esitellä?
Peitä korvasi.
Vierailija kirjoitti:
Kokenutmies kirjoitti:
Kyllä se on naisille hankalaa kaikki. Siinä ensihuumassa jos naista panettaa niin saa läpsiä mennen tullen ja ottaa takaapäin tiskipöytää vasten ja nainen valuu reisilleen kiimasta. Kun kiima-aika on ohi niin sitten pitää miehen olla kohtelias. Jos tulisi ero ja nainen rakastuisi uuteen mieheen niin taas mies saisi läpsiä puolisen vuotta ja vetää tukasta samalla kun panee naista. Se on todellakin niin että rakastuminen on ainoa oikea rakkaus jossa hormonimyrskyt sekoittaa ihmisen pään ja kestää keskimäärin 0.5-2v ja sen jälkeen suhde on kiintymystä tai parhaimmillaankin vain läheistä intiimiä ystävyyttä. Tuossa kohtaa moni nainen alkaa sitten vaatimaan kaikenlaisia sääntöjä.
Anteeksi mutta sinulla tuntuu olevan hankalaa ymmärtää että jokainen päättää omasta kehostaan. Etkö tosiaan ymmärrä että on täysin eri asia vetää tukasta suostumuksella seksin yhteydessä kuin ihan muuten vain? Kuulostat kuvottavalle miehelle joka haluaa pahoinpidellä naista seksin varjolla ja loukkaannut kun et voi tehdä sitä naisen suostumuksella. Jokainen saa asettaa säännöt omalle keholleen. Miksi tämäkin keskustelu on täynnä miehiä jotka jankkaavat että pitää saada koskea vaikka se kosketus sattuisi sitä naista? Ei teillä ole mitään omistusoikeutta siihen naisen kehoon, ei edes avioliitossa.
Kukaan terve ihminen ei jatka mitään toimintaa joka satuttaa toista.
Mutta ette te ole terveitä miehiä, te vihaatte naisia ja sitä tuotte ilmi esim juuri näillä kirjoituksilla. Hyi olkoon. Naiset varokaa näitä on paljon.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokenutmies kirjoitti:
Kyllä se on naisille hankalaa kaikki. Siinä ensihuumassa jos naista panettaa niin saa läpsiä mennen tullen ja ottaa takaapäin tiskipöytää vasten ja nainen valuu reisilleen kiimasta. Kun kiima-aika on ohi niin sitten pitää miehen olla kohtelias. Jos tulisi ero ja nainen rakastuisi uuteen mieheen niin taas mies saisi läpsiä puolisen vuotta ja vetää tukasta samalla kun panee naista. Se on todellakin niin että rakastuminen on ainoa oikea rakkaus jossa hormonimyrskyt sekoittaa ihmisen pään ja kestää keskimäärin 0.5-2v ja sen jälkeen suhde on kiintymystä tai parhaimmillaankin vain läheistä intiimiä ystävyyttä. Tuossa kohtaa moni nainen alkaa sitten vaatimaan kaikenlaisia sääntöjä.
Anteeksi mutta sinulla tuntuu olevan hankalaa ymmärtää että jokainen päättää omasta kehostaan. Etkö tosiaan ymmärrä että on täysin eri asia vetää tukasta suostumuksella seksin yhteydessä kuin ihan muuten vain? Kuulostat kuvottavalle miehelle joka haluaa pahoinpidellä naista seksin varjolla ja loukkaannut kun et voi tehdä sitä naisen suostumuksella. Jokainen saa asettaa säännöt omalle keholleen. Miksi tämäkin keskustelu on täynnä miehiä jotka jankkaavat että pitää saada koskea vaikka se kosketus sattuisi sitä naista? Ei teillä ole mitään omistusoikeutta siihen naisen kehoon, ei edes avioliitossa.
Kukaan terve ihminen ei jatka mitään toimintaa joka satuttaa toista.
Mutta ette te ole terveitä miehiä, te vihaatte naisia ja sitä tuotte ilmi esim juuri näillä kirjoituksilla. Hyi olkoon. Naiset varokaa näitä on paljon.#miesvihanäkyväksi
Vaihda hästäg. Osut oikeaan kun se on #määvihaannaisiajaulisen
Voiko tuo hästäg miesvihanäkyväksi olla edes avohoidossa? On niin sekaisin että tahdosta riippumattomalle osastojaksolle olisi tarvetta.
Exät aina joko läpsivät tai taputtelivat takapuolelle tai puristelivat. Nykyinen mies ei tee sitä ikinä vaikka rakastan sitä. Mulla on hyvä perse ja haluan sen saavan huomiota. Mut ei. Läimäyttelen miestä takapuolelle kostoksi.
Hanki kunnon mies ja jätä tuollainen seksihullu penikka.