Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa

Vierailija
12.08.2022 |

Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?

Kommentit (349)

Vierailija
301/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys ap:lle: saatko orgasmin miehesi kanssa seksissä?

Vierailija
302/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne vaan kihertelee onnesta, pikku läimäisystä. Naiset on luonnostaan epävarmoja oman kehonsa suhteen.

https://www.youtube.com/shorts/855SUKm-KJU

mies54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne vaan kihertelee onnesta, pikku läimäisystä. Naiset on luonnostaan epävarmoja oman kehonsa suhteen.

https://www.youtube.com/shorts/855SUKm-KJU

mies54v

Vierailija
304/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas naiset, me miehet olemme vähemmän jalostuneita olioita. Emme osaa näyttää niitä tunteita aina oikein.

Mutta jos pitkän liiton jälkeen puristelemme pyllystä ja jaksamme olla innostuneita teidän ehkä ei enää sellaisesta teiniahterinne, niin ottakaas tämä yritys positiivisesti.

Yleensä se on tarkoitettu jonkinlaiseksi hellyyden ja kiintymyksen osoitukseksi.  Onko tämä niin paha?

Mulla oli mies joka aina jotenkin kosketti, kun kuljin alasti (tai esim. pyyhe päällä) kotona. Ärsytti ihan suunnattomasti ja muistan sen "eikö kotonaan edes saa olla rauhassa" kitinän. Erottiin, ihan muista syistä kylläkin, ja löysin uuden miehen. Hän ei koskaan, ei kertaakaan, kehunut tai vaikuttanut innostuvan muodoistani. Jos olin alasti niin käyttäytyi kuin pikkupoika, että ei saisi katsoa. Lopetin alasti kulkemisen (en nyt muutenkaan sen enempää, mut joskus just suihkun jälkeen ennen oli tapana). Ei käyty saunassa ikinä yhdessä ja seksikin tapahtui paidat päällä! Kyllä! Jotenkin siihenkin tottui, mikä nyt kuulostaa ihan hullulta sekin. Ääripäät on aina huonoja, mut kyllä mä jälkeenpäin ymmärsin sen exän rasittavan "iholla" olemisen vaikutuksen esim. itsetuntoon. Toisesta erosin jo pari vuotta sitten, mutta vieläkin on epävarma olo.

Vierailija
305/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako vaimoa edes katsoa saunassa saatikka pestä selän sekä rinnat

Vierailija
306/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat saattaa vilahtaa alastomina suihkun jälkeen. Usein reagoimme jollakin tavalla toisen viuhahdukseen. Mies saattaa sanoa ilahtuneen oloisena, että "no, jo on"! Minä taas lähetän usein lentosuukon.

Vierailija
307/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se läimäisy perciille on niin mukavaa, että jatkat alasti keikistelyä, etkä lopeta käytöstä, josta saat palkinnoksi aina sen läimäisyn? Kuljeksittiinko lapsuudenkodissasi alasti?

Vierailija
308/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä pitkä pieru.

Vierailija
309/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä myös niitä ruoska ja sidontajuttuja?

Vierailija
310/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puristan aina mun miehen persettä kun se kävelee ohi. Sillä on hyvä pylly 😂

N31

Tuossa kommentissa kiteytyy hyvin naisten harrastamaa kaksinaamaisuutta. Kun mies tekee noin sen naiselle, on se tuomittavaa, seksististä, inhottavaa jne. Kun nainen tekee saman miehelle ei asiassa nähdä mitään pahaa.

Voisin sanoa että tuossa kommentissa kiteytyy yhden miehen kyky ymmärtää, että yksi nainen ei ole yhtä kuin kaikki naiset.

Plus, luin ite kyllä lainasmasi tekstin niin, että hänen mielestään on outoa pitää takapuolen puristelua paheksuttavana parisuhteessa.

Vierailija
311/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäytä sitä pesäpallomailalla kiveksille

niin oppii olemaan.

Vierailija
312/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan läpsäisyn jälkeen kielsin ja sanoin, että tuo ei tunnu mukavalta. Toisen läpsäisyn jälkeen purskahdin katkeraan itkuun, jolle ei tullut loppua, itkun lomassa puin vaatteet päälle, otin avaimet ja lompakon ja lähdin. Mies jäi seisomaan ovelle, hän ei käsittänyt, mistä oli kyse. Ensin yritti huumorilla, että eihän tuo edes sattunut ja sitten uhmalla, että pienestäpä otit nokkiisi ja lopulta ihmeissään, että mikä nyt on. Mies soitti minulle koko illan, soitti kavereille ja vanhemmilleni eikä kukaan tiennyt, missä olin.

Keskustelimme puhelimessa viikkoa myöhemmin ja kerroin, että en palaa väkivaltaisen miehen luokse, minua ei lyödä. Se ei ole kosketus, se on väkivaltaa ja koska mies ei tätä usko, että uskalla jäädä luokseen. Sitä matelun määrää, joka tuosta seurasi! Ja tilanteen kieltämistä.

Teillä oli vaan erilainen viestintäjärjestelmä, miehelle läpsäys merkitsi muuta kuin sinulle. Vai tekikö läpsäys kipeää? Jos ei niin sinä koit sen halventavana oman maailmankuvasi valossa, mies tuskin halusi osoittaa halveksivansa sinua, jos muuten kaikki oli kunnossa. Hänelle se läpsäys merkitsi jotain muuta.

Täytyy sanoa, että jumalattoman vahva reaktio aika minimaaliseen tekoon. Itselläni on kokemusta paljon rajummasta rajaloukkauksesta, mutta en tehnyt kavereitani ja vanhempiani huolestuneiksi. Olisiko sinulla lapsuudenaikaista muistamatonta seksuaalisten rajojen rikkomista joka sitten aktualisoitui?

Muistan, miten koulukiusaaja aikoinaan oikeutti väkivaltaista käytöstään sillä, että eihän se edes sattunut, ei tullut verta eikö luita murtunut. Sinulla on nähtävästi samanlainen ajatusmalli eli jos toinen ei ole akuutin hoidon tarpeessa, niin läpsiä saa niin paljon kuin haluaa, vaikka se selkeästi kielletään.

Toisen lyömisessä ei ole mitään seksuaalista, se on puhdasta väkivaltaa!

Oletko koskaan kuullut S/M:stä?

Vierailija
313/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel*etti. Miehet on aina esineellistäviä sikoja, tässä näette että ei ne miehet kunnioita naisen VAPAUTTA VALITA. Nainen saa valita ainoastaan huivin, miehen sukunimen ja miehen vallan, heti jos haluaa valita oman edun tai itsemääräämisen käytön vastoin miehen tahtoa, ei se vapaus enää päde. Heteronaisilla ei mitään vapauksia ole, lopettakaa jo esittäminen siitä miten vapaita olette. Pelkkiä miehen vallan alla eläviä heikkoja panopatjoja ja tossuja. Raukat.

Vierailija
314/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti. Miehet on aina esineellistäviä sikoja, tässä näette että ei ne miehet kunnioita naisen VAPAUTTA VALITA. Nainen saa valita ainoastaan huivin, miehen sukunimen ja miehen vallan, heti jos haluaa valita oman edun tai itsemääräämisen käytön vastoin miehen tahtoa, ei se vapaus enää päde. Heteronaisilla ei mitään vapauksia ole, lopettakaa jo esittäminen siitä miten vapaita olette. Pelkkiä miehen vallan alla eläviä heikkoja panopatjoja ja tossuja. Raukat.

JUST NÄIN!!

#KILLALLMEN

Vierailija
315/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmetissä tällaiseen suostuu jatkuvasti? Mulla ainakin kilahtaa päässä jossain kohtaa jos jotain vastaavaa tapahtuisi. Tiedän jo nyt, että jonkun kauniin kerran jälkeen luultavasti silmät palaen ärisisin jotain tyyliin seuraavan kerran kun läpsäiset, sulta irtoaa käsi. Ja jos sitten vielä läpsäisi, räjähtäisin niin että tuntuu. Mulla on oikeasti tosi pitkä pinna, jopa vuosia kestän vain sanoen asiasta, mutta sitten kun se pinna palaa, seuraa ihan totaalinen räjähdys. Tällainen selkeästi epäkunnioittava käytös jossa on puhtaasti kyse vallankäytöstä saa pinnan katkeamaan huomattavan paljon nopeammin kuin moni muu asia.

Omassa 20 vuotta kestäneessä parisuhteessa 3 kertaa olen räjähtänyt. Sen verran toisen tyyppisistä asioista, että en sentään fyysisesti käynyt mieheeni käsiksi. Ekalla kerralla annoin kylmän raivon vallassa tulla tasan kaiken sen mitä ajattelin, yhtään silottamatta tai pidättelemättä. Toisella kerralla hajotin tavaroita. Kolmannella kerralla mies tunnisti ilmeeni ja häipyi vähin äänin nurkan taakse karkuun, kun hain kirveen ja aloin hakata puun kantoa kunnes väsyin. Nykyään uskoo jo kun äänensävy alkaa ensimmäisen kerran painua ärinän ja sähinän rajoille. Mutta vaati sen, että miehen piti alkaa hieman pelätä. Jostain syystä pitkä pinna tuntuu olevan kuin kutsu kokeilemaan kauanko se kestää, ihan kuin pienet lapset jotka kokeilevat rajoja.

Vierailija
316/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa(kaan) ihmisen EI tarvitse sietää henkistä väkivaltaa ja/tai fyysistä käsiksi käymistä. Esimerkiksi se**uaalinen ahdistelu ja painostaminen on Suomen lain mukaan rikos - myös parisuhteessa!

Takapuolelle läpsäiseminen vastoin toisen tahtoa on henkistä väkivaltaa ja fyysistä käsiksi käymistä! Sano miehellesi, että en pidä tavastasi, LOPETA! Ja että seuraavalla kerralla soitan poliisit paikalle.

Onko tulevaisuuden suunnitelmana ero? Parisuhteessa(kaan) ihmisen ei tarvitse suostua ja alistua mihin tahansa!

Vierailija
317/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä läpsäisen eukkoani aina pyllylle ohimennen. Huvittaa, kun 8-v poikani on alkanut tekemään samaa, nyt sekin läppäisee aina joskus nykyistä eukkoani persiille.

Vierailija
318/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahhahahaa pelkää kiukkuista naista.. ookoo. Näillä mennään.. 🤭🤭🤭🤭🤭

Vierailija
319/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies läpsäisee aina ..."...

Mitähän tuo tarkoittaa, on läpsäisyjä ja on LÄPSÄISYJA".

Jos läpsäisy on lyönti, se on pahoinpitely, eikä saa toistua. Jos se on hipaisu, se saa toistua, jos hipaistu ei kiellä.

Minä en sietäisi mitään toistuvia läpsäisyjä vielä senkin jälkeen, kun olen kieltänyt.

Miksi aloittaja sietää?

Antaisin viimeisen varoituksen, ja kehotan ap.tä tekemään samoin, kun ei kerran läpsäisyjä halua.

Jos ukko ei usko, ulkoruokintaan, niin oppii kunnioittamaan toisen ihmisen fyysistä koskemattomuutta, ehkä.

Vierailija
320/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kähmin tyttöystävää aina, kun hän keikistelee vähissä vaatteissa tai alasti kotona. Usein se päättyy seksiin, koska on käytännöllistä paneskella ennen kuin ollaan menossa suihkuun. Suihkussa ja saunassa käydään yleensä yhdessä. Illalla käydään usein vessassa yhtä aikaa: toinen pesee hampaita, toinen istuu pöntöllä. :D

En kyllä olisi suhteessa päivääkään sellaisen naisen kanssa, jota ei saa kähmiä pyllystä silloin kun siltä tuntuu. Tyttöystäväni onkin onneksi intohimoinen Välimeren maan asukas. Jos olen hänen mielestään liikaa tietokoneella, hän tulee viereen, pullauttaa tissin ulos topistaan ja laittaa sen suuhun ja sanoo, että minun pitäisi "do me instead of computer". Toimii joka kerta, toisin kuin nalkutus. Eipä ole tullut ikävä entistä suomityttöystävää, joka oli jo nuorena sellainen "älä nyt... no mitä sinä nyt..." -tyylinen nainen, jos yritti koskea kesken päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän