Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa

Vierailija
12.08.2022 |

Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?

Kommentit (349)

Vierailija
221/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läimäytä miestä täysillä pakaroille aina kun on alasti. Luulisi oppivan olemaan.

Vierailija
222/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni palstamamma olisi ilosta sekaisin miehen lähentelystä. Niin moni palstamamma kärsii erotiikan puutteesta.

mies54v

Ilosta sekaisin läpsimisestä! No ei tod. Erotiikka on muuta kuin läpsimistä. Mutta ehkä jotkut miehet ei muuten osaa lähentyä, osaa näyttää tunteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on puutteessa. Et ole antanut seksiä hänelle ilmeisesti yli vuoteen. Ei ihme. Anna miehellesi lupa käydä vieraissa niin saat olla rauhassa.

Vierailija
224/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Taas vissiin joku uusi trendi, että ei voi edes kotona puolison seurassa olla alastomana ja puolison koskettelukin on sopimatonta. Miksei sitten asuta yksin sinkkuna, niin vältyttäisiin näiltäKIN ongelmilta.

Vierailija
225/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Taas vissiin joku uusi trendi, että ei voi edes kotona puolison seurassa olla alastomana ja puolison koskettelukin on sopimatonta. Miksei sitten asuta yksin sinkkuna, niin vältyttäisiin näiltäKIN ongelmilta.

Sisälukutaito hoi. Puolison tahallinen satuttaminen kielloista huolimatta on tosiaan ongelma, mistään hellästä koskettelusta ei ole kyse.

Vierailija
226/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat täällä kuumana. Kumminki tykkäätte miehen kiinnostuksesta:-)

mies54v

Vierailija
227/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpäs jos toisit sen peppusi kosketettavaksi sinulle mieluiseen aikaan ja sinulle sopivalla tavalla ja kerrot, että nyt olisi otollinen hetki koskea kun kerta siitä niin kovasti tykkäät. Koskettelun jälkeen positiivinen palaute että tuntuipa kivalta ja että kiitos kun kunnioitit rajojani. Positiivinen palaute toimii aina paremmin kuin räyhääminen. Ajan kanssa se ei-toivottu käytös jää vähemmälle ja kokonaan poiskin.

En ole mikään seksinvihaaja ja tykkään tulla kosketelluksi itsekin, ja samoin ymmärrän kumppanini halun ja tarpeen koskettaa minua. Mutta rajat ne on minullakin, en ihan kaikesta tai kaikkina aikoina siitä pidä. Mutta pidän kyllä huolen että niitä kosketuksia kuitenkin on, runsaasti, sellaisilla tavoilla että ne miellyttävät meitä molempia. En missään nimessä poistaisi kokonaan toisen tarvetta koskettaa minua, jos yksi tapa ei miellyttäisi, vaan ohjaisin toimintaa minullekin sopivampaan suuntaan.

Joskus lapsellisempana aikana elämässäni olisin minäkin kiukutellut, mutta sittemmin olen ymmärtänyt että yhteisen kivan löytäminen on kaikin tavoin hedelmällisempää ja vähentää kaikenlaista skismaa -> onnellisempi suhde. Kiukuttelulla saa palkakseen lisää nihkeyttä, se on varmaa.

Yllä on kommentti, joka ymmärtää ilmiötä pintaa syvemmältä. Tiedostaen sen, että aiemmin olisi suhtautunut siihen vain lapsellisesti kiukutellen.

Alanuolista päätellen valtaosa kommentoijista ei ymmärrä, vaan elävät eroajatusten ja lapsellisten kiukuttelujen kierteessä.

Vierailija
228/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tee rikosilmoitus

2. Ota ero välittömästi

Vierailija
229/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise sitä munille, jos läpsäyttää. Sano, että sulla on sellainen refleksi jonka pakaralle läpsäytys laukaisee.

Vierailija
230/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mä teen kanssa noin mun vaimolle.

Ei ole ainakaan vielä suunnitellut jättämistä (30 v yhteistä eloa takana).

Sama täällä. Parikymmentä vuotta naimisissa. Nää raukat kuvittelee sen olevan jotain pahoinpitelyä 😞

Vierailija
231/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö sanoo, että häntä ei saa koskea, niin silloin häntä ei saa koskea. Erityisesti juuri takamus, sukuelimet ja naisella rinnat ovat niitä paikkoja, joihin ei saa ilman lupaa koskea. Kyllä sen pitäisi jo lapsenkin tajuta, jos hänelle se tarpeeksi aikaisin opetetaan.

Juuri, kun meille ollaan opetettu, että rinnat ovat yhtä neutraali asia kuin vaikkapa kyynärpää tai leuka, olet sen ruumiinosan niputtanut ns. seksuaalisignaloiviin ruumiinosiin.

Vierailija
232/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takapuolen yläpuolella sellainen alaselän läskinen kohta, suvun naisilla on sellainen, joka näyttää että mun takapuoli vaan ylettyisi hieman korkeammalle. Mun mies läpsäisee siihen aina, vaikka olen tuhat kertaa sanonut, että usko jo se on mun selkää. Ja se sattuu. Mutta ei vaan opi.

Vierailija
233/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kyllä tykkään, kun mies huomioi noin.

Minä miehenä tykkään myös kun vaimoni taputtelee minua takapuolelle ja sanoo onpa siinä kiva peppu.

Ja ihan ilman luvan kysymistä taputtelee.

Vierailija
234/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä tekisin mitä vaan, että puolisoni huomaisi mun pyllyn ja läpsäisisi/puristaisi/koskisi sitä. Edellisessä suhteessa sain huomiota ja puristelua, päivittäin koin olevani haluttu. Nyt en saa huomiota, tuntuu kurjalta.

Vierailija
235/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule ap on niin, että olet jo päättänyt erota  miehestäsi.

Tuollainen läpsäisystä itkeminen on vain tekosyy ja todellinen syy on jossain muualla.

Vierailija
236/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikku herkkupeppu! Älä missään tapauksessa ota eroa, sinusta on todella iloa miehellesi!

Vierailija
237/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekait te oikeesti mee tuohon provoon? Haloo! Kukaan täysillä käyvä nainen ei pistä pahaks satunnaista läimäyttelyä omalta mieheltään. Ihmettelen jos saat läimäytyksiä vaan alastomana?

mies54v

Vierailija
238/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä vaikeaa olla puristelematta, jos vaimona/ tyttöystävänä mehupeppu joka vielä pyörisi alasti edessä.

Ei tietysti mitään läpsimistä, jos toinen sanoo ettei tykkää.

Sitten pitäisi tuijotella vaan haikeena....

Jos nyt hellästi kuitenkin saisi vähän puristaa, edes  silloin tällöin?

Vierailija
239/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekait te oikeesti mee tuohon provoon? Haloo! Kukaan täysillä käyvä nainen ei pistä pahaks satunnaista läimäyttelyä omalta mieheltään. Ihmettelen jos saat läimäytyksiä vaan alastomana?

mies54v

Ei minun Ladyni nimenomaan ei pidä. Ei vaikka ollaan ihan pikku-kinky pariskunta. Eikä olla käyty pervobileissä kuin vain pari ,,,,kertaa. Eikä ole kovinmontaa lesbo- ja homotuttua. Ne bileet on muuten loppujenlopuksi ihan tavalliset bileet. Joku voi ihan vähän irrotella.

Vierailija
240/349 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI! Etkö osaa laittaa kylpytakkia päällesi ja kuivata pyyhkeellä itseäsi!

SE ON HELPPOA:

Ota puhdas pyyhe kuivaa sillä itsesi pue, sitten Puhtaat alusvaatteet ja laita kylpytakki päälle ja Pue itsesi vielä ,

Peittäviin vaatteisiin.

Sehän on HÄPEÄLLISTÄ

Kekkuroida toisen nokan edessä alasti!

Vaikka oman miehensä nokan edessä on häpeällistä..

Häntä tympii kun , Emäntä

Ei osaa käyttäytyä Sivistyneesti pukea vaatteita päälle .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä