Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko mielellänne tekemisissä sisarustenne kanssa?

Vierailija
11.08.2022 |

Hesarissa oli tästä juttu ja ihmettelin hieman. Siinä joku ei oikein kestänyt siskoaan ja sanoi, että sisko haluaisi kuitenkin olla enemmän tekemisissä hänen kanssaan.

Eikös tuo ole yleensä aika symmetristä? Ehkä sisko kohteliaisuuttaan tai vaikka säälistä ehdottelee tapaamisia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan.

Vierailija
2/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan.

Miksi et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi veljeä jotka molemmat rakkaita ja ollaan tekemisissä. Ei ehkä viikottain, mutta säännöllisesti.  

Vanhempi veljeni on maailmassa se ihminen , johon luotan ihan kaikkein eniten

Vierailija
4/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Mulla yksi nuorempi veli. Kun hän oli lapseton niin nähtiin harvemmin. Ei riitaa, mutta erilainen elämäntilanne. Nyt kun molemmilla lapsia niin useamman kerran kuussa nähdään ja perheiden kanssa on monta kertaa matkustettukin yhdessä.

Vierailija
5/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette te jotkut ole mielellänne? Kumpi teistä on itsekäs?

Vierailija
7/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään, kun on päihdeongelmainen.

Vierailija
8/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, mutta veljelläni on oma perhe ja lapsi joten ei pääse oikein mihinkään. 18 vuoden vankila

Vierailija
9/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin. Eri elämän vaiheet, suuret ikä erot!

Vierailija
10/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sisasarus aikaa kaukana ja sinne kulkeminen autottomana on hankalaa. Toinen sisasarus on käyttää päihteitä/on mielenterveys ongelmia, niin ei tule nähtyä.

Vierailija
11/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan.

Miksi et?

Erilaiset elämäntilanteet. Hän on aika raskas besserwisser. Lopulta kaikki yhteydet vaan jäi vaikka ei mitään riitaa ollutkaan.

Vierailija
12/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulen toimeen ja erittäin hyvin tulenkin.

Vierailija
13/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa kyllä, mutta toisen kanssa en.

Toisen kanssa meillä aina ollut hyvät välit, joten kiva viettää aikaa.

Toinen taas koko lapsuuteni hakkasi ja pahoinpiteli minua päivittäin, jatkoi vielä aikuistuttuaan. Aikuisiällä joka tapaamisella sanoo loukkaavia kommentteja yms, joten miksi viettäisin hänen kanssaan aikaa vapaaehtoisesti sekuntiakaan.

Vierailija
14/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen veljeäni aika harvoin, vaikka asutaan 100 kilometrin päässä toisistamme. Meillä on kuitenkin lämpimät välit ja hauskaa silloin, kun näemme. Olemme kasvaneet eri osoitteissa (avioero), joten ei vain tunnu luontevalta sellainen ajan säännöllinen viettäminen. 

Vierailija
15/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
16/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisko haluaa lähinnä puhua itsestään ja elämänsä ihanuudesta. En jaksa kovin usein kunnella, varsinkaan, kun samalla kertoo selkeästi, kuinka typeriä ja halveksittavia minun tai kenen tahansa toisen valinnat ovat. Odottelen, jos hän vaikka lastensa kasvaessa kypsyisi itsekin.

Vierailija
17/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Ollaan hyvin erilaisia. Ei ole mitään vastaankaan mutta ei olla koskaan oltu läheisiä.

Vierailija
18/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sisarusten kanssa lähinnä neutraalit välit. Jutellaan asiallisesti kun nähdään, mutta ei näkeminen mitään suuria tunteita herätä suuntaan eikä toiseen. 

Vierailija
19/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan sisaruksiani noin 2-3 kertaa vuodessa. Ihan mukavaa on, mutta enemmän nautin esim. ystävieni seurasta. Näkemisten välillä emme sisarusten kanssa ole juurikaan tekemisissä. Silloin tällöin ehkä jokunen viesti ja siinäpä se. Emme olleet läheisiä edes lapsena. 

Vierailija
20/40 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisempi kuin vanhempien kanssa ikinä. Siskoon pysty luottamaan silloin kuin muut hylkäsi.