Mitä tarkoittaa ovistoppari?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Se laitetaan ovenväliin niin ovi pysyy auki kuten haluaa.
Tai oven taakse seinään tai lattialistaan, jolloin ovi kahvoineen ei kolhi esimerkiksi seiniä.
Minulla on painava pieni metallinen stoppari, joka pidetään lattialla ja estää ettei ovi kolahda seinällä olevaan isoon peiliin. Stoppareita on monenlaisia.
Mene huomenna uudelleen kaupaan ja jatka ihmettelyä.
Kiila, joka laitetaan oven alle ettei ovi mene kiinni. Välillä samalla nimellä on se tappi, joka estää oven osumisen seinään.
Parisuhteessa ovistoppari on se, jota pidetään samanarvoisena kuin ovistopparia. Paljonko sillä oli hintaa, ja oliko se varsinainen ovistoppari vai kenties ihminen?
Siemenneste, jolla naisen ovikset toppaa.
Ovistoppari on naisella just tulossa oleva kakka. Silloin se tarkoittaa STOP miehelle kun yrittää änkee sinne kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiila, joka laitetaan oven alle ettei ovi mene kiinni. Välillä samalla nimellä on se tappi, joka estää oven osumisen seinään.
Ovistoppareita on hyvin monenlaisia, esim:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovistoppareita on hyvin monenlaisia, esim:
Mä olen luullut noita tuontapaisia pehmoeläimiä ihan vaan leluiksi, kunnes olen huomannut, miten oudon painavia ne on.
Se laitetaan ovenväliin niin ovi pysyy auki kuten haluaa.