Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa kohta itkettää.

Vierailija
11.08.2022 |

En halua tarkemmin kertoa, mutta muutamalla mun sukulaisella on tapana vitsailla välillä mun ongelmista. Olen kuntoutuva mt-potilas. Diagnooseina vaikea-asteinen masennus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja bulimia. Näihin liittyen on joinain ajanjaksoina ollut voimakasta itsetuhoisuutta ja toivottomuutta. Valitanko turhasta, vai näkeekö muutkin näin vakavista asioista vitsailun asiattomana? Siis ihan arkisissa tilanteissa, keksitään jotain pientä "vitsiä" näistä muhun liittyvistä asioista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok.

Vierailija
2/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kiviaikavarvaš

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Itse olen mahd vähän sukulaisten kanssa tekemisissä, nälvivät ja takretuvat sivulauseisiin. Voin paljon paremmin ilman heitä

Vierailija
4/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritää keventää tunnelmaa! Kun ei tiedä mitä sanoa tai miten suhtautua sinuun? Voit avautua suoraan hänelle ja sanoa sinua ärsyttää hänen puhe tyyli.

Vierailija
5/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästikin nainen 🤣

Vierailija
6/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän itket, kiviäkin kiinnostaa!

Vierailija
7/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota itseesi vaan pidä puolesi ja lohkaise vielä parempi vitsi  heistä.Johan turpa pysyy kiinni kun saavat kuulla arvostelua hekin.Itse saman kokenut ja ohjeensa hyväksi havainnut.

8/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asiatonta. Tosin sukulainen, jos hän on muuten kiva sinulle, ehkä yrittää huumorilla tehdä olosi mukavammaksi? Ihmiset ovat niin erilaisia. Toki jos vitsailu on ilkeää sisällöltään, niin sitten hänen tarkoituksensa ei ole hyvä.

Vierailija
9/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset olette tuollaisia lässynsässynlääitkupillilälläreitä?

Vierailija
10/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan idioottimaista on vääntää vitsiä kenenkään terveysongelmista, ellei sitten sairastajan oma selviytymiskeino ole huumori. Voitko sanoa heille, että susta tuntuu pahalta, lopettakaa?

Vierailija
11/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku sukulainen voi ees tietää sun diagnooseja?  eihän se niille kuulu.

Tai sitten olet nainen ja huutanut  diagnoosejas ja vaatinu erityiskohtelua kaikilta.

Vierailija
12/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettei tämä tartu vaikka sitä pelkäätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan