Tuleeko sellaisesta suhteesta jotain missä on eripariset seksihalut? Kannattaako jäädä vai lähteä?
Kommentit (56)
Jos halukas suostuu olemaan ilman.
Nainen on kai yleensä se, joka haluaa enemmän seksiä. Dildot, erilaiset vibrat käyttöön?
Jos olette homopari, erotkaa.
Jos olette heteropari, niin silloin no problem.
Mä olen mies ja tykkään pillusta.
Vaimo on nainen ja tykkää kullista.
Hyvin erilaiset mieltymykset siis, mutta hyvin mennyt useamman vuosikymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kai yleensä se, joka haluaa enemmän seksiä. Dildot, erilaiset vibrat käyttöön?
Eikö nainen saa käyttää dildoa tai vibraa ilman puolisonsa lupaa? Onko se pettämistä?
Meillä toimii avoimena suhteena. Molemmilla on oikeus seksuaaliseen vapauteen. Minun olla harrastamatta ja miehen harrastaa. Parisuhde on muutakin kuin vain seksi.
Riippuu ihan siitä millainen suhtautuminen niillä kumppaneilla on seksiin. Jos suhtautuminen on haluttomammalla se että mitään ei voi koskaan harrastaa jos tähdet ja kuu eivät ole oikeassa asennossa ja ruusun terälehtiä lakanoilla niin tuskin siitä mitään tulee. Mutta jos haluttomampi on valmis silti jollain sopivalla tavalla hellimään sitä halukkaampaa eikä koe sitä ahdistavaksi niin voi homma toimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nainen saa käyttää dildoa tai vibraa ilman puolisonsa lupaa? Onko se pettämistä?
Mitäh?! Mistä sinä ton revit?🤣
Ei saa ainakaan pakottaa toista mihinkään. Jos on "se oikea" moni taitaa jäädä. Mutta jos seksuaalisuus on hyvin tärkeä osa tai ollaan hyvin nuoria, niin kai se toinen sitten hakee eri kumppanin tms. Joskus pariskuntia voi auttaa pariterapeutti selventämään, esim. yksityinen tai oma keskustelu, hienovaraisesti.
Ei sujunut ainakaan minulla ja seksi tuntui olevan toiselle välttämättömyys. Jatkuva kauna siitä kun "pihtaan" ja "pidän rumana" yms.
No ainakaan et voi odottaa, että sen toisen halut muuttuisi samanlaisiksi kuin omasi. Ja vaikka vain itseään voi muuttaa niin ei seksihalujaan voi itsekään muuksi muuttaa ainakaan pidemmän päälle.
Parempi lähteä. Tai itseasiassa se on ainoa vaihtoehto, koska tuosta suhteesta ei vaan tule mitään.
Riippuu, kuinka tärkeää seksi on varsinkin sille halukkaammalle. Itse en esimerkiksi voisi olla sellaisessa suhteessa, jossa seksiä ei jossain muodossa ole lähes joka päivä (ei tarkoita välttämättä yhdyntää). Mielestäni ei kannata investoida aikaansa ja tunteitaan suhteeseen, jonka toimivuudesta on suuria epäilyksiä jo alkuvaiheessa, vaan mieluummin etsiä sopivampi kumppani. Mutta jos seksin puutetta ei koe suureksi ongelmaksi, niin antaa mennä vaan. Kunhan tiedostaa, että seksi ei tule suhteen kestäessä lisääntymään, vaan todennäköisesti vähenee ja loppuu kokonaan.
Me ollaan yritetty saada toimimaan muutaman vuoden ajan mutta onhan se vaikeaa. Toisella on jatkuva tunne siitä että kumppani ei pidä häntä riittävän haluttavana, ja toista taas ahdistaa se kun kumppani on koko ajan vartalossa kiinni kuin lahjetta nylkyttävä kiimainen koira.
Vierailija kirjoitti:
Ei sujunut ainakaan minulla ja seksi tuntui olevan toiselle välttämättömyys. Jatkuva kauna siitä kun "pihtaan" ja "pidän rumana" yms.
Mikä sulla oli sitten oikeasti se syy että et halunnut seksiä vai siis oikeasti oletko vain haluton😅 mielenkiinnosta kyselen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan yritetty saada toimimaan muutaman vuoden ajan mutta onhan se vaikeaa. Toisella on jatkuva tunne siitä että kumppani ei pidä häntä riittävän haluttavana, ja toista taas ahdistaa se kun kumppani on koko ajan vartalossa kiinni kuin lahjetta nylkyttävä kiimainen koira.
No tämäpä . Tuttua, tuttua.
Ap
Varaudu siihen tyrmistykseen, että eron jälkeen huomaat myöhemmin että tää entinen pihtaaja/kiimahullu onkin kääntänyt kelkkansa jonkun muun kanssa täydellisesti, eli et ollut vaan sen muutoksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla oli sitten oikeasti se syy että et halunnut seksiä vai siis oikeasti oletko vain haluton😅 mielenkiinnosta kyselen
Ap
Oikea syy on se, etten tiedä. Kun aloin miettimään menneisyyttäni niin enpä minä sielläkään kauheasti ole seksin perässä juossut ja olen kaivannut enemmän romanttisia tunteita. Mitä enemmän häneen rakastuin, sen vähemmän seksi oli mielessä.
En ainakaan itse jaksa miestä, jolla liian suuret seksihalut. Kerran seurustelin miehen kanssa, joka pystyi ja halusi seksiä harrastaa kokoajan, vaikka olisimmekin juuri lopettaneet. Ihan hirveää. Ei enään kiitos. Kerran tai pari päivässä on okei minulle TAI pari kertaa viikossa. Ei tuommoista että oikeasti kokoajan haluaa
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen tyrmistykseen, että eron jälkeen huomaat myöhemmin että tää entinen pihtaaja/kiimahullu onkin kääntänyt kelkkansa jonkun muun kanssa täydellisesti, eli et ollut vaan sen muutoksen arvoinen.
Tuskinpa sitä eron jälkeen kovin moni tietää entisen kumppanin seksielämästä ja jos kelkka kääntyy, sehän vaan alleviivaa sitä että ero oli oikea ratkaisu. Mitä tuosta tyrmistymään.
Up