Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko netissä jotain yhteisöjä miehille, joiden vaimot ovat raskaana. Pitäisi jakaa tuntoja.

Vierailija
16.11.2025 |

Itkettää 💕

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa veljeni

Vierailija
2/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itkettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihanaa veljeni

Meillä on teinejä ja kyllä. Vauvojen naurusta on nyt tultu tähän vaiheeseen ja tämäkin on ihanaa.

Kerrostalossamme asuu paljon perheitä ja äänimaisemassa kuuluu niin vauvat kuin ramppaavat teinitkin. Ja muut ikäkaudet siinä välissä. Hyvä vain, että on lapsia ja nuoria.

-Make

Vierailija
4/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi sinua. Spermasi syö naista elävältä ja sinulla on rankkaa.

Vierailija
5/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania 😁 katson joskus youtubesta vauvojen kikatusta: se on aiiiivan ihanaa !

M32

Vierailija
6/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti lapsistasi ja elämästä heidän kanssaan. Parasta aikaa elämässä. 

Mulla on paljon lapsia ja kyllä lapset on antaneet paljon ja myös opettaneet tätä elämää. Nyt eri vaihe, kun lapset on aikuisia jo. Seuraava sukupolvi on jo tulollaan ja odotan innolla sitäkin.

-Reijo

Vierailija
7/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miessakit.fi

Jos ei halua lapsia, käyttää ehkäisyä. Se henkilö itse, ei joku muu.

Vierailija
8/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itkettää?

Se on elämän upein kokemus

Vierailija
9/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotelkaa vaan tulevia,vuosi jatkuvia elatusmaksuja...suomi-naiset osaa rahastaa..kyllä tulee pillun saamiselle hintaa..

Vierailija
10/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kateuden piston joka kerta kun näen naisen, joka on raskaana. Kaikille ei suoda sitä onnea. Rakastan vaimoani ja haluan meille yhteisen lapsen joka vain voi tehdä liitostamme syvemmän. Lapsen joka on osaksi meitä molempia. Onnen.

Vierailija
11/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yllätti valtava ilo, jonka lapsi toi mukanaan. -Markus

Vierailija
12/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä olen sitä mieltä, että nuorison ramppaaminen, lasten kiljuminen ja mopon pärinä - vauvojen naurusta ja jokelluksesta puhumattakaan - ovat kauneimpia ääniä maailmassa. Niissä kaikuu tulevaisuus

Vierailija
13/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotelkaa vaan tulevia,vuosi jatkuvia elatusmaksuja...suomi-naiset osaa rahastaa..kyllä tulee pillun saamiselle hintaa..

No katsopa kun on sellainen laki, että vanhempi elättää lapsensa. Jos ei viitsi ehkäistä ajallaan, maksaa seuraavat 18 vuotta. Normaaliälyisille tätä ei edes tarvitse selittää. 

On syynsä sille, miksi typerille miehille ei koskaan pitäisi sallia naisen sukuelintä. Ensinnäkään et tajua omaa vastuutasi, toiseksi tyhmyytesi saattaa periytyä. Tuskin se naine joka sinut sisäänsä päästi, on itsekään älyn jättiläinen vaan teidän jälkeläisenne edustaa sossuvetoista elämäntapaa ja niukkaa älyä koko loppuelämänsä.

Vierailija
14/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme jos pidät parittelua ja siittämistä "pillun saamisena". Kannattaisi varmaan selvittää mitä asiat todellisuudessa ovat ennen kuin alkaa harrastaa niitä.

Vierailija
15/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta sanon tämän. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.

Vierailija
16/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vielä tuollaisia jälkeläisistään jo ennakkoon huolehtivia miehiä.

Vierailija
17/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tehdään se opas, missä varoitetaan miehiä 9kk vittuilusta ja kolmen vuoden seksittömyysestä. 

Tuon kun kertoisi etukäteen, niin ei tule sitten yllätyksenä ja asiaan osaa suhtautua paremmin.

Vierailija
18/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muslimipiireistä kysellyt, heillähän on useita vaimoja joten on suurempi todennäköisyys että sieltä löytyy miehiä joilla useampi vaimo on raskaana yhtä aikaa?

Vierailija
19/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole ystäviä, työkavereita, isää, veljiä?

Onko päässyt käymään niin että sosiopaattinen miesvauva on päässyt vahingossa siittämään laiskoteltuaan kondomin käytössä?

Vierailija
20/33 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta sanon tämän. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.

Niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän