Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies myönsi pettäneensä minua 15 vuotta sitten. Avioliitolta pohja pois

Vierailija
10.08.2022 |

Olimme silloin seurusteluvaiheessa ja tosissamme ja mies sanoi nyt, että olen ollut viimeiset 14 vuotta hänen ainoa seksikumppani. Kysyin että miten voi olla kun olemme olleet yhdessä 15+ vuotta. Myönsi sitten että harrasti seksiä seurusteluaikanamme. Tuntuu kuin tikarila lyötäisiin sydämeen. Voisitteko jatkaa liittoa

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jatkaisi.

Vierailija
182/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäisin miettimään, että minkä takia NYT haluaa tunnustaa tämän asian. Onko jotain sutinaa ja yrittää saada sinut jättämään hänet jotta voi sanoa että tuollaisen nuoruuden hairahduksen takia muija jätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä hiertää joku asia suhteessa ja käyttää nyt tätä vanhaa pettämistään aasinsiltana. Että saisi keskustelua aikaseksi ja kissan nostettua pöydälle.

Tuskin muuten olisi vanhoja asioita tunnustanut. Mitä järkeä olisi edes.

Vierailija
184/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saisi itse luultavasti takaisin luottamusta enää koska a) jos sovitte seurustelevanne 15+v sitten, mies petti ja pettämistä en anna ikinä anteeksi ja b) mies salasi asian yli 15 vuotta, joten eroaisin itse vastaavassa tilanteessa. Jos vasta tapaillaan, niin sitten en katso toisen pettäneen, mutta jos on sovittu olevansa yhdessä, en hyväksy pettämistä. Ja se ei ole mikään selitys, että siitä on aikaa, tai että tietäsittepä miten moni haksahtaa väärään petiin, se on pettämistä ja thats it jos mennään vieraan petiin seurustelun aikana taikka ole avoin suhde tms.

Mikä ero on tapailulla ja seurustelulla? 

Tää on tietysti vaan mun näkemys, mutta jos tapailen, niin vasta mietitään onko yhteistä tulevaisuutta ja yritetään ottaa siitä selvää. Treffailuun verrattavissa oikeastaan, mut vähän vakavammin kuin vain kerran randomin kanssa kahvittelut. Sitten kun huomataan, että on kiva olla yhdessä ja samat tulevaisuuden haaveet osuu yksiin, niin "aletaan kunnolla olemaan" eli seurustellaan.

Vierailija
185/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi seurustella niin tyhmän miehen kanssa, joka menisi myöntämään tuollaista 15 vuoden takaa. Mitä helvettiä?

Kas kun ei mene poliisiasemalle sanomaan, ettei pysähtynyt 2011 Keravalla stop-merkin kohdalla.

Perhana! Sä siis näit mut Keravalla? Ethän kerro poliisille?

Vierailija
186/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs mies.

Tuo on niin vanha juttu ettei sillä ole enää mitään merkitystä. Mies keventää itse omaatuntoaan, ja aiheuttaa AP:lle ongelman joka tulee vaivaamaan häntä pitkään, mahdollisesti päättämään suhteen.

Olisi pitänyt turpansa kiinni.

Tuskin oli totta edes! Kunhan isotteli ja halus kiusata, miehet nyt on sellasia!

Vierailija
187/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmeen väliä on jollain 15 v sitten tapahtuneella? Jos teillä on ne 15 v ollut hyvä liitto, niin ei kai tuollainen pikkujuttu siltä pohjaa pois vie. Vähän suhteellisuudentajua nyt!

Ja sieltä löytyy sitten pettäjä myöskin. Pikku juttuko, että pettää... Oijoijo

Vierailija
188/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä on jollakin viidentoista vuoden takaisella seurusteluajan panolla, kun olette vuosikaudet olleet yhdessä.

Miksi pettäminen muuttuisi pieneksi asiaksi vain siksi, että vuosia on vierinyt? Kai sitten ap:kin voi pettää nyt ja tunnustaa 15 vuoden päästä. 

Vierailija
189/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut jotenkin hirveän masentava ketju. Horjuu jo usko ihmisiin, kun niin moni tuntuu kannattavan pettämisen pimittämistä. Jos joskus eroan, niin en tiedä ryhdynkö edes suhteeseen enää jos ihmiset on tällaisia. Ja ei, se seksi ei ole minulle ongelma, vaan se ajatus että on okei huijata toinen suhteeseen. Minulle se ajatus on jostain syystä äärimmäisen loukkaava. Tuntuu, että minulta olisi riistetty jotain hyvin yksityistä ja omaa - oikeus päättää itse, millaisilla ehdoilla olen parisuhteessa. Kävelty minun ylitseni. Valtava halveksunnan osoitus.

Aika harvan mielestä kai pettäminen on ok, saati sen pimittäminen. Jotain kai kuitenkin painaa vaakakupissa myös 14 vuoden uskollinen avioliitto.

Joka perustuu valheelle.

Olettaisin että tämäkin avioliitto, kuten avioliitot yleensä, perustuu aika monelle muulle asialle kuin valheelle.

Jos näkee vain yhden asian ja tulkitsee kokonaisuutta pelkästään sen kautta niin sitten ei varmaan ole olemassa muuta kuin "valhe".

Eiköhän tosiaan ole jo ihan muut perustat tälle 15-vuoden avioliitolle syntynyt?

Jos 15-vuotta sitten, ennen avioliittoa, tapahtunut asia sen 15-vuodessa kuitenkin yhdessä rakennetun liiton perustuksen kerarysäyksellä kaataa niin aika huterat ovat olleet.

Eikö ole muuta näkökulmaa kuin tämä, että "mies valehteli, kaikki on nyt mennyt".

Pettäminen ei ole oikein, mutta pitää nähdä myös se mittakaava mitä sen jälkeen on tapahtunut.

Asiat pitää laittaa oikeaan suhteeseen.

Siis jos se on sillo valehdellu kuka sanoo että puhuu mistään totta. Luottamusta ei saa takasin vaaan noin helpolla. Ootko itse pettäjä kun puolustat noin? Aatteletko jos oma tulis sanoo et jooo petin sua pari vuotta sitte ja niin no jatkettaas tässä samallalailla kuten ennen eikö vain!

Vierailija
190/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä

Vierailija
191/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kyllä tuntuu et ei ymmärrä mitä päässä liikkuu et pettäminrn vanhenee selkeesti. Vanheneva rikos jos on 10 vuotta aikaa nii ei enää ole syyllinen kun siitä kauan aikaa.

🤦🤦🤦🤦

Tai sit trolleja provoojia noi jotka puolustaa

Vierailija
192/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäisin miettimään, että minkä takia NYT haluaa tunnustaa tämän asian. Onko jotain sutinaa ja yrittää saada sinut jättämään hänet jotta voi sanoa että tuollaisen nuoruuden hairahduksen takia muija jätti.

Mä ymmärsin aloituksesta, että mies vahingossa möläytti jonkun keskustelun aikana, että nyt on ollut 14v sama seksikumppani. Sit ap vähän laskeskelee että hetkinen, mehän on oltu 15 vuotta yhdessä! Ja tämän jälkeen miehen on ollut pakko tunnustaa, että ainiiiin mehän tosiaan seurusteltiin jo silloin kun vietin öitäni Pirkon seurassa, hups!

Vierailija
193/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka meistä on virheetön? Jos on ollut hyvä liitto ja onnellinen elämä yhdessä niin jatkaisin kuten ennenkin. Vaakakupissa on enemmän kuin kertasutina 14 vuotta sitten

Jos mun mies pettäisi kerran niin en todellakaan haluaisi tietää.

Vierailija
194/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotin just vaimolle kun se lähti terassille, et ottaa vaik vierasta miestä.

Mäkin voisin ottaa sellasta 25 v. mimmiä!

Yhes oltu 20 vuotta.

M40+

Vierailija
195/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmeen väliä on jollain 15 v sitten tapahtuneella? Jos teillä on ne 15 v ollut hyvä liitto, niin ei kai tuollainen pikkujuttu siltä pohjaa pois vie. Vähän suhteellisuudentajua nyt!

Oijoijoi, ja sieltä löytyy Täydellinen Yksilö.

Joka on täysin virheetön eikä tee koskaan mitään moitittavaa. Eikä ainakaan ikinä petä.

Elämässä nyt tapahtuu kaikenlaista, se nyt vaan on niin, ja ihmisen pitää miettiä millä asioilla on todellista merkitystä.

Jos 15 vuotta aikaa tapahtuneella asialla on niin suuri merkitys niin siitä vaan sitten avioliitto romukoppaan.

Kummallahan mahtaa loppupeleissä olla enemmän TÄLLÄ HETKELLÄ merkitystä ja mitä hetkeä nyt halutaan elää.

Kaivella menneisyyttä vai elää tätä hetkeä.

Vierailija
196/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä on jollakin viidentoista vuoden takaisella seurusteluajan panolla, kun olette vuosikaudet olleet yhdessä.

Miksi pettäminen muuttuisi pieneksi asiaksi vain siksi, että vuosia on vierinyt? Kai sitten ap:kin voi pettää nyt ja tunnustaa 15 vuoden päästä. 

Kenenkään järkevän ihmisen ei pidä tunnustaa 15 vuotta sitten tapahtunutta yksittäistä pettämistä.

Eri asia jos on suunnitelmallinen ja pitkä sivusuhde tai lähempänä nykyisyyttä.

Vierailija
197/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoijoi, ja sieltä löytyy Täydellinen Yksilö.

Joka on täysin virheetön eikä tee koskaan mitään moitittavaa. Eikä ainakaan ikinä petä.

Elämässä nyt tapahtuu kaikenlaista, se nyt vaan on niin, ja ihmisen pitää miettiä millä asioilla on todellista merkitystä.

Jos 15 vuotta aikaa tapahtuneella asialla on niin suuri merkitys niin siitä vaan sitten avioliitto romukoppaan.

Kummallahan mahtaa loppupeleissä olla enemmän TÄLLÄ HETKELLÄ merkitystä ja mitä hetkeä nyt halutaan elää.

Kaivella menneisyyttä vai elää tätä hetkeä.

Olen eri, mutta kyseessä ei ole mikään muinaismenneisyys vaan 14 vuoden huijaus. Se tässä on pahempaa kuin joku ikivanha pano.

Vierailija
198/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään järkevän ihmisen ei pidä tunnustaa 15 vuotta sitten tapahtunutta yksittäistä pettämistä.

Eri asia jos on suunnitelmallinen ja pitkä sivusuhde tai lähempänä nykyisyyttä.

Miksi ne on eri asia? Jos kerran ajattelet, ettei se tieto petetylle kuulu ja huijaaminen on ihan ok, niin mitä väliä sillä on vaikka nusuttelisi vieraita joka viikko? Mitä ei tiedä ei satuta jne, vai miten te pettämisen ja valehtelun puolustelijat nyt tykkäättekään sanoa.

Vierailija
199/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka meistä on virheetön? Jos on ollut hyvä liitto ja onnellinen elämä yhdessä niin jatkaisin kuten ennenkin. Vaakakupissa on enemmän kuin kertasutina 14 vuotta sitten

Jos mun mies pettäisi kerran niin en todellakaan haluaisi tietää.

Mutta kun se 14 vuoden epärehellisyys veisi minulla pohjan siltä liiton hyvyydeltä. Eihän se ole kovin hyvä voinut olla, jos toisen on pitänyt minut siihen huijata. Minä näkisin sen niin, että minulla on ollut 14 vuoden ajan hyväksi kuvittelevani liitto, mutta oikeasti se onkin ollut huijausliitto valehtelijan kanssa.

Vierailija
200/201 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla saman ihmisen kanssa 15 vuotta kun 5 vuotta tuntuu jo tuskalta. Eukko vaihtoon ja heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi