Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen maa Israel on mielestäsi?

N18
10.08.2022 |

Olen käynyt muutaman kerran lomalla ja mielestäni se on helposti Lähi-idän miellyttävin maa ja olen käynyt aika monessa maassa tuolla aluueella. Ollaan muuttamassa sinne mun isän töiden takia ja ajattelin kysyä millaista päivittäinen elämä on siellä.

Kommentit (339)

Vierailija
1/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavasti ovat kaikki siellä suhtautuneet tällaiseen länsimaiseen ihmiseen. Tuon alueen maaksi todella kehittynyt.

Vierailija
2/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa, jossa en halua käydä.

Mutta yhtä vähän tekee mieli käydä missään muussakaan kiihkouskonnollisessa maassa, uskonnosta riippumatta.

En nyt tiedä onko se kiihkouskonnollinen maa. Siellä ainakin sai pukeutua miten halusi ja käyttää baikka ristiä eikä ketään kiinnostanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti asiallisin paikka tuolla päin maailmaa. Pitävät omiensa puolta vaikeassa ympäristössä joka on oikein. Liian feministinen lainsäädännöltään, jopa USA varoittaa kansalaisiaan tietyistä laeista mitä tuossa maassa on. Huipputekniikkaa ja osaamista riittää. Positiivinen kuva kaikenkaikkiaan.

Vierailija
4/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman kerran. 

Erikoisen tympeää asiakaspalvelua, hyvin verrattavissa Latviaan tms. itäblokin maahan. Naama nyrpeänä valitetaan kaikesta, ihmiset ovat aggressiivisia ja töykeitä. 

Vierailija
5/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto on hieno mutta ihmiset ei.

Kerro Iaraelin hienosta luonnosta.

Vierailija
6/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian kuumaa. En luulisi viihtyväni.

Vierailija
7/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parasta ruokaa. Ihailen israelilaisia, kun ovat säilyneet hengissä vihollisen keskellä ja rakentaneet autiomaasta kukoistavan ja hedelmiä tuottavan maan. Siellä eletään jatkuvasti valmiustilassa, mikä tekee Israelissa asumisesta stressaavaa.

Vierailija
8/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen, Herramme Vapahtajan synnyinmaa, jossa jokaisen Kristityn pitäisi käydä!

Vierailija
9/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen, Herramme Vapahtajan synnyinmaa, jossa jokaisen Kristityn pitäisi käydä!

Miksi? Ymmärrän että islaminuskoiset käyvät pyhiinvaellukselle koska Koraani kehoittaa. Linkki tähän pitäisi kohtaan olisi kiva?

Vierailija
10/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman parasta ruokaa. Ihailen israelilaisia, kun ovat säilyneet hengissä vihollisen keskellä ja rakentaneet autiomaasta kukoistavan ja hedelmiä tuottavan maan. Siellä eletään jatkuvasti valmiustilassa, mikä tekee Israelissa asumisesta stressaavaa.

Jep ja armeija kestää tosi pitkään, ilmeisesti 30kk miehille ja 26kk naisille

Vierailija
11/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuukohan seurustelu muuten?

Vierailija
12/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maa, jossa en halua käydä.

Mutta yhtä vähän tekee mieli käydä missään muussakaan kiihkouskonnollisessa maassa, uskonnosta riippumatta.

En nyt tiedä onko se kiihkouskonnollinen maa. Siellä ainakin sai pukeutua miten halusi ja käyttää baikka ristiä eikä ketään kiinnostanut

Menepä naisena sapattina itkumuurille, niin tiedät kuinka sekulaaria meininki on.

Vierailija
13/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt muutaman kerran. 

Erikoisen tympeää asiakaspalvelua, hyvin verrattavissa Latviaan tms. itäblokin maahan. Naama nyrpeänä valitetaan kaikesta, ihmiset ovat aggressiivisia ja töykeitä. 

tuossa kulttuurissa hymyily on flirttailua. tietäisit jos olisit käynyt siellä.

Vierailija
14/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauras länsimainen teollisuus/sivistysvaltio.

Vierailija
15/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju jos siivottais asiattomuudet pois.

En ole käynyt Israelissa joten mielipidettä en voi muodostaa. Toki aion joskus käydä.

Vierailija
16/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoukseni ovat Israelin kansan puolella. Mukava maa matkailla.

Vierailija
17/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomi olisi lähi-idässä niin me oltais niinkun Israel.

Vierailija
18/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa kannattaa maistaa paikallista pizzaa eli kosher pizzaa. Juustoa ja lihaa ei ole samassa lätyssä voi olla ihan mielenkiintoinen kokemus.

Vierailija
19/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju jos siivottais asiattomuudet pois.

En ole käynyt Israelissa joten mielipidettä en voi muodostaa. Toki aion joskus käydä.

Äärioikeisto aktivoitui. Ei halua että aiheesta keskustellaan niin trollaavat ketjun poistoon. 

Vierailija
20/339 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boikotoinut kaikkia israelilaisia tuotteita yli 30 vuotta. Mikään ei viittaa siihen, että Israel luopuisi apar*"eid-politiikastaan ja minä voisin sitä myöten luopua boikotistani.