Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakointi on vajaaälyisten hommaa...

Vierailija
23.10.2006 |

melkein 10 vuotta meni mullakin tajuta se, kunnes silmäni lopullisesti aukenivat ja nyt on jo 2 päivää pulkassa ilman tupakkaa. Pelkällä tahdonvoimalla mennään eteenpäin. Todella loistava fiilis! Tuntuu, että nikotiininhimosta pääsee nopeasti irti mutta tapahommelit on aika pahoja... aamusauhut kahvin kanssa, töissä tauoilla jne... Mites muilla on homma toiminu?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v polttanut, kuukauden polttamatta ja taas jatkuu =(

Vierailija
2/27 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan outo ihminen, että mua ärsyttää jo se, että joudun joka päivä elämään tarpeitteni ehdoilla: syömään, juomaan, menemään vessaan, jne, ja keskeyttää kaikki muu sen takia. Jo nämä perustarpeet tuntuu vähentävän jollain lailla mun vapauttani ja itsehallintaa.

Mikään ei saisi mua hankkimaan elämääni lisää tällaisia rasittavia ja sitovia " tarpeita" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnissa ei ole järjen häivääkään! En ole koskaan sitä edes aloittanut. Tsemppiä lopettajille!

Vierailija
4/27 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea tunne, kun minä, entinen paatunut polttaja, tostanoin vaan pystyn näyttää hemmetin röökeille fingerii! Aivan mahtavat kicksit! :)

Vierailija
5/27 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnista jää löyhkä suuhun pitkäksi aikaa, siis sauhujen väliinkin. Oksettavaa.

Vierailija
6/27 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkean polttamaan. Minä olen niin heikkoluontoinen ihminen. Pyhpah!

Vierailija
7/27 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa sun joskus tehdä kovastikin mieli tupakkaa... Onko todella näin?

huume mikä huume....

Vierailija
8/27 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http ://www .stumppaatahan .net/index .php?page=4

Vierailija
9/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari eka päivää oli vaikeita, mut sen jälkeen pystyin jopa unohtamaan koko asian. Mutta sen olen huomannut, että nyt pinna palaa helpommin ja silloin tekis mieli sitä röökiä!

Ehkä tämä tästä sitten ajan kanssa..

Vierailija
10/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsempatkaa mua!!!!

Vierailija
11/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sana sulle:

TERVEYS!

Vierailija
12/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tsempatkaa mua!!!!

Pari ekaa päivää on vaikeita, keksi itelles niin paljon tekemistä ekoiksi päiviksi ettet ehdi ajattelemaan tupakkaa...

Tsemppiä!

Vierailija
13/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuttui päivittäisestä kapakkapolttamiseksi ja kapakkaelämän hiljennyttyä satunnaisten viini-iltojen iloksi. Raskauden aikana en enää polttanutkaan ollenkaan eikä sen jälkeen ole ollut syytä palata entiseen.

Tupakointi todella on vajaaälyisen hommaa. Kuka tervepäinen haluaa sellaiset viimeiset elinvuodet mitä tupakoijalla on edessään!!?

Tsemppiä kaikille, LOPETTAKAA!

Vierailija
14/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompi hengittää. Hajuaistia mulla ei ole juurikaan ollut viimeiseen viiteen vuoteen, muutos on ollut tosi huikea. Paras kun haistoin ystäväni purkan kolmen metrin päähän :)

Tupakoitsijat haisevat TOOOOSIIII pahalta jo omaan nenään YÄK! En aloita enää uudelleen!

Vierailija
15/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens kuun eka päivä mulla sitten loppuu sauhuttelu... Oon jo miettiny tooosi pitkään, että lopetan... ja nyt sitten se tapahtuu...

T:3

Vierailija
16/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas valinta. Itse lopetin kerrasta ilman mitään laastareita purkkia tms. jo 6 vuotta sitten. sitä enne olikin tullut sauhuteltua enemmän vähemmän 20 vuotta miinus tietysti raskausajat + imetykset.

Vierailija
17/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että pystyn lopettamaan kuin seinään... Niinhän olen pystynyt ennenkin kolme kertaa heti testin tehtyäni... mutta pysyä siinä päätöksessä koko lopun elämääni...se se vasta haaste on....

Vierailija
18/27 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei siis lähipiirisä ole tupakoijia.

Vierailija
19/27 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tupakoin, niin kaikki tekeminen pyöri tupakan ympärillä, tunnin parin välein oli saatava sauhut tai muuten tuli kiukku...

Mun duunipaikassa on yllättävän paljon tupakoivia ja kyllä pahimmilla röökajilla on tehot aika vähäiset, kun kokoajan pitää juosta röökillä. Kummallista että heille suodaan useampi ylimääräinen tauko tupakan nimissä + tietenkin kaikki normaalit tauot mitä muillakin... tämän mahdollistaa ketjupolttaja-pomo, tietenkin.

Siltikään en lähtis siihen rumbaan enää mukaan, vielä tekee mieli usein polttaa mutta taidan säästää keuhkojani ja käyttää rahat ihan johonkin muuhun... on muuten hirvee rahareikä myöskin, mullakin meni aina 2-4e päivässä.

Vierailija
20/27 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aisteista;

hajuaisti on palautunut normaaliksi, lähes yhtä hyvä kuin raskausaikana.

Ruoka maistuu todella hyvin ja olenkin antanut luvan itselleni mässäillä, se on kuitenkin pienempi paha kuin tupakointi...