Anoppi juo viiniä/likööriä kahvimukista kaikki päivät ja meidän pitäisi jättää lapsi sinne hoitoon!
Kahvimukista siksi,ettei naapurit ala puhua kun istuskelee pihalla. Selvästi kuitenkin on pikku hiprakassa. Alkoi,kun jäi eläkkeelle.
Kommentit (156)
Ap kertoi anopin hortoilevan kerros tai rivitalon pihassa aamusta asti pää täynnä ja suurin ongelma av-raadin mielestä on nyt se ettei ilkeä ap anna mummelin rentoutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa anoppi ei voi pakottaa lasta hoitoonsa. Sinä vanhempana päätät itse lapsen hoitajan.
En myös usko, että anoppi oikeasti vonkaa lasta viikoksi hoitoonsa. Ehdotti, koska tunsi velvollisuudekseen tarjoutua hommaan, kun olet avautunut haaveestasi kahdenkeskeiseen aikaan.
Ei kannata stressata asiasta pitkään. Äkkiäkös sanot vaan, että hoitaja palkataan tarpeen tullen.Oikeastaan kummeksun heitä, jotka kiikuttaa lapsensa vapailla ikäihmisten syötettäväksi ja hoidettavaksi.
Meillä nämä ikäihmiset on 50v ja haluavat ihan omasta tahdosta hoitaa lasta monta kertaa viikossa.
Hoitaako he vakituisesti? Onko he siis työttöminä? Onko teidän lapset myös kunnallisessa päivähoidossa?
Milloin itse hoidatte lapsianne?
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi anopin hortoilevan kerros tai rivitalon pihassa aamusta asti pää täynnä ja suurin ongelma av-raadin mielestä on nyt se ettei ilkeä ap anna mummelin rentoutua?
Ap haluaa tukea ja vastauksen tällä tavalla:
Anoppi on ilkeä paha noita-akka, joka pilaa aapeen elämän ja lapsensa elämän juomalla viiniä kahvimukista.
Anoppi on täys hävytön ämmä, koska ei pompi aloittajan tahtipuikon tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mummeli ei saa rentoutua. Mummelin ei kerrottu asuvan taloyhtiössä. Mummeli asunee omassa talossa?
Mummojen pitää kutoa lasten lapsille sukkia ja villapaitoja kiikkustuolissa virsiä kuunnellen. Mummot ei saa tissutella likööriä, koska heidän pitää olla 24/7 valmiudessa majoittamaan lasten lapset kotiinsa. Mummojen pitää hankkia pakasteeseen jätskiä ja jääkaappiin pikkutaaperoille ja isommillekin lempiruokaa.
Muutoin miniä haukkuu mummon maan rakoon vauvapalstalla. Muutoin mummo on alkoholisoitunut deeku, eikä hävytön ajattele yhtään miniän tarpeita ja vaatimuksia absolutismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa tukea ja vastauksen tällä tavalla:
Anoppi on ilkeä paha noita-akka, joka pilaa aapeen elämän ja lapsensa elämän juomalla viiniä kahvimukista.
Anoppi on täys hävytön ämmä, koska ei pompi aloittajan tahtipuikon tahdissa.
Useimmat lapset ovat huolissaan vanhemmistaan, alkoholi aiheuttaa mm. rintasyöpää ja makskirroosia, puhumattakaan alkoholin aiheuttamasta dementiasta tai lukuisista kaatumisista ja aivoverenvuodoista. Nainen ei kestä alkoholia siinä määrin kuin mies, molempien alkoholin kesto huononee kän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa anoppi ei voi pakottaa lasta hoitoonsa. Sinä vanhempana päätät itse lapsen hoitajan.
En myös usko, että anoppi oikeasti vonkaa lasta viikoksi hoitoonsa. Ehdotti, koska tunsi velvollisuudekseen tarjoutua hommaan, kun olet avautunut haaveestasi kahdenkeskeiseen aikaan.
Ei kannata stressata asiasta pitkään. Äkkiäkös sanot vaan, että hoitaja palkataan tarpeen tullen.Oikeastaan kummeksun heitä, jotka kiikuttaa lapsensa vapailla ikäihmisten syötettäväksi ja hoidettavaksi.
Meillä nämä ikäihmiset on 50v ja haluavat ihan omasta tahdosta hoitaa lasta monta kertaa viikossa.
Hoitaako he vakituisesti? Onko he siis työttöminä? Onko teidän lapset myös kunnallisessa päivähoidossa?
Milloin itse hoidatte lapsianne?
Eivät he ole työttömiä. Lapsi ei ole päiväkodissa.
Yhä useampi eläkeläinen kuolee alkoholiin
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/fa8d96bf-52b7-4102-b170-51c16…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin itse hoidatte lapsianne?Eivät he ole työttömiä. Lapsi ei ole päiväkodissa.
Kuka hoitaa lasta päivällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin itse hoidatte lapsianne?Eivät he ole työttömiä. Lapsi ei ole päiväkodissa.
Kuka hoitaa lasta päivällä?
Lapsi on nyt ekaluokalla ja muutenhan lapsi on kotona.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt ap:n tällaista kirjoittavan.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistin läheisenä olen tyrmistynyt, että ap:ta pidetään tiukkapipona joka puuttuu vanhan naisen harmittomaan harrastukseen. Jos aamusta iltaan kittaa viiniä ja vielä hämäysmielessä kahvikupista, niin kyllä tuossa on rehellinen alkava alkoholismi kyseessä. Ja ennen pitkää siitä tulee koko taloyhtiön ongelma kun rouva esim. sammuu suihkuun ja aiheuttaa vesivahingon.
Huh huh, kyllä nyt on jo niin pitkälle vietyä omaa olettamusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ehdottanut että anoppi ottaisi lapsen hoitoon. On täysin anopin oma idea. Rakastaa poikaa todella kovasti ja ylpeä mummo. Harmittaa vain kun tuo tissuttelu nyt tuli pojan ja mummon väliin :(
Joku kysyi miksi meidän pitäisi päästä kahdestaan johonkin .No siksi, ettemme ole olleet aikoihin missään muuten kuin perheenä! Parisuhdetta olisi kivaa hoitaa, pussailla kylpylässä syödä hyvin kaikessa rauhassa ja valvoa myöhään tms.
Minun äitini on Parkinsonin tautia sairastavan isän omaishoitaja ja asuvat lisäksi toisella paikkakunnalla, heistä siis ei juuri apua ole.
Ap
Muista ap, että alkoholismikin on sairaus.
Miten on ap? Sun alkon käyttö?
Maksatko hoitajalle?
Löytyykö muuta täyshoitopaikkaa ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ellen olisi ainoa lapsi epäilisin että ap:n anoppi on äitini. Juo ns kovaa teetä ja luulee ettei kukaan huomaa kun höpöttelee hönöpäissä naapureille parvekkeelta. Pari kertaa on myös kaatunut pyörällä teekuppostensa takia.
Ja äidilläkin tämä alkoi kun jäi pois työelämästä.
Ai samperi, tämä voisi olla minä, mutta mulla ei tietääkseni ole lapsia!
Haaveiletko aloittaja ryyppyreissusta?
Paljonko olet valmis maksamaan palkkaa hoitajalle?
Onko ilmainen täysihoitopaikka ainoa vaihtoehto?