Lue keskustelun säännöt.
Miksi minusta ei pidetä?
09.08.2022 |
En rehellisesti sanottuna keksi mitään syytä miksi joku ei pitäisi minusta.
Olen aina ystävällinen kaikille, en puhu pahaa muista, olen reilu ja muut aina huomioiva tyyppi.
Silti minua vihataan joka paikassa ja nyt sain tietää, että harrastusporukastamme eroaa jäsenet siksi, että minä toimin puheenjohtajana ja olen niin p*rseestä ettei siellä haluta olla.
Mikä minussa voisi olla vikana?
Kommentit (82)
Luulen että se on aika pitkälti tuo, että jos olet mukana kovin monessa hallituksessa ja toimikunnassa niin joitakin alkaa ärsyttää, että "tuo työntää naamansa joka hommaan." Lisäksi sitten siihen vielä: "tommonen ruma läski, mikä se oikein luulee olevansa".
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuttavani toimi poliittisessa nuorisojärjestössä vähän vastaavalla tyylillä. Hän oli erittäin taitava taktikoimaan, miellyttävä ja karismaattinen mutta hänen kanssaan harva toi esille poikkeavia mielipiteitä. Jäsenet olivat vahvasti jakautuneet hänen leiriin tai toiseen porukkaan. Se ei ollut yhdessä tekemistä vaan yhden vahvan ihmisen näkemysten eteenpäin viemistä. Myös tämä henkilö on nykyään politiikan huipulla, tosin ottanut viime aikoina osumaa. Sama ehdottomuus ja kyvyttömyys reflektoida omia tekemisiään suhteessa muihin näkyy julkisuudessa edelleen.