Onko tällainen keittiö sinusta kaunis?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan toimivalta pienelle perheelle ja modermiin ja uusiin koteihin. Kaunis kokonaisuus. Ottaisin, jos asuisin uudehkossa krs- talo asunnossa.
Omaan kotiini ei sopisi, kun talon vanha arkkitehtuuri on aivan eri paria, kun meillä nököttää keittiössä puuhella.
Ottaisin puuhellan tuhat kertaa mieluummin kuin tuon valkoisen keittiön!
Jokainen tyylinsä mukaan. Talon arkkitehtuuri sanelee pitkälle, millainen keittiö.
Minusta joku puuhella sopii oikein hyvin vanhaan taloon, joka on kuulunut siihen alusta lähtien, mutta uudessa ja modermissa talossa se ei näyttäisi hyvältä.
Minusta kodin sisustus ja kalusteet sanelee pitkälti talon arkkitehtuuri ja oikeassa ympäristössä ap. ehdotus on kaunis.
Liian valkoinen vaikka vaaleasta tykkään. Terrazzo yäk tossa tapauksessa.
Tämä ketju vahvistaa sen, että en aio tehdä keittiöremonttia, kun laitan kohta asuntoni myyntiin. Parempi, että ostaja remontoi siitä juuri sellaisen kuin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vahvistaa sen, että en aio tehdä keittiöremonttia, kun laitan kohta asuntoni myyntiin. Parempi, että ostaja remontoi siitä juuri sellaisen kuin itse haluaa.
Juuri näin, hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti vähemmän niitä ihmisiä kuitenkin on jotka haluaa tehdä remonttia juuri ostamassaan asunnossa. Ja ne jotka etsii remonttikohdetta, haluaa sen sitten överihalvalla. Ihmiset haukkuu täällä aina toisten sisustusmakua, mutta kyllä se mukavuudenhalu menee kuitenkin edelle, ei sitä remonttia oikeasti haluta tehdä. Eikä se ole käytännössä monelle oikein edes mahdollista koska tarvitaan asumiskuntoinen asunto heti. Voit kysyä tästä keneltä tahansa välittäjältä ja vahvistavat että näin se menee. Ja sen myyntiin menevän asunnon keittiörempan kanssa ei todellakaan kannata alkaa irrottelemaan. Jotain siistiä ja eleetöntä.
En voi sietää alakaappeja!! Laatikot on ehdottomat.
Valkoinen keittiö on ok kun on muuta väriä. Meillä edellinen oli valkoinen korkeakiiltoinen ja se oli ihana!!
On nätti. Tuo marmoritaso varsinkin. Mutta on vain yksi tiskiallas! Vain yksi allas!!!!!
Tämä on hei tosi kiva! Kiitos ideasta :) - Eri