Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen keittiö sinusta kaunis?

Vierailija
09.08.2022 |

Mietin samaa tyyliä, mutta saarekkeella.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi mun keittiö. Ei näytä siltä että tuolla laitetaan paljon ruokaa. Tuota pitäisi joka päivä puunata pari tuntia että pysyy noin kiiltävänä.

Toiset meistä pyyhkii heti kun roiskuu ja kaikki pysyy pienellä vaivalla siistinä.

Keittiö on mielestäni kaunis.

Vierailija
22/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan toimivalta pienelle perheelle ja modermiin ja uusiin koteihin. Kaunis kokonaisuus. Ottaisin, jos asuisin uudehkossa krs- talo asunnossa.

Omaan kotiini ei sopisi, kun talon vanha arkkitehtuuri on aivan eri paria, kun meillä nököttää keittiössä puuhella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kultaiset hanat ja vetimet ovat ruman väriset. Meillä on kylppärissä kiiltävänvalkoiset kaapit. Sinne sopii sellainen puhdas ja selkeä ilme. Minun mielipiteeni ei tietenkään ole mitenkään oikein tai väärin, se on vain mielipide eikä totuus mistään asiasta.

Vierailija
24/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan näköinen.

Vierailija
25/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää halvimmalta mahdolliselta melamiini-valkealta purulevykaapilta. Tuossa keittiössä nyt-trendikäs ulkonäkö tulee tuosta kivilevyn näköisestä taustasta ja tasosta, joka ei varmaankaan sekään ole oikeaa kivilevyä vaan jotain korkeapainelaminaattia. Tämä marmori/kivilevytrendi menee ohitse yhtä nopeasti kuin meni koronavuosien mustat keittiötkin, itse en laittaisi keittiöön mitään noin selkeää trendivuosi-materiaalia osaksi kiintokalusteita, jos keittiötä ei ole tarkoitus remontoida/vaihtaa kolmen vuoden välein. Kiintokaluisteisiin aikaa kestävät värit ja materiaalit, irtokalusteilla ja sisustimilla sitten trendihommat.

Vierailija
26/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo seinä on ihan kiva, mutta muuten en tykkää noin valkoisesta.

Musta marmori olisi ollut tyylikäs. Syvyyttä kokonaisuuteen ja vahva kontrasti valkoisuudelle. Katso linkistä alempaa kuva "kontrastia ja minimalismia".

Vierailija
27/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan toimivalta pienelle perheelle ja modermiin ja uusiin koteihin. Kaunis kokonaisuus. Ottaisin, jos asuisin uudehkossa krs- talo asunnossa.

Omaan kotiini ei sopisi, kun talon vanha arkkitehtuuri on aivan eri paria, kun meillä nököttää keittiössä puuhella.

Ottaisin puuhellan tuhat kertaa mieluummin kuin tuon valkoisen keittiön!

Vierailija
28/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valaisimet ja hana mustiksi, ehkä allaskin, niin tulee pikanttia väriä.

Ja jokainen näkee kolmen vuoden päästä, että meillä remontoitiin koronan aikana ja pistettiin mustat koronatrendihanat (joista jo nyt lähtee irti mustat polttomaalatut pinnoitteet)

Vierailija
29/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hella ja uuni?

Vierailija
30/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen valkoinen keittiö, se riitti tältä erää. Rakennetaan nyt ja meinaan laittaa sinne vähän tämän linkin tyylisen sinisen keittiön.

Laitan sen, vaikka muut kuinka paheksuisivat tai yökkisivät, siitä tulee mun keittiö ja teen siitä sellaisen kuin haluan.

https://kitzenkeittio.fi/merensininen-keittio-kodin-sininen-sydan-hauki…

Vierailija
31/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään että ovet olisi rungon sisällä ympäriinsä, on laadukkaamman näköinen. Kahvat laittaisin yläkaappeihinkin.

Miten nuo ovet voisivat olla enemmän rungon sisällä?

Vierailija
32/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen valkoinen keittiö, se riitti tältä erää. Rakennetaan nyt ja meinaan laittaa sinne vähän tämän linkin tyylisen sinisen keittiön.

Laitan sen, vaikka muut kuinka paheksuisivat tai yökkisivät, siitä tulee mun keittiö ja teen siitä sellaisen kuin haluan.

Paitsi lisäyksenä vielä, että meille tulee keittiö, ei sellainen yhden seinän kaapisto ja eteen saareke. 

Vierailija
33/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta missä tuossa keittiössä on liesi ja uuni? Siinä näkymättömässä saarekkeessa? Häiritsee, että ovien välien leveys vaihtelee. Vetimet ja hanat turhan trendikkäät, tason ja välitilan materiaali myös

Vierailija
34/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkitehti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valaisimet ja hana mustiksi, ehkä allaskin, niin tulee pikanttia väriä.

Ja jokainen näkee kolmen vuoden päästä, että meillä remontoitiin koronan aikana ja pistettiin mustat koronatrendihanat (joista jo nyt lähtee irti mustat polttomaalatut pinnoitteet)

Tämä juuri. Sen lisäksi, että ovat huomiotaherättävän aikasidonnaisia, ovat myös huonolaatuisia.

Vierailija
35/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään että ovet olisi rungon sisällä ympäriinsä, on laadukkaamman näköinen. Kahvat laittaisin yläkaappeihinkin.

Kirjoittaja varmaan tarkoitti, että peitelevy olisi myös kaappien alapuolella.

Vierailija
36/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää halvalle ja heppoiselle.

Vierailija
37/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi lisäyksenä vielä, että meille tulee keittiö, ei sellainen yhden seinän kaapisto ja eteen saareke. 

Ihme dissaamista, eikö tuollainen kuvaamasi muka sitten ole keittiö? Jos ei, niin mikä se on?

Valkoinen on hyvä perusväri keittiössä, muu sisustus voi olla sitten kuinka värikäs tai väritön tahansa.

Vetimet ja hana on keittiössä vielä helppo vaihtaa, jos kullan/messingin väriin kyllästyy.

Vierailija
38/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa linjakas t-nuppivedin

Vierailija
39/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän tyyliin https://jalokaluste.fi/wp-content/uploads/2021/03/Helena-vanhan-ajan-ke…

Runko kehystää ovia.

Vierailija
40/93 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuollaisia toki ne uusissa taloissa paljon on. Haluan keittiön joka näyttää keittiöltä. Ei myös avokeittiölle ja valkoisuudelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän