Onko tällainen keittiö sinusta kaunis?
Kommentit (93)
Kivan mallinen ja muutenkin toimivan näköinen, mutta valitisisin eri väriset pinnat (muu kuin valkoinen) ja ehkä hieman eri materiaalit.
Kyllä voisi olla yläkoulun kemianluokista?
En vaan tykkää noin selkeälinjaisesta tyylistä. En ole siis puhdaslinjaisen käytännöllisyyden ystävä. Käytännöllisyydestä pidän siinä mielessä että rakenteet saavat olla massiivisia, ronskeja ja vahvoja. Ei siis välttämättä kuitenkaan hienorakenteisia ja koukeroisia.
Hienolta näyttää. Muista että keittiö tulee sinulle eikä muille, joten valitse juuri sellainen keittiö mikä miellyttää sinua. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ennen valkoinen keittiö, se riitti tältä erää. Rakennetaan nyt ja meinaan laittaa sinne vähän tämän linkin tyylisen sinisen keittiön.
Laitan sen, vaikka muut kuinka paheksuisivat tai yökkisivät, siitä tulee mun keittiö ja teen siitä sellaisen kuin haluan.
https://kitzenkeittio.fi/merensininen-keittio-kodin-sininen-sydan-hauki…
Paitsi lisäyksenä vielä, että meille tulee keittiö, ei sellainen yhden seinän kaapisto ja eteen saareke.
Ihme dissaamista, eikö tuollainen kuvaamasi muka sitten ole keittiö? Jos ei, niin mikä se on?
Valkoinen on hyvä perusväri keittiössä, muu sisustus voi olla sitten kuinka värikäs tai väritön tahansa.
Vetimet ja hana on keittiössä vielä helppo vaihtaa, jos kullan/messingin väriin kyllästyy.
En mä mitään dissannut, ainakaan en tarkoittanut sellaista. Laitoin sen linkin sinisestä keittiöstä ja sanoin, että meille tulee tämän tyylinen. Toiseen viestiin laitoin sitten lisäyksenä sen, että meille tulee keittiö, ei sellainen linkin kuvassa oleva avoratkaisu.
Kukin tehköön ihan sellaisen keittiön kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ennen valkoinen keittiö, se riitti tältä erää. Rakennetaan nyt ja meinaan laittaa sinne vähän tämän linkin tyylisen sinisen keittiön.
Laitan sen, vaikka muut kuinka paheksuisivat tai yökkisivät, siitä tulee mun keittiö ja teen siitä sellaisen kuin haluan.
Paitsi lisäyksenä vielä, että meille tulee keittiö, ei sellainen yhden seinän kaapisto ja eteen saareke.
Ihme dissaamista, eikö tuollainen kuvaamasi muka sitten ole keittiö? Jos ei, niin mikä se on?
Valkoinen on hyvä perusväri keittiössä, muu sisustus voi olla sitten kuinka värikäs tai väritön tahansa.
Vetimet ja hana on keittiössä vielä helppo vaihtaa, jos kullan/messingin väriin kyllästyy.
En mä mitään dissannut, ainakaan en tarkoittanut sellaista. Laitoin sen linkin sinisestä keittiöstä ja sanoin, että meille tulee tämän tyylinen. Toiseen viestiin laitoin sitten lisäyksenä sen, että meille tulee keittiö, ei sellainen linkin kuvassa oleva avoratkaisu.
No toi sininen keittiö vasta ruma onkin. Ikävästi sanottu.
T.Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi sininen keittiö vasta ruma onkin. Ikävästi sanottu.
T.Eri
Voi mikä mielensäpahoittaja. Tehkää ihan juuri sellaiset keittiöt kuin haluatte.
Sille on muuten ihan syy, miksi keittiön taso tulee sen sentin-pari pidemmälle kuin laatikoston ja kaappien ovet (eli mistä aiemmin puhuivat muut kun puhuivat että onko kaapit "syvemmällä".
Syy: Kun kaadat litran maitopurkin tai punaviinit pöydälle, se litra nestettä on helpompi siivota lattialta yhdellä mopilla, kuin pestä neljä vetolaatikkoa niiden kuudelta pesua kaipaavalta sivulta, avata kiskostot ja pestä nesteet välistä, ja tiskata kaikki vetolaatikoissa olleet tavarat. Tason ulottuma laatikostoja ulommas ohjaa tasolle kaatuvat nesteet lattialle eikä laatikostoihin.
Trendikäshän tuo toki on ja näyttää kivalta noin, mutta ne punaviinit on sitten lusikkalaatikossa.
Meidän nuoret ostivat aunnon, jossa aloittajan linkin tapaan iso keittiö, kaikki mustaa. Tilaa toki on, mutta minä oudoksun, että keittiö on nykyään aivan avoin. Olen tottunut, että keittiö on edes syvennys, eikä ikäänkuin osa olohuonetta. Kyllä sitä käryä pakosti tulee, jos joku kokkaa ja osa istuu olohuoneessa, vaikka olisi millaiset imurit. Kaikki saadaan piiloon ja tasot putsattua, astiat koneeseen, mutta oudoksun. Kaikki kettiön koneet ja vempaimet ovat ikäänkuin näytillä. Savulasi voisi erottaa keittiön ja ruokailutilan olohuoneesta.
En oikeastaan tykkää tuossa keittiössä juuri mistään.
Valot pöytätason päällä on ihan hyvä juttu.
Värimaailma ei iske, liian valkoinen, ei myökään tuo kirjava seinä.
Alakaapit hankalia, vetolaatikot ovat paljon kätevämpiä.
Yläkaapit turhia, no nämä ei onneksi ole kattoon asti, mutta ylähyllyille ei kuitenkaan yllä ilman jakkaraa, sama jättää pois.
En tykkää että keittiö on yhdellä seinällä. Kulmalla ja saarekkeella saisi lisää tilaa ja etäisyydet pysyisi lyhyinä.
Ylåäkaapeista puuttuu kahvat, jää sormen jälkiä oviin ja vieraat saa nykiä ja painella ja arvuutella miten ne aukeaa, itsehän nuo toki oppii avaamaan aika nopeasti.
Jääkaappi saa näyttää jääkaapilta, ei tarvi piilottaa kaapistoon.
Seinä on kiva, kaappien väriksi ottaisin jotain muuta kuin modernia kokovalkoista. Vaikka koivunvaaleaa/beigeä tms, jos et halua mitään raflaavampaa väriä.
Jos kaapit haluaa pitää valkoisina, niin sitten seinä on liian valkoinen. Paremmin toimisi joku mintunvihreä, keltainen tai vaikka hiekkaisen lämmin sävy.
Ehkä jonkun silmään ja elintapaan kaunis, mutta kotikokkaajille toimivuudeltaan ihan painajainen. Kullanvärinen pinnoite hanassa kuluu nopeasti pois. Kunnon pesuallas - missä se on? Lasku- ja pöytätilaa ruuan laittoon ihan liian vähän. Missä tuossa hoidat roskien lajittelun? Kaappitila riittämätön. Välitilakaakelointi ihan nätti, jos se vain on pinnoitettu helppohoitoiseksi. Tykkään kyllä valkoisista kaapeista, jos eivät ole kiiltäväpintaisia.
Tykkään kyllä. Itse en ikinä laittaisi muuta keittiötä kuin valkoisen. Kaikki muut värit kiertää niin nopeasti, että näyttävät viidessä vuodessa jo siltä joka äsken oli muotia mutta ei ole enää. Tämän hetkisessä asunnossani on keittiö ysäriltä, ja vaikka sekin näyttää vanhalta, se on valkoisena edelleen ihan siedettävä, toisin kuin esim. jotkut kiiltävän mustat tai mintunvihreät tai mitä hömpötyksiä tässä välillä on ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään että ovet olisi rungon sisällä ympäriinsä, on laadukkaamman näköinen. Kahvat laittaisin yläkaappeihinkin.
Ai millee?
Kamala laatikkomainen. Perinteisesti tuollaiset suorat tasaiset ovet on se kaikkein halvin vaihtoehto, samoin ohuen ohut pöytätaso. Valkoinen ei haittaa, mutta inhoan vetimien, hanan ja altaan väriä. Tuossa keittiössä ei varmaan mitään keitellä, ei ainakaan ole keittotasoa ja uunia näkyvillä. Tiskiallas on turhan pieni, ei siellä uunipeltejä mahdu pesemään, mutta ei tuolla taida olla tarvettakaan, kun ei sitä uuniakaan ole. Tiskikone on varmaan piilotettu, samoin kylmälaitteet. Alas laittaisin vain laatikoita, mutta kauniimmilla vetimillä. Epäilen, ettei jätteiden kierrätyksellekään ole varattu tarpeeksi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kamala laatikkomainen. Perinteisesti tuollaiset suorat tasaiset ovet on se kaikkein halvin vaihtoehto, samoin ohuen ohut pöytätaso. Valkoinen ei haittaa, mutta inhoan vetimien, hanan ja altaan väriä. Tuossa keittiössä ei varmaan mitään keitellä, ei ainakaan ole keittotasoa ja uunia näkyvillä. Tiskiallas on turhan pieni, ei siellä uunipeltejä mahdu pesemään, mutta ei tuolla taida olla tarvettakaan, kun ei sitä uuniakaan ole. Tiskikone on varmaan piilotettu, samoin kylmälaitteet. Alas laittaisin vain laatikoita, mutta kauniimmilla vetimillä. Epäilen, ettei jätteiden kierrätyksellekään ole varattu tarpeeksi tilaa.
Se paksu tasokin on jo last season. Niitä laitettiin 10 vuotta sitten. Nyt mennään sirommilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan toimivalta pienelle perheelle ja modermiin ja uusiin koteihin. Kaunis kokonaisuus. Ottaisin, jos asuisin uudehkossa krs- talo asunnossa.
Omaan kotiini ei sopisi, kun talon vanha arkkitehtuuri on aivan eri paria, kun meillä nököttää keittiössä puuhella.
Omasta mielestäni tällainen keittiö sopisi erinomaisesti myös esim. vanhaan jugend-kerrostaloon. Vanhan talon keittiön ei ole pakko olla feikkivanha.
Ei valkoiselle keittiölle. Moni sanoo "valkoinen on aina hieno, se on klassinen"
Sori vaan, mutta mun mielestä nykyään aika tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei valkoiselle keittiölle. Moni sanoo "valkoinen on aina hieno, se on klassinen"
Sori vaan, mutta mun mielestä nykyään aika tylsä.
Se on vähän että haluaako rempata keittiön taas alle kymmenen vuoden päästä ja käyttää jotain muotiväriä. Minusta keittiöiden jatkuva uusiminen on törkykulutusta.
Tykkään.