Onko tällainen keittiö sinusta kaunis?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
https://www.blau.fi/kitchen/valoa-tulviva-valkoinen/
Linkki jäi 😅
Ap
Ei enää paljoa tylsempää vaihtoehtoa ole olemassa. En ikinä ottaisi tuollaista.
Mä tykkään että ovet olisi rungon sisällä ympäriinsä, on laadukkaamman näköinen. Kahvat laittaisin yläkaappeihinkin.
No ketunko väliä, mitä mieltä muut ovat. Osta semmonen, jos itse tykkäät.
Jopa hanat ja lamput oli rumia. Melkein tykkäsin noista laatoista.
Mun keittiö näyttää tuolta. Ostettu K-Raudasta spekseillä halvinta mitä löytyy mutta hyvillä kodinkoneilla. Keittiö on piilossa keittiössä niin mitään väliä onko halpa vai kallis kunhan toimii.
Vaikuttaa laboratoriolta. En ostaisi.
Ei olisi mun keittiö. Ei näytä siltä että tuolla laitetaan paljon ruokaa. Tuota pitäisi joka päivä puunata pari tuntia että pysyy noin kiiltävänä.
Saisit samanlaiset kaapit ikeasta tonnilla. Osta erikoisemmat erikoisliikkeitä, mutta tuollainen peruskaappi ja ovi ikeasta, säästä ihan saakelisti, eikä kukaan huomaa.
Ei minun makuuni, mutta jokainen valitkoon omien mieltymisten mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jopa hanat ja lamput oli rumia. Melkein tykkäsin noista laatoista.
Hana, lamput ja kahvat oli kivointa minusta tuossa. Tykkään kullan/messingin sävystä. Kaapisto oli tylsä.
Tuo seinä on ihan kiva, mutta muuten en tykkää noin valkoisesta.
Lattea, kontrastiton, mauton tylsyys ja oikein arkkitehdin suunnittelema. Tuo on kuin suomalaisen sielunmaisema, kuolemaa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi mun keittiö. Ei näytä siltä että tuolla laitetaan paljon ruokaa. Tuota pitäisi joka päivä puunata pari tuntia että pysyy noin kiiltävänä.
Eihän kaapisto ole kiiltävä? Taso on kiiltävä mutta niin kai kivitasot aina.
Valaisimet ja hana mustiksi, ehkä allaskin, niin tulee pikanttia väriä.
On, hieno on👍