Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoidon Tarpeessa´05 ~vko43-44~

23.10.2006 |

[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]

[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]

[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa ' 05:[/b][/size][/color]

[color=8B4513]************************** **********************[/color]

[color=CD6600]amalia78

Minä 27 ja mies 28 v

Pohjois-Suomessa asustellaan

ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]

[color=FF7F00]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=CD6600]EmmaEmilia-79

Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.

Asumme Pohjois-Suomessa.

Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.

Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.

Miehellä todettu azoospermia, huhtikuussa selviää onko hormoneista ollut apua

asiaan ja miten sitten jatketaan. [/color]

[color=FF7F00]hende

olen kohta 33 vuotias, mies kesällä 35.

Yritystä on ollut puolitoista vuotta.

Kolme keskenmenoa 11/04, 06/04 ja 11/05.[/color]

[color=CD6600]joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=FF7F00]LeiaK

Ikää minulla 36 ja miehellä 40, olemme Jyväskylästä

Minulla leikattu syksyllä 2004 myoomia kohdusta, vuoden alusta 2005 saatiin taas aloittaa raskautumisyritykset.

Joulukuussa 2005 perustutkimukset tehty - kummassakaan ei löytynyt vikaa.[/color]

[color=CD6600]LeiMu

Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.

Asumme Itä-Suomessa.

Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.

Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]

[color=FF7F00] Lupus

Minä 24 v, mies 30 v.

Keski-Suomessa asustellaan

Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä

Eka ICSI 03/06 --> nega

Toinen ICSI 06/06.[/color]

[color=CD6600]Marikukka83

Minä 22 ja mies 31

Pohjoisen ihmisiä ollaan

Vauva haaveena 05/04

Tutkimukset tehty ja hoidot aloitettu syksyllä 2005

3x inssi negaa

syksyllä luvassa ivf [/color]

[color=FF7F00]Mette80

Minä 26 -v. ja mies 29-v.

Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, mutta nyt siittiöt normaaleja.

Takana yksi inssi negaa ja toista piinaillaan. [/color]

[color=CD6600] miliko

Minä 29v ja mieheni 32v.

Tampereelta olen kotoisin.

Yritys alkoi 10/2004.

Eka inssi 11/05 päättyi keskenmenoon 1/06.

Toinen inssi 4/06, kolmas inssi 5/06. .[/color]

[color=CD6600]möröm

Oon 27v ja mies 37v.

Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.

Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa

toinen ICSI helmikuussa.[/color]

[color=FF7F00]Nonna-80

minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.

Asumme Helsingissä.

Pillerit jäi pois 10/03

eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.

Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006

todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]

[color=CD6600]pikkuinenpeikko

Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.

Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]

[color=FF7F00]Pingu-78

Mina 27, mies 29

asustellaan ulkomailla

yritysta 05/04 eika plussan plussaa [/color]

[color=CD6600]R-B

Mina 34, mies 30

asustellaan Helsinki

yritysta 05/06

Hoitoja, ei vielä [/color]

[color=FF7F00] SanniAnniina

minä ja mieheni 29v., pk-seudulta ollaan.

Pillerit jätetty 04/04.

Selittämätön lapsettomuus; kummaltakaan ei ole löydetty mitään vikaa.

Silti menossa 8. kierto Lugeja ja 5 Clomi-kiertoakin takana (eli yhdessä ja erikseen näitä). Inssiä kohti taidetaan mennä. .[/color]

[color=CD6600]tirppa71

Minä vm71, mies vm73

viiteen vuoteen mahtuu ainakin

4xclomit

2x inssit 05 negaa

1. IVF tuoresiirto 05 negaa

2x PAS 06 negaa

Hoitotauko päättyy joskus loka/marraskuussa toiseen IVFään. Pitkällä kaavalla mennään ja punktion aikataulu varmistuu kunhan sumujen alotus varmistuu ;)

Ja esikoista toivotaan... [/color]

[color=FF7F00]Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Todellinen yritys siis aloitettu 12/04.

Eka inssi 5/06 nega.

Tällä hetkellä hoidot tauolla kroonisen kilpirauhastulehduksen takia. [/color]

[color=CD6600]tuupalainen

Tuupa -79 ja mies -77

asuinpaikka Turku

vauva tilattu -03

ei pitäisi olla suurta ¿vikaa¿ kummassakaan

hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]

[color=FF7F00]VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.

Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

[color=8B4513]************************************************[/color]

[color=FFD700][size=2]Päivitykset:

- Plussaonnittelut Tuupalaiselle![/size][/color]

[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]

[color=CD8C95]mooli

Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi

Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05

Pk-seudulla asutaan

Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.

1. Inssi 05/06 nega (luget)

2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]

[color=FFAEB9]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.

Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.

Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]

[color=CD8C95]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Pillerit jätetty 8/04

ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06

Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]

[color=FFAEB9]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]

[color=CD8C95]keinuhepo

Oon 28v ja mies 24v.

Asustelemme Pirkanmaalla.

Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.

Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002

ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli

teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).

Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille

on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]

[color=FFAEB9]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=CD8C95]Lilli78

Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.

Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.

Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]

[color=FFAEB9]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=CD8C95]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.

Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]

[color=FFAEB9]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=CD8C95]omena78

Minä -78 ja mies -77.

Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Lasta toivottu syksystä 2003

hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]

[color=FFAEB9]pikmin

Olen 28v ja mieheni 29v.

Haaveilemme esikoisesta.

Yritys alkoi 1/05.

Tutkimukset aloitettu: 12/05,

DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]

[color=CD8C95]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=FFAEB9]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=CD8C95]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=FFAEB9]tokkopa

Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.

Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]

[color=CD8C95]vaimonalku

Olen -80 ja mies samaten

joulusta -04 asti on yritystä

ja mitään ei ole edes lupaillut

nyt julkisella puolella lähete menossa

ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin

mennään.[/color]

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kysyin eilen VL:stä, että eikö se tuhru johdu lugeista ja hoitaja sanoi, että johtuu. Hoitajan mielestä mä olisin voinut lopettaa luget jo eilen, mutta mä käytän niitä vielä huomisen, koska lääkäri sanoi silloin, että pe asti mun pitää niitä käyttää. Hoitaja sanoi, että lugeista ei oo enää mitään hyötyä plussan saamisen jälkeen. Mikä ohjeistus sulla on ollut lugejen suhteen?

Vierailija
22/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavaa kuulla, että olet saanut VL:sta ton tiedon. Onneksi ruskea tuhru ei ole ollut runsasta, vaan tosi niukkaa ja sitä on ollut vain tänään ja toissailtana. Selkäkolotus on ainakin toistaiseksi loppunut. Lugeista en saanut Avasta sen kummempia ohjeita. Niitä pitää käyttää kuuri loppuun eli sunnutaihin ja lääkäri sanoi muistaakseni jotenkin niin, että " luget loppuvat sitten aikanaan..." Huomisaamua varten on testi odottamassa, vuorokauden verran aion siis varastaa. Saapas nähdä kuinka käy...

Miliko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankohan me täällä viisistään? :)

Huomenna on pakko ehtiä jossain vaiheessa työpäivää tulla vilkaisemaan Milikon testituloksia ja Joalinin verikoetuloksia.. Iik, ihan alkoi jännittää Milikon puolesta! Joalin nyt on jo varmasti raskaana! :)

Ja EE:lle paljon piinailupeukutuksia!! bdbdbdbd

Tänään ovistestissä oli melkein yhtä vahvat viivat.. Tosin kokemuksesta tiedän että huomenna voivat olla tuskin näkyvät, niin ne heittelee ennen selkeää ovisplussaa, mikäli sellainen tässä kierrossa edes tulee.

-Tuittu, kp14-

Vierailija
24/75 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs se juna nyt onkin viihtynyt asemalla ja joidenkin kirjoitusten perusteella vois olettaa, että juna odottelee vielä... bdbdbd

TUUPA sua taisinkin jo onnitella mutta käy pitämässä meitä ajantasalla missä mennään

JOALIN ihanaa ja onnea. Toivottavasti saat huomenna kuulla hyvät arvot verikokeesta ja ihan pianhan se onkin jo eka ultra. *rutistaa hellästi*

MILIKO täällä on varpaat ja peukut pystyssä jotta teilläkin tärppäis. Pakko on munkin tulla huomenna katsomaan mites teille kävi. Virtuaali onnen potku takamukseen.

EMMAEMILIA kyllähän toi kuullosti jo lupaavalta kun follikkeli oli noinkin iso ja vielä näkyvillä. Luulisin edellisten kertojen aikaisin tulleiden menkkojen johtuvan nimenomaan myöhästyneestä inssistä. Jos nyt oli kp14 ja aikasemmin kp18 niin siinähän on jo neljän päivän ero joten nyt mun naisen logiikalla mietittynä inssi myöhästy pahemman kerran ja menkat vaan sitten tuli ihan ajallaan. Nyt kyllä ajotus oli nappiin joten eiköhän se juna odottele vielä suakin bdbdbd

TUITTU mitenkäs nyt on lääkkeet vaikuttanu? Onko olo parantunu? Ja vielä mikähän kp sulla nyt onkaan, jotta oottaako se juna teitinki vielä mukaan.... bdbdbd

|.| ON hirveet menkat, selkää kolottaa ja juilii niin maan perusteellisesti ja vuoto on jotain tajutonta. Totesin tossa itekseni, ettei mulla oo tosiaankaan asiaa sille clomi purkille. Clomejen aikaan menkat kesti 3 pv ja vuoto oli niukkaa eli tais olla olematon limis. Ja nyt kun ei clomeja oo napsinu niin johan niagaran kehitti. Ens viikolla ois eka ultra siinä ihmeellisessä 3Dssä ja sitten saiski taas alkaa piikitteleen. Ihmeempiä oireita ei taaskaan oo sumut aiheuttanu lievää hikoilua lukuunottamatta joten ihan kivasti on menny.

Positiivisia tuulia hoidokeille (0/

Vierailija
25/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tosiaan ollut pienet piirit viimeaikoina! ;) Ei vaan ihan oikeasti ehdi, koko ajan niin kova kiire ettei mitään rajaa! Pikaisesti vaan luin pinon, joten kommenttejakaan en paljoa voi kirjoitella - sorry! Mutta ilmoitan ainakin että hengissä ollaa! =D

EE: Hienoa että oli noin mahtava mökkylä siellä puhkeamassa, etköhän sä nyt jo ota sen plussan! Toivon ainakin niin toooosi lujaa!

Tuli muuten mieleen, että mitenköhän on kun mulla on tödnäk menkat alkaneet just ku ois se ensikäynti... Kai sinne voi silti mennä?! En todellakaan haluu lykätä sitä, sen verran oon sitä odottanut (jos ette oo vielä huomanneet!:D) Ehkäpä nyt ei niin hyvä ajankohta oo ultraamiseen tm., mutta eiköhän siinä silti tilannetta kartoiteta ym? Jännittää kun ei yhtään tiedä mitä odottaa koko käynniltä, mitä ne tekee, kyselee jne. Huiiiiii, 6 yötä enää!!!

Kaikille hoidokeillel jälleen huiskutuksia ja plussan saaneille onnea matkaan!

Vierailija
26/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Miliko on testannut, ja Joalin saanut verikokeen tuloksia??

EmmaE: Toivotaan että tällä kertaa tuo ajoitus oli nappiin! Ainakin kuulostaa hyvältä. Eiköhän se plussajuna vielä suakin odota, vähän on semmoset kutinat... :)

Naksu: Ei kai nuo menkat haittaa ekalla käynnillä... mulla ei ainakaan sillon vielä ultrattu. 6 yötä menee kyllä nopeasti! :)

Tirppa: Koitahan selvitä siitä niagarasta :D

Meikä kävi tänään ultrassa, punktio sovittiin maanantai-aamulle. Aargh... kymmenisen rakkulaa siellä on kasvamassa. Jännittää jo nyt tuo punktio, mutta eiköhän siitä taas selvitä hengissä.

Halit ja hyvät viikonloput koko porukalle!!!

-Lupus

Vierailija
27/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla testasin ja hämmästykseksi testiin ilmestyi rasti eli plussatulos! Ihan ihmeellistä! Niin negatiivisesti olen suhtautunut tämän hoidon tulokseen, että olin ihan puulla päähän lyöty. Niukka ja ruskea lugetuhru jatkui tänään ja koetan vakuuttaa itselleni, että ei syytä huoleen, ainakaan niin kauaa kun ei näy verta. Onneksi JOALINilla oli tietoa Väestöliiton hoitajalta. Mitenkäs sun verikokeet?

Selkäkolotus iski takaisin hetki sitten, mutta päivällä se pysyi poissa. Taitaa olla niin, että tarkkailen kroppaani tavallista tarkemmin ja kaikki kolotukset vatsassa tai selässä tulee tulkittua kamaliksi katastrofeiksi.

Pakko oli ostaa apteekista clearblue-tuplapakkaus, jotta voin testailla uudemman kerran, sillä huomennahan vasta on lääkärin määräämä testipäivä. ;)

Varovaisen toiveikas, mutta kauhusta kankea Miliko

Vierailija
28/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä tuo meidän syksyn plussajuna täyttyy oikein vauhdilla!! Ihanaa, kun saadaan plussia plussien perään!

Paljon vauvaliimaa onnentoivotusten kera lähettelee Tuittu!!

Vierailija
29/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa MILIKO... Oikein paljon onnea plussasta, mähän sanoin ettei kannata tuhrusta huolestua. Nyt vaan nautit ja sitten aletaan yhdessä jännäämään. Mä olen kovasti miettinyt mihin seuraavaksi, mutta en haluaisi tästä pinosta luopua kun täällä on niin ihania palstakamuja. Nauti nyt Miliko tästä onnesta:)

Veritestit tuli ja arvo on 268 eli raskaana tässä ollaan ja onneksi vielä turvallisesti. Nyt sitten vaan odotellaan sinne 16.11. milloin on ensimmäinen ultra. Nyt taas massua turvottaa, illalla laitan viimeiset luget ja sitten ei tarvitse niitä enää käyttää. Välillä massua nippailee, muttei mitenkään erikoisesti. Ennen nälkää tulee ensin huono olo ja sitten vasta nälkä, joten kai sekin on jotain oireiden alkua.

Oikein ihanaa viikonloppua kaikkille...

t. joalin + aarre rv 4+3

ps. toivottavasti kukaan ei loukkaanu mun hehkutuksesta, mutta yli 2vuoden odotuksen jälkeen tämä on vain jotain aivan uskomatonta. Sydämmestäni toivon, että jokainen olisi pian plussanneiden puolla

Vierailija
30/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti ONNEA!!! Hieno homma! :) :)

Vierailija
31/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOALIN: Pakkohan se on tuulettaa ja iloita onnesta. Tällä palstalla kyllä varmasti jaksetaan lukea onnellisiakin viestijä, sen verran hankalaa on tämä elämä lapsettomana ollut. Kaihoten luin tekstiäsi viimeisistä lugeista, omani loppuvat sunnuntaina, kun laitan viimeiset pallot paikalleen. Ihanaa päästä niistä eroon ja toivottavasti se ruskea lugetuhrukin häviää, jos se kerran liittyy lugeihin. Viime vuoden marraskuussa ekasta inssistä tärppäsi, mutta keskenmeno tuli viikolla 11. Silloin koitin olla hehkuttamatta ja pitää matalaa profiilia alkaneen raskauden suhteen. Ajattelin, että jos en paljoa hehkuta, on helpompi kestää mahdollinen keskenmeno. Ja paskat suoraan sanottuna, surua ja tuskaa ei olisi voinut vähentää millään. Nyt koitan iloita jokaisesta päivästä ja surra sitten kun aihetta on. Helpommin sanottu kuin tehty...

Ja nytpä ihmettelen miksei mua ole Avalta määrätty verikokeeseen...pitääpä kysyä, kun ilmoitan tuloksesta vaikkapa maanantaina. Ei verikoetta tehty viime kerrallakaan. Toivottavasti se rasti vaan ilmestyy uuteen testiin huomenna virallisena testipäivänä. ;)

Miliko

Vierailija
32/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on mieletön plussa-aalto! Hurjasti lykkyä matkaan sekä odottajalle että odotetulle! Mehän saadaan kohta Hoidokkipino tuonne o-puolellekin pystyyn. :)

Vierailija
33/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILIKO onnea ja masun kasvatusta. Kyllä se niin on, että mielellään sitä lukee onnistumistarinoita jotka antaa meille muille toivoa. Joten turhaan se JOALIN pyytelee anteeksi tuuletustaan. Tuplarutistus molemmille.

Sitten kysymys MENOPURista. Ne jotka on käyttäneet IVF hoidossa kyseistä lääkettä, paljonko teillä suunnilleen kului hoidon aikana? Nehän tulee ampulleina ja mulla oli reseptinä 30 ampullia. Otanko kaikki kerralla vai miten ois järkevintä. Ei kait sitä muuten tässä pähkäilis mutta kun hinta oli 501¿ niin hieman hirvittää jos jääkin useampi ampulli käyttämättä...... Teen vielä erikseen alotuksen lääkkeestä jos joku tietäis, mutta kiitos jo etukäteen tännekin jos löytyy vastauksia.

Nyt huiskutukset kaikille hoidokeille, kyllä se juna ottaa meidätkin vielä kyytiin.

Vierailija
34/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla teitä morjenstamaan jos vielä joku mut muistaa... Ja samalla haaveilen lipusta plussajunaan mikä on näköjään jämähtänyt tälle asemalle! Hienoa on se!

Ihan hulluna siis onnea Tuupa, Joalin ja Miliko!!!!!!

Tuittu, jaksuja sulle lisäodotteluun! Oon ymmärtänyt että kilpparijuttuja hoitelet nyt kuntoon ja sit kun ne ok, vauvajutut jatkuu?

Naksu, ensikäynnillä ei haittaa vaikka vuotoa onkin. Siellä lähinnä puhutaan ja jutellaan tulevasta, katotaan ajankohtaa kierronkartotukseen jne. Jos sulla on sillon ihan alkukierto, niin tiedä vaikka pääsisit heti alkukierron verikokeisiin. Riippuu kyllä paljon miten ruuhkaista hoitopaikassa on. Mut siitä se lähtee!

EE:lle tumput kohti taivasta! Ainakin hyvältä ajoitukselta kuulostaa tää kerta!

(.) menen aikasta samaa rataa Lupuksen kans, maanantaian punktioon! Meillä siis icsi hoitona, totaalisen ainoa vaihtoehto ja nyt ekaa kertaa meneillään... Sekavin mielin olen, mutta mutta. Tässä siis syy miksi nyt taas kirjotan, josko tällä viestillä pääsis teidän plussajunaan!?!?! :-)

Lupus, olen tuota teidän vkon 44 pinoa seuraillut, mutta en ole halunnut siellä aktivoitua... Mulla oli tänään kans ultra, jotain 10 möllykkää oli, jäi vähän epäselväksi. Kuitenkin niin että maanantaiaamuna punktioon. Tsemiä sulle ens viikolle!!

Täs nyt näin lyhykäisesti. Oikein hyvää syksyn jatkoa teille kaikille!!

Vierailija
35/75 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, mahtavaa! Hyvä mieli.

Jos joku haluaa sen hoidokkipinon tosiaan alottaa joko odotuspuolelle tai plussanneihin lapsettomiin, niin voisin pinoutua sinne, ei oikeen nuo muut odotuspinot kiinnosta... jostaki syystä.

Lupus, Tirppa ja Manco oli ainaki kovaa vauhtia tulossa piinaan ja sieltä plussajunaan, että Terveppätulemasta! :D

Pää on tyhjä, kaikille vilkutukset kuitenki!

Vierailija
36/75 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusintatesti näytti plussaa tänäaamuna ja kovasti huolettaa, onko se oikea plussa ollenkaan...vaikka ihan selvältä rastilta näytti. ;) Voi hiisi, kun ei heti voi mennä lääkäriin asiaa varmistamaan.

Oma pino vaikka plussanneiden lapsettomien puolella kuulostaisi hyvältä idealta, mutta uskaltaakohan sitä vielä sellaiseen pinoon kirjoittaa...kunpa pääsisi eroon tästä realistin/pikkuisen pessimistin asenteesta...

Miliko

Vierailija
37/75 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Milikolle vielä kerran! Mihinkäs se plussa olisi siitä hävinnyt..;) Ja oon ihan samaa mieltä sinun kanssasi, nyt nautit täysin rinnoin raskaana olemisesta ja murehditaan sitten myöhemmin jos on aihetta.

Itse olin ahkerana aamulla taas pumpissa. Tuntuu kyllä että parin kuukauden jalkeen lihaskunto on roimasti parantunut. Ovistesti aamulla oli ihan hailakka taasen, joten jatkan kärsivällisesti vielä tikuttamista vaikka se ärsyttääkin.

Tällä hetkellä taas turhauttaa tämä hoitotauolla oleminen. Etenkin kun nyt moni on onnistunut hoidoilla, niin haluaisin minäkin edes piinailla. Vaan ei auta ei.. Kohta varmaan täytyy siivoilla pinoa noista, jotka ei ole aikoihin palstalle kirjoitelleet ja katsoa montako meitä on enää jäljellä. Vahään on porukka tainnut huveta..:)

Ja perustakaa vaan se hoidokkien pino tuonne odotuspuolelle, toivon että minäkin pääsen vielä sinne asti ennenkuin teille jo vauvat syntyy.

Aika hassua muuten että Manco taas ilmoitteli itsestään, minä juuri ajattelin nimittäin sinua ja missä vaiheessa hoitonne menevät. Paljon peukutuksia sinne suuntaan ja varmasti tuo plussajuna odottaa vielä sinuakin, kun Tirpalle ja EE:llekin on siellä paikat varattuna! :)

-Tuittu-

Vierailija
38/75 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Joalin ja Miliko, teillä elellään nyt ihania aikoja!! Nauttikaa täysillä, sillä sen olette ansainneet. Pitkä odotus on vaihtunut siihen oikeaan odotukseen...VAU!!

Nyt odottelen entistä suuremmalla innolla kutsua ivf:ään, mutta ei sitä niin vaan kuulu...ajattelin soitella klinikalle viimeistään marraskuun puolen välin jälkeen, sitä ennen meillä on kaikkea muuta ohjelmaa, joten odottelen vielä...

Ja seuraavaksi Lupus jatkaa samalla mallilla, eikö?? Peukut pystyssä punktion onnistumiseksi!!

Huiskutukset myös Tirpalle, koita jaksaa putouksen alla! Ja tuitulle tsemppiä matkaan oviksen kanssa!

Mulla asiat on ennallaan; nyt on kp23 tai jotain sinne päin, pari päivää sitten jo tuli seksin jälkeen se tuttu loppukierron vuoto (joskaan ei mitään sitä ennen, mutta se on varma ennusmerkki) + naamassa kukki se kuuluisa menkkafinni, joten eiköhän peli ole tältäkin osin selvä. Vaihteeksi hieman v****taa, mutta eiköhän tästä taas nousta. Kun vaan alkais menkat vaikka samantien, kun kerran ovat tulossa, koskapa seuraavan oviksen aikaan olen reissussa (jos menee normaalikierron mukaan) ja niin ollen mun on turha haaveilla plussasta enää tämän vuoden puolella. Että tulis jo se tammikuu...

Vierailija
39/75 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mancolle piti tulla sanomaan tsempit maanantaille! Kieltämättä vähän jänskättää jo, vaikka onhan tuosta jo 2 kertaa selvitty hengissä :) tulehan sitten ilmoittelemaan punktiokuulumisia jompaan kumpaan pinoon! Mulla taitaa olla samankokoinen saalis tulossa kun sulla, noin kymmenisen rakkulaa.

Halit koko porukalle, meikä lähtee nyt saunaan!

-Lupus

Vierailija
40/75 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just palasin syyslomaa viettämästä, ja oli heti pakko tulla kurkkaamaan, miten teidän on käynyt. Ja näköjään hyvin. Tosiaan, hurjasti onnea! Ja myös mun puolesta saa hehkuttaa, kyllähän sen ymmärtää tällaisen odottelun jälkeen. Mahtaa olla melkoinen tunne. Ja niinä päivinä kun moista ei jaksa, mikään ei estäne hyppäämästä teidän viestien yli.

Kiva että Tuitulla on taas positiivisempi mieli. Ja Naksulle toivotaan mukavaa ensikäyntiä, mä muistan että odotin kanssa ensikäyntiä hirmuisesti ja olin sitten vähän pettynytkin, kun siellä ei vielä mitään vastauksia saanut. Missä VM1974 oot hoidossa? Kauanko oot joutunut odottaan ivf-kutsua? Ja alkaen mistä? Huiskutuksia myös kaikille muille.

Sitten siirryn omaan napaan. Ensin kertausta (hyppikää vapaasti tää kpl yli) Mullahan siis takana useampia epäilyjä tosi varhaisista keskenmenoista, mutta niistä ei oo kuin yksi todistettu (so. testattu). Ja nyt olis pakko saaada se plussa testiin, että päästäis tutkiin mistä moinen johtuu, muuten edessä on ivf, enkä oikein ymmärrä miksi se raskaus jatkuisi sillä kun ei se jatku muutenkaan.

Tässä kuussa on oireita ollut jälleen roppakaupalla, sellaisia mistä oon ihan varma, että jotain tuolla mahassa taas tapahtuu. Aloin sitten päättäväisesti testailemaan kp 25/27 alkaen, mutta plussaa en ole onnistunut saalistamaan. Menkat on kyllä myöhässä (tänään kp 29), mutta se ei paljon lohduta, kun mahaa juilii ja selkään sattuu tosi paljon. Pelkään, että sieltä se taas pois tulee ja vielä niin, etten taaskaan sitä plussaa ehdi testaamaan. Enkä ehkä koskaan, eikös se hormonitaso voi nousta aika myöhäänkin. No okei, toi oli aika synkkää;)

Ja vielä on pakko mainita, että olin tänään ristiäisissä, joissa oli niin paljon alle puolivuotiaita lapsia, etten oo ikinä nähnyt yhtäaikaa. Ja yks äiti mulle toteamaan, että niinhän näitä tulee kuin liukuhihnalta. Tuntuupa tulevan joo.

Sori kun tuli näin pitkä. Oon ilmiselvästi kärsinyt teidän seuran puutteesta lomani aikana:) Mukavaa viikonlopun jatkoa!!!