Hoidon Tarpeessa´05 ~vko43-44~
[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]
[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]
[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]
[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa ' 05:[/b][/size][/color]
[color=8B4513]************************** **********************[/color]
[color=CD6600]amalia78
Minä 27 ja mies 28 v
Pohjois-Suomessa asustellaan
ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.
Yritys aloitettu 04/05
Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]
[color=FF7F00]Bilha
ollaan vm' 77
Helsingistä
ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]
[color=CD6600]EmmaEmilia-79
Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.
Asumme Pohjois-Suomessa.
Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.
Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.
Miehellä todettu azoospermia, huhtikuussa selviää onko hormoneista ollut apua
asiaan ja miten sitten jatketaan. [/color]
[color=FF7F00]hende
olen kohta 33 vuotias, mies kesällä 35.
Yritystä on ollut puolitoista vuotta.
Kolme keskenmenoa 11/04, 06/04 ja 11/05.[/color]
[color=CD6600]joalin
Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.
Pääkaupunkiseudulla asutaan.
Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]
[color=FF7F00]LeiaK
Ikää minulla 36 ja miehellä 40, olemme Jyväskylästä
Minulla leikattu syksyllä 2004 myoomia kohdusta, vuoden alusta 2005 saatiin taas aloittaa raskautumisyritykset.
Joulukuussa 2005 perustutkimukset tehty - kummassakaan ei löytynyt vikaa.[/color]
[color=CD6600]LeiMu
Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.
Asumme Itä-Suomessa.
Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.
Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]
[color=FF7F00] Lupus
Minä 24 v, mies 30 v.
Keski-Suomessa asustellaan
Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä
Eka ICSI 03/06 --> nega
Toinen ICSI 06/06.[/color]
[color=CD6600]Marikukka83
Minä 22 ja mies 31
Pohjoisen ihmisiä ollaan
Vauva haaveena 05/04
Tutkimukset tehty ja hoidot aloitettu syksyllä 2005
3x inssi negaa
syksyllä luvassa ivf [/color]
[color=FF7F00]Mette80
Minä 26 -v. ja mies 29-v.
Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.
Asustellaan Itä-Suomessa.
Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, mutta nyt siittiöt normaaleja.
Takana yksi inssi negaa ja toista piinaillaan. [/color]
[color=CD6600] miliko
Minä 29v ja mieheni 32v.
Tampereelta olen kotoisin.
Yritys alkoi 10/2004.
Eka inssi 11/05 päättyi keskenmenoon 1/06.
Toinen inssi 4/06, kolmas inssi 5/06. .[/color]
[color=CD6600]möröm
Oon 27v ja mies 37v.
Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.
Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa
toinen ICSI helmikuussa.[/color]
[color=FF7F00]Nonna-80
minä -80, mies -78
yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.
Asumme Helsingissä.
Pillerit jäi pois 10/03
eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.
Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006
todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]
[color=CD6600]pikkuinenpeikko
Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.
Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]
[color=FF7F00]Pingu-78
Mina 27, mies 29
asustellaan ulkomailla
yritysta 05/04 eika plussan plussaa [/color]
[color=CD6600]R-B
Mina 34, mies 30
asustellaan Helsinki
yritysta 05/06
Hoitoja, ei vielä [/color]
[color=FF7F00] SanniAnniina
minä ja mieheni 29v., pk-seudulta ollaan.
Pillerit jätetty 04/04.
Selittämätön lapsettomuus; kummaltakaan ei ole löydetty mitään vikaa.
Silti menossa 8. kierto Lugeja ja 5 Clomi-kiertoakin takana (eli yhdessä ja erikseen näitä). Inssiä kohti taidetaan mennä. .[/color]
[color=CD6600]tirppa71
Minä vm71, mies vm73
viiteen vuoteen mahtuu ainakin
4xclomit
2x inssit 05 negaa
1. IVF tuoresiirto 05 negaa
2x PAS 06 negaa
Hoitotauko päättyy joskus loka/marraskuussa toiseen IVFään. Pitkällä kaavalla mennään ja punktion aikataulu varmistuu kunhan sumujen alotus varmistuu ;)
Ja esikoista toivotaan... [/color]
[color=FF7F00]Tuittu78
Olen vm-78 ja mieheni -76.
Asustelemme pääkaupunkiseudulla.
Todellinen yritys siis aloitettu 12/04.
Eka inssi 5/06 nega.
Tällä hetkellä hoidot tauolla kroonisen kilpirauhastulehduksen takia. [/color]
[color=CD6600]tuupalainen
Tuupa -79 ja mies -77
asuinpaikka Turku
vauva tilattu -03
ei pitäisi olla suurta ¿vikaa¿ kummassakaan
hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]
[color=FF7F00]VM1974
31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.
Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.
Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.
Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]
[color=8B4513]************************************************[/color]
[color=FFD700][size=2]Päivitykset:
- Plussaonnittelut Tuupalaiselle![/size][/color]
[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]
[color=CD8C95]mooli
Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi
Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05
Pk-seudulla asutaan
Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.
1. Inssi 05/06 nega (luget)
2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]
[color=FFAEB9]varjokas
Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.
Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.
Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.
Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.
Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]
[color=CD8C95]viivi99
Minä olen 25v. ja mieheni 31v.
Asustellaan Espoon suunnalla.
Pillerit jätetty 8/04
ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06
Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]
[color=FFAEB9]Burde
Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v
Asutaan Tampereella
Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]
[color=CD8C95]keinuhepo
Oon 28v ja mies 24v.
Asustelemme Pirkanmaalla.
Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.
Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002
ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli
teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).
Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille
on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]
[color=FFAEB9]klovni75
Minä 30v ja mies 38v
Koti on Helsingissä.
Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]
[color=CD8C95]Lilli78
Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.
Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.
Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]
[color=FFAEB9]Marenda
Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.
Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.
11kk toivottu toista lasta.[/color]
[color=CD8C95]MollyJii
Minä olen 26 v. ja mies 29 v.
Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.
Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]
[color=FFAEB9]Mörötin-81
Olemme mieheni kanssa vm.-81
esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]
[color=CD8C95]omena78
Minä -78 ja mies -77.
Asutaan pääkaupunkiseudulla.
Lasta toivottu syksystä 2003
hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]
[color=FFAEB9]pikmin
Olen 28v ja mieheni 29v.
Haaveilemme esikoisesta.
Yritys alkoi 1/05.
Tutkimukset aloitettu: 12/05,
DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]
[color=CD8C95]Putkula76
Minä olen 29v, mies 30v.
vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.
Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]
[color=FFAEB9]quiero3
minä 24, mies 25
Pk-seutu
Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]
[color=CD8C95]Rizzu
Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,
minä täytän pian 28, mies on 30.
Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]
[color=FFAEB9]tokkopa
Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.
Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]
[color=CD8C95]vaimonalku
Olen -80 ja mies samaten
joulusta -04 asti on yritystä
ja mitään ei ole edes lupaillut
nyt julkisella puolella lähete menossa
ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin
mennään.[/color]
Kommentit (75)
Metelle isot halit, oletpa saanut surullisia uutisia :( jaksamisia!!!
Joalin taitaakin olla sitten seuraava plussaaja, sen verran lupaavilta kuulostaa nuo sinun oireesi! :) jännittää kyllä puolestasi! Ja Miliko ja Bilha voisikin sitten jatkaa plussa-aallossa...
Kiva kuulla, että Tuittukin on piristynyt! Teillä kyllä varmasti tuo lääkityksen kohdalleen saaminen auttaa, tai ainakin toivon niin!
Omaa napaa: Kävin tänään ultrassa, kymmenisen munarakkulaa on kasvamassa. Tänään aloitin pistämään lisäksi Orgalutrania. Toinen ultra on perjantaina, silloin selviää punktiopäivä, mutta todennäköisesti se on ensi viikon maanantai.
Eipä kummempia tällä kertaa... heilutukset koko porukalle!!!
-Lupus
Kiitos Tuitulle, Lupukselle ja kaikille muillekin tsempityksestä. Niin se vaan on, että aamun testissä oli selkeät kaksi viivaa. Nyt vaan pitää jännätä niitä perjantain verikokeen tuloksia. Aivan uskomaton olo, hymyilyttää koko ajan....
Kun heräsin oli aivan sellainen olo, että ei tässä mitään plussaa tule, että parempi vaan testata niin on aikaa surra rauhassa. Mutta elämäni ensimmäinen plussa ilmestyi. Yli kahden vuoden yritys on nyt palkittu ja todella toivon, että ensi heinäkuussa meillä on pieni oma nyytti...
t. sekaisin oleva joalin + aarre joka toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti
Mahtavia uutisia, kyllä ne plussa-aallot nyt todellakin pyyhkäisivät tähän pinoon!!! Ihan älyttömästi halauksia ja tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne suuntaan, ihanaa kun teille vihdoin tulee se oma Aarre!
EE
Valtavasti onnea Joalin!!! Tulihan se plussa sieltä niinkun pitikin! Aivan mahtava uutinen! :)
Mahtava homma, eikös oo ihme olo? ;) Oikeen paljon haleja!
=)
Tuhannesti onnea ja kaikkea hyvää tulevaan!!
Mukavaa masun kasvatus aikaa, siitä se lähtee.
Ihanaa, että nyt viimein alkaa plussatuulet puhallella taas.
(ja meikäläinen täällä taasen pyörii, kun sain viimein töissä avattua nää vauvasivut, niin piti tulla heti tänne kurkkimaan. Ja olipa hyvä että tulinkin, kun noin ihania uutisia oli tullut.)
-viivi-
Onnea tuhannesti plussasta Joalin!
Miliko
Ihanaa, hirmuisesti onnea!! Nauti olostasi! :)
Hohhhoijaa mikä viikonloppu!
Lyhyt summa summarum: pe mökille yht 9 henkeä, joista 4 alle 4v. La päivä metsässä vaeltamassa. La-su yönä ruokamyrkytys, jolta säästyi vain 3 henkeä (2x6kk vauvaa ja heidän äitinsä)...et sellaista. Vasta tänään kykenin töihin.
Täällä mennään kp 16/28 ja jos ovistesteihin on luottamista viime keskiviikkona oli ovisplussa ja torstaina kivuista päätellen ovis eli to oli pp0 ja tänään on pp5. Viikon päästä sitten nähdään laskettiinko ihan pieleen. Tiistaina olis jo pp12 eli voisin miehen syntymäpäivän ja mun koeajan päättymisen kunniaksi testailla.
Täällä onkin tapahtunut vaikka mitä mun poissaollessani ja sairastellessani:
Tuupalle iso onnitteluhali plussasta. Kun vaan nyt kestäisi. Olis jos teidänkin vuoronne päästä maistamaan perhe-elämän onnea!
Joalinille kanssa isot onnittelut. Elämän eka plussa on kyllä hieno tunne...itse putosin kaksi vuotta sitten heinäkuisista ja nyt taas heinistä metsästetään...
ja Milikolle täältäkin plussatuulia...Jos vaikka pääsis itse samaan junaan mukaan?
Metelle pahoittelut...
Tuitulle tsemppiä oviksen bongaukseen...jos se ovis onkin ollut kateissa just noitten kilppariongelmien takia? Toivossa on hyvä elää!!!
Kaikille muillekin huiskutuksia. Ihanaa kun jaksoitte kommentoida noita adoptiojuttujakin. Viikon jatkoja!
Nonna
p.s. Jos asutte Helsingissä, pysykää poissa liikenteestä klo 19-20 välisenä aikana...tää harjoittelee silloin pimeänajoa...voi olla vähän piiiitkät valot päällä... :)
Tosi isot onnittelut joalin!! Kovasti paljon kaikkea mahdollisimman tahmeaa aarteelle matkaan, ettei ote irtoa.
Paljon kiitoksia EmmaE:lle, Lupukselle, Tuupalle, Viiville, Milikolle, Amalialle, Nonnalle ja Varjokkaalle onnitteluista. Pitää kuitenkin odottaa vielä sinne perjantaille, että saa ne HCG-arvot. Kyllä tänään tuli jo paniikki, kun kävin vessassa ja pyyhkiessä tuli paperiin vaaleanpunaista, kyllä sitä hetken kirosin minkä takia meninkään testaamaan. Onneksi sen kerran jälkeen ei ole tullut mitään, lugen mukana joitain hippusia ruskeaa, mutta se toivottavasti johtuu ihan vaan lugeista tai siellä ohjeissahan lukee että saattaa tulla jotain tuhrun poikasta. Mä kyllä taidan tästä lähtee ostaa toista testiä. Huomenna soitan kyllä VL:ään ja varaan sitä verikoe aikaa. Päätin kyllä ton päiväsen episodin jälkeen, että nyt nautitaan niin pitkään tästä kuin voidaan. Pitää kuitenkin ajatella negatiivisissa asioissa myös sitä positiivista. Tämän ensimmäisen plussan tultua varmasti onnistutaan seuraavalla kerralla, jos tämä ei mene loppuun asti hyvin. Kuitenkin on pakko muistaa tämän hoidon mahdolliset riskit. Mutta nyt kyllä mennään hyvillä mielin eteenpäin:)
t. joalin + aarre
Kylläpä hienoissa merkeissä alkoi uusi pino!! Onnea hirmuisesti!!! Ihanaa!
Kuka ilmoittautuu seuraavaksi plussaajaksi? :) Nyt kun kerran vauhtiin päästiin..
-Tuittu-
Ja heti alkuun ihan mielettömät onnittelut JOALIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niiiiiiiin mahtava juttu! Ei muuta ku mukavaa raskausaikaa, nauti nyt!!
Mä oon pitäny hiljaiseloa koko palstailusta ja nyt sitten päätin väsätä ton Enskapinon ku huomasin että tuolla kuumeilupuolella sitä kovasti kaipailivat.
Joku oli kysellyt ollaanko yksityiselle vai julkiselle menossa. Julkiselle eli Taysiin mennään, katotaan nyt sopiiko se meille työn, aikataulujen ym. takia. Jos menee siis hankalaksi aikojen saanti niin varmaan yksityiselle on pakko mennä. Mua jännittää meinaan ihan kauheesti mitä sanon töissä minne menen, kun ei sitä ovista voi etukäteen ennustaa millon on. Tämä panikointi siis sen varalta että alotettais inssit.. =) Mutta ensikäyntiin on siis 8 yötä! ;)
Mutta näin, kaikille hoidokeille huiskutuksia ja tsempityksiä!
Oltiin pudottu jo toiselle sivulle, joten tulin pelastamaan pinon..:) Tänään tehtiin taas töitä oikein niska limassa, kun meillä oli " luokkakuvaus" -päivä.. *pyyhkii edelleen hikeä* Naurata nyt siinä sitten kauhusta kankeana olevia 1-vuotiaita sen jälkeen kun niille on puettu päälle vanhempien toivomat vaatteet ja letitetty ne ohuimmat ja lyhyimmätkin hiukset..:) Aika hässäkkä siis.
Töiden jälkeen olin taas tosi ahkera ja kävin jumpassa jo kolmannen kerran tällä viikolla. Huomenna ajattelin aloittaa taas oviksen tikuttelun pitkästä aikaa.
Eloa pinoon toivoo Tuittu!
Kannanpa korteni kekoon ettei aivan pudottaisi etusivulta unohduksiin :) Lähinnä tässä oma napaa pyörii mielessä, koska tänään tehtiin järjestyksessään kolmas inssi ja ennätyksellisesti jo kp 14 (aikaisemmat kp 18 ja 16). Mulla ehti siis tälle lokakuulle jo toinen inssi! Munarakkula ei ollut vielä puhjennut, mutta oli jo 21 mm ja lääkäri veikkasi että irtoaa tän päivän aikana. Eli ajoitus osui vihdoinkin kohdalleen, kahtena edellisenä kertana oli jo ehtinyt puhjeta. En silti ole erityisen toiveikas, kun viimeksi tuli palautus maanpinnalle jo viikon piinailujen jälkeen ja muutenkin olen aika skeptinen näiden inssien suhteen. Ainakin yksi olisi vielä tarkoitus tehdä yksityisellä (tehostettuna clomeilla, menopurilla ja pregnylillä) ja sitten meillä on rahat sen verran tiukilla, että tulee tauko väistämättä. Mutta en ajattele vielä niin kauas, vaan otetaan tilanne kerrallaan.
Miten täällä muille piinailijoille kuuluu? Onko plussajunaan jo ilmoittautunut uusia matkustajia Tuupan ja Joalinin matkaseuraksi?? Peukut on pystyssä teille kaikille ja ihan kaikille hoidokeille lähetän kovasti huiskutuksia ja puhkun plussatuulia!
Pidetäänhän tätä pinoa hengissä vaikka viikonloppu ihanasti lähestyykin!
EE
Moi!
JOALIN: Miten sun piinailut ovat jatkunet? Onko vuoto pysynyt poissa vai vieläkö sitä on? Perjantainako oli sun virallinen testipäivä? Oma testini on määrätty lauantaille, mutta en kyllä meinaa pysyä nahoissani. Olen suhtautunut tosi pessimistisesti koko hoitoon, koska pakastettavia alkioita ei tullut ja siirrettykin oli hidas jakaantumaan. Pessimistisyyttä ei helpottanut se, että mäkin havaitsin ruskeaa lugemössöä toissapäivänä ja tänään ja selkäjomotusta on myös. Testipäivän lähestyessä ja kolotuksista kärsiessä alkaa jo jännittää miten tässä oikein käy. Jostain kumman syystä tekisi mieli jo vähän unelmoida onnistumisesta, vaikka tähän asti olen ollut ihan varma että ei onnistu. Mieli tekee tepposia...
EMMA EMILIA: Peukut on pystyssä teidän puolesta. Ainakin ajoitus kuulosti olevan kohdallaan.
Miliko
Kiitoksia Tuitulle ja Naksulle onnitteluista. Paljon onnea tässä tarvitaankin, jotta kaikki menisi hyvin loppuun asti.
EmmaE mä pidän plussajunaa asemalla vielä, että pääset hyppäämään mukaan¿
Milikolle myös on paikka tässä junassa. Peukutan kovasti, että pääset mukaan. Mun ruskea tuhru on vähentynyt ja se on johtunut ihan vaan lugeista. Mun virallinen testipäivä oli tänään ja kävin tänään verikokeessa, mutta tuloksen saan soittaa huomenna. Täytyy toivoa, että arvot ovat sitten niin kuin pitääkin. Meinaatko kestää piinailla sinne lauantaille saakka? Mähän testasin jo pp12 ja tänään tein vielä uusinta testin, kun mua huolestuttaa tämä oireettomuus.
Älä suotta murehdi oireetomuutta JOALIN. Vuosi sitten marraskuussa meidän kohdalla alkoi raskaus ekasta inssistä ja silloin ei ollut mitään oireita. Ainoa mistä raskauden voi tietää, oli kuukautisten puuttuminen ja kaksi viivaa testissä. Odottelin kärsimättömänä raskausoireita ja kyllä lievää pahoinvointia ja väsymystä sainkin muutaman viikon kuluttua.
Lauantaina on testipäivä, mutta testi kyllä polttelee jo kaapissa...jos huomenaamulla kokeilisi. Ja vielä piinapäivistä. Lasketko pp:t punktiopäivästä vai siirrosta? Punktiosta kaiketi, niinhän tekisin inssinkin jälkeen?
Miliko
JOALIN: kirjoitit, että ruskea tuhru johtuu ihan vaan lugeista. Oletko saanut sille varmistusta jostain, siis että luget aiheuttaisi tuhruvuotoa? Jotain sen suuntaista taisi kyllä lukea luget lääkeselosteessa...
Miliko
Tosiaan olen palannut lomalta ja oli pakko salaa kylästä onnitella Tuupaa!!! Voi vitsit minkä teit!! Onnea vielä kerran!
Joalinille ja Milikolle puhaltelen kovasti plussatuulia pahimman piinan keskelle.. Mitenköhän saataisiin tuo Joalin testaamaan jo huomenna, kun en millään jaksaisi odottaa tuloksia..:)
Ja milloinkas Milikolla onkaan testipäivä? Älä vielä murehdi huomista, kyllä se tulee sieltä murehtimattakin.. Täällä oikein paraskin puhuja, oikea malliesimerkki stressaamisen, suunnittelun ja järjestelemisen osalta..:) Mutta tosi paljon lämpimiä ajatuksia sinne Tampereen suuntaan ja hirveästi peukutuksia!!! bdbdbdbbd
Kohta saadaan Tirppakin potkittua vatsankasvattajiin..:)
Koskas Naksulla olikaan se lääkäri? Eikös jo ihan pian?
Metelle pahoittelut suru-uutisista!! :( Ja tsemppiä flunssan selätykseen! Aurinkoisia ajatuksia lähettelen sinullekin!!!
EE:llekin rutistuksia alakulon keskelle! Ihan oikeassa olet siinä, että olet siinä mielessä eri lähtötilanteessa meidän muiden kanssa, kun vauvaa ei teille luomuna voi tulla. Tai siis siihen ei ole mahdollisuuksia. Toivotaan kuitenkin että inssit lahjasiittiöillä toisi plussan piankin!!
On tosiaan ollut vähän alavireistä elo täällä pinossa, jos ei Tuupan uutisia lasketa.. Tässä kierrossa ajattelin ottaa taasen ovistestit käyttöön, jos vaikka se luomuylläri yllättäisi.. Niin varmaan! Ei vaan oikeasti olen ollut alkushokin jälkeen aika positiivinen näiden kilppariongelmien kanssa, nimittäin olen tosi helpottunut siitä, että joku syy on löytynyt tähän lapsettomuuteen. Ja kyllä täytyy myöntää, että toiveet on taas lapsen saamisen suhteen korkealla, kun vain lääkitys saadaan kohdalleen.
Mutta siihen on vielä aikaa..
Kaikille ihanille hoidokeille vilkutuksia! Tykkään teistä!
-Tuittu-