Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi APUA mitä meidän lapsi teki :-((

Vierailija
23.10.2006 |

Meillä on kissanpentu, ja lapsi leikki sen kanssa tuossa yksi päivä. Sitten menin katsomaan mitä tekevät, ja siellä ne leikkivät yhdessä joidenkin ponien kanssa. No, myöhemmin illalla kun lapsi oli nukkumassa, menin siivoamaan huonetta, ja löysin lattialta ponin karvoja (lapsella joskus tapana " siistiä" leikkaamalla sitä ponin harjaa). Ja eikös sieltä lattialta löytynyt jotain valkoisia haituviakin... Menin sitten tutkimaan kissaa, ja niin oli kissaparalta useampi viiksi leikattu lyhyemmäksi :-(((. Onneksi ei sentään kaikkia, mutta kuitenkin muutama... Eikös viikset ole kissalle tosi tärkeitä? Eihän nyt tuollainen tullut mieleenkään, että pitäisi tuommoisesta lapselle sanoa, eihän hän sitä tietenkään tahallaan tehnyt, siisti vaan niitä viiksiä kuten niitä ponin harjojakin... :-((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-)

Vierailija
2/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän liian lähelle ja toiselta puolelta kärähtivät kaikki pois :( Oli sisäkissa ja ei tuosta sille ainakaan mitään suurempaa haittaa ollut, viikset kasvoi takaisin joskus. En ole sen enempää kissaihmisiä että tietäisin käyttävätkö kissat viiksiä etäisyyksien tunnistelemiseen tms vai metsästyksen apuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksethän on kissan tuntoaisti, jolla kissa vaistoaa esim. mahtuuko jostain kolosta menemään sisään.

Vierailija
4/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan sen ihan varmasti koska seurasin tarkasti mitä niille tapahtui! 5

Vierailija
5/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, opinpa, ettei toista kertaa unohdu... ap

Vierailija
6/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelisin, että niitä myös kasvaa tilalle.



t.4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen ettei pahempaa tapahtunut.

Lapset voivat saada mitä kummallisimpia ajatuksia päähän lemmikkien kanssa, eivät tietenkään tarkoita pahaa, mutta voi olla hyvinkin vaarallista lemmikille (ja myös lapselle jos lemmikki todella ahdistunut " viimeiseen nurkkaan" )



Vierailija
8/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ole onnellinen ettei pahempaa tapahtunut.

Lapset voivat saada mitä kummallisimpia ajatuksia päähän lemmikkien kanssa, eivät tietenkään tarkoita pahaa, mutta voi olla hyvinkin vaarallista lemmikille (ja myös lapselle jos lemmikki todella ahdistunut " viimeiseen nurkkaan" )

On kuitenkin tottunut eläimiin, ja tietää miten niiden kanssa toimitaan. Ehkä jotenkin tuo pennun koko vaikutti, että koki sen " pehmoeläimenä" :-(. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tosiaan vaihtuu ihan luonnostaan, eilen löysin lattialta meidän vekkulilta lähteneen.



Minä leikkasin pienenä kissavainaalta viikset. Hyvin sillä meni kunhan vaan tottui siihen, alkuun käveli seiniä ja kaikkea päin mutta se oppi nopeasti :) Osaavathan häntänsä menettäneet kissat tasapainoilla aidalla vaikka häntä on niiden tasapainotteluväline.



Eli nou hätä, kyllä se pikkunen pärjää kunha ei vaan ole tullut haavoja naamaan saksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä