Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mua itkettää koko ajan? Kaikki pitäisi olla hyvin, mut on koko ajan pala kurkussa ja epätoivoinen ja haikea olo.

Vierailija
31.10.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on just sama ongelma.. vaikka kaikki on hyvin nii on sellanen tunne et kukaan ei välitä musta vaikka oikeesti välittää.. :(
sit monesti vaa kuuntelen jotai musiikkii tai katson itseä peilistä ja itken.. mä joka päivä monta kertaa itken... ja nykyään väsyttää koko ajan ja tuntuu et koko elämä on aivan perseestä vaikka mulla on poikaystävä joka välittää musta tosi paljon mut en mä sille voi kertoo mitää ku pelottaa et se ei ymmärrä tätä mun tilannetta...

Vierailija
2/12 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paskaana.

Vierailija
4/12 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nukkunut kunnolla viime aikoina? Saan itse tuollaisen olotilan, kun en ole levännyt tarpeeksi. 

Vierailija
5/12 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen sanq, mutta venlafaxin helpotti oloa!

Vierailija
6/12 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy noin jos en ulkoile tai syö hyvin. Raitis ilma usein selvittää päätä ja ajatuksia! Ja kyllä niitäkin päiviä saa olla ettei jaksa nousta sängystä. Lopputulos on vaan parempi kun jaksaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä on jatkunut alle viikon, se voi olla PMS

Musta tuntuu just tuolta silloin. Aika karseaa paskaa.

Vierailija
8/12 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit aiheuttaa tuota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se olla syyllisyyttä jostain uuden alkamisesta/vanhan loppumisesta? Tulipahan mieleen jostain.

Vierailija
10/12 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit heittää, tosin pitkään jatkuessaan kysymyksessä voi olla masennus.



Hae ihmeessä apua, aloita vaikka puhumalla jollekin/joillekin läheiselle tunteistasi. Yksin tuollaisesta on vaikea päästä yli, ajatuksilla kun on paha tapa kiertää kehää. Olen itse taipuvainen negatiivisiin ajatuksiin silloin tällöin, ja asioiden näin ollessa muiden kanssa jutteleminen saa mielen kirkastumaan. Välttämättä ei edes tarvitse puhua siitä, miltä itsestä tuntuu. Se riittää, että hakeutuu muiden seuraan ja saa muuta ajateltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun vihan taustalla on - pelko, turhautuminen?

Vierailija
12/12 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vihainen kuin ampiainen ensimmäisen raskauden alkuvaiheessa, enkä millään ymmärtänyt syytä, ennen kuin sain tietää raskaudestani.