Miksi mua itkettää koko ajan? Kaikki pitäisi olla hyvin, mut on koko ajan pala kurkussa ja epätoivoinen ja haikea olo.
Kommentit (12)
Oletko nukkunut kunnolla viime aikoina? Saan itse tuollaisen olotilan, kun en ole levännyt tarpeeksi.
Mulla oli ennen sanq, mutta venlafaxin helpotti oloa!
Mulle käy noin jos en ulkoile tai syö hyvin. Raitis ilma usein selvittää päätä ja ajatuksia! Ja kyllä niitäkin päiviä saa olla ettei jaksa nousta sängystä. Lopputulos on vaan parempi kun jaksaa :)
Jos sitä on jatkunut alle viikon, se voi olla PMS
Musta tuntuu just tuolta silloin. Aika karseaa paskaa.
Voisiko se olla syyllisyyttä jostain uuden alkamisesta/vanhan loppumisesta? Tulipahan mieleen jostain.
Hormonit heittää, tosin pitkään jatkuessaan kysymyksessä voi olla masennus.
Hae ihmeessä apua, aloita vaikka puhumalla jollekin/joillekin läheiselle tunteistasi. Yksin tuollaisesta on vaikea päästä yli, ajatuksilla kun on paha tapa kiertää kehää. Olen itse taipuvainen negatiivisiin ajatuksiin silloin tällöin, ja asioiden näin ollessa muiden kanssa jutteleminen saa mielen kirkastumaan. Välttämättä ei edes tarvitse puhua siitä, miltä itsestä tuntuu. Se riittää, että hakeutuu muiden seuraan ja saa muuta ajateltavaa.
Mitä sun vihan taustalla on - pelko, turhautuminen?
Itse olin vihainen kuin ampiainen ensimmäisen raskauden alkuvaiheessa, enkä millään ymmärtänyt syytä, ennen kuin sain tietää raskaudestani.
mulla on just sama ongelma.. vaikka kaikki on hyvin nii on sellanen tunne et kukaan ei välitä musta vaikka oikeesti välittää.. :(
sit monesti vaa kuuntelen jotai musiikkii tai katson itseä peilistä ja itken.. mä joka päivä monta kertaa itken... ja nykyään väsyttää koko ajan ja tuntuu et koko elämä on aivan perseestä vaikka mulla on poikaystävä joka välittää musta tosi paljon mut en mä sille voi kertoo mitää ku pelottaa et se ei ymmärrä tätä mun tilannetta...