Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF:n kokeneet, olis pari kysymystä!

Vierailija
23.10.2006 |

Mulla on nyt siirrosta 5 päivää. Sen jälkeen kun pistin pregnylin (9 vuorokautta sitten) mulla on ollut ihan älyttömän kipeät tissit :) Kävin perjantaina sairaalassa (pp2) kun hyperioireet voimistuivat yhtäkkiä. Silloin hcg oli 22 eli pregnylin jämiä. Mutta kun tissit on edelleen kipeet! Tekeekö progesteron tätä? Tai ehkä vaan tää kaikki hormonimylläkkä jotenkin vaikuttaa. Lisäksi mulla on aivan järjetön HIMO suolaiseen. Ensin ahdan navan täyteen jotain suolaista ja vaikka on ihan ähky olo niin on pakko saada lisää ja lisää. Tuntuu, että vois koko ajan syödä, lähinnä jotain suolaista ja rasvaista...... Oliko teillä IVF:n jälkeen tämmöstä? Vai olitteko ihan oireettomia? Alavatsa on edelleen aika kipeä, tunnen, että siellä on turvotusta ja kumarteleminen ym. ei ole kovin kivaa :( Mitään pahaa hyperiä ei silti ole ollut. Kertokaahan kokemuksianne siirron jälkeisestä ajasta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, lisääkö se ruokahalua, itsestä tuntui, että se toimettomuus ja odotus aiheutti " nälkää" .

Onnea piinikseen:)

Vierailija
2/3 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olen käynyt läpi IVF:n, 3 PASia sekä hyperin joka vei sairaalaan 3 viikoksi-mahaontelo täyttyi nesteestä ja olin tosi huonossa kunnossa:o(

Tuoresiirto ei siis tietenkään onnistunut ja PASia päästiin tekemään vasta 4kk IVF-hoidon jälkeen.

Kyllä nuo kaikki hoidoissa käytettävät mömmöt aiheuttaa kaikenlaisia tuntemuksia, ite muistan hyperin kourissa sairaalassa ollessani että kun sain luvan syödä suun kautta normaalisti niin passitin mieheni hakemaan mulle salamipizzan.

Sit kun 3.yrityksellä alkionsiirron seurauksena oli vihdoin raskaus, ei ollut ensin mitään erityisiä ainakaan uusia oireita.

Samana päivänä kun testattiin plussa niin alkoi aamulla kovan flunssan oireinen olo, lämpöä, päänsärkyä, nivelet ja selkä kipee. Luulin että oon sairastunut mutta se olikin sit sitä et olin raskaana.

Tsemppiä piinailuun, toivotaan PLUSSAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten selitys löytyi sieltä. On mulla ovulaation induktioissakin ollut kaiken maailman oireita ja negaa on tullut joten ne kalastele mitään oletvarmastiraskaana-kommentteja, ihan vaan kokemuksia kyselen :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi