Miksi suurta eläkettä saavat eläkeläiset saavat eläkeläisaleja? Pienituloinen työssäkäyvä ei pienemmillä kuukausituloilla saa vastaavaa
Mihin se isoa eläkettä saava tarvitsee junalipun puoleen hintaan, kun työssä käyvä pienempituloinen perheellinen olisi enemmän alennusten tarpeessa?
Tai julkisesti tuetuissa kulttuuripalveluissa. Eikö pienituloiselle olisi isompi hyöty siitä alesta?
Kommentit (146)
Lumihiutalesukupolven lässytystä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät ei saa mitään. Itse en harrasta liikuntaa ollenkaan. En käy edes kävelyllä. Lääkäri sanoi, että voi tulla työkyvyttömyyseläke jostain tuki ja jotain elin jutusta.
Kai työtönkin saa ansiosidonnaista yms alkuun ja sitten etuudet ja alennuksia osasta kulttuuripalveluista, esim. teattereista ja harrastuksista.
Työttömät saavat alennuksia uimahalleihin, museoihin jne. Tietenkin näihin paikkoihin pitää mennä jotta saa alennuksen, ei ole kaikille yhtä kivaa kuin sohvalta valittaminen.
Maksan 595 netto kuukaudessa työmarkkinatuella vuokraa ja ruokaa.
En käy missään enkä harrasta mitään liikuntaa.
Jos menee työkyky niin sitten pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät ei saa mitään. Itse en harrasta liikuntaa ollenkaan. En käy edes kävelyllä. Lääkäri sanoi, että voi tulla työkyvyttömyyseläke jostain tuki ja jotain elin jutusta.
Kai työtönkin saa ansiosidonnaista yms alkuun ja sitten etuudet ja alennuksia osasta kulttuuripalveluista, esim. teattereista ja harrastuksista.
Työttömät saavat alennuksia uimahalleihin, museoihin jne. Tietenkin näihin paikkoihin pitää mennä jotta saa alennuksen, ei ole kaikille yhtä kivaa kuin sohvalta valittaminen.
Maksan 595 netto kuukaudessa työmarkkinatuella vuokraa ja ruokaa.
En käy missään enkä harrasta mitään liikuntaa.
Jos menee t
Onneksi hallitus ei pakota työttömiä mihinkään uimahalliin.
Nyt voi sanoa, että ei ole rahaa, kun ei ole.
Lääkäri sanoi, että minulla on 40-vuotiaana joku tukielinjuttu ja antoi lapun työkkäriin, että voin tehdä vain toimistötöitä.
Ei ole ollut rahaa käydä uimahallissa.
En ole harrastanut mitään liikuntaa.
Miksi ap luulee, että eläkeläiset on suurituloisia?
Suurin osa pienituloisia, toisin kuin trollit väittää.
Ihan kohtuullista, että kulut sairastumisesta pienenee siinä vaiheessa, kun sairastuminen lisääntyy.
Muuten olen sitä mieltä että pitäisi olla eläkekatto.