Ärsyttää kun mies singahtaa AINA edelleni omia aikojaan eikä kulje vierellä esim kahville mennessä
Nyt paloi käämi, niin typerää.
Isältään peritty käyttäytymismalli.
Ja nyt suuttui, kun otin asian esille.
Kommentit (116)
Häntä varmaan ärsyttää yhtä paljon sinun hidastelusi.
Itse en kerta kaikkiaan kestä vaimon löntystelyä, ei ihminen voi kävellä niin hitaasti.
Näin käy kun ei ole kouluttanut miestä alusta lähtien kunnolla.
Itse vastaavassa tilanteessa kävelinkin suoraan autolle ja jätin miehen nauttimaan kahvilasta.
Vierailija kirjoitti:
Olemme lomalla, rauhallinen sunnuntai.
Minä nousemassa autosta matkustajan puolelta ja mies singahtanut jo 10 metrin päähän kahvilan ovelle. Kahvilan oli kuljettajan puolella.
Kyllä, polveni on ottanut osumaa, enkä ole toistaiseksi niin nopea. Sitäkin enemmän ois ollu kiva vaappua yhdessä. Sama toistuu tosin aina tervekoipisenakin
Kuin joku laukkahevonen joka ampaisee laput silmillä kopista aina, kun pitåisi osoittaa julkisesti edes pientä yhdessäliikkumista
Alkaa mitta täyttyä
Ap
Minä (n) toimin varmaan kuten miehesi. En vain jaksa laahustaa. Kun menemme vaikkapa sitten kahville puolisoni kanssa, niin ensinnäkin jo se autosta nouseminen kestää. Laukku pitää ottaa takapenkiltä hiiiitaaaasti. Sitten lähdetään kävelemään kahvilaan noin 1 km/h kävelyvauhtia. Kahvilan ovella vielä seisahdetaan ihmettelemään kuin lehmä uutta navettaa. Sitten seisotaan tiskin edessä miettimättä, mitä ottaisi. Jne.
Muuten hyvä mies, mutta temperamentiltaan minun vastakohtani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nousemassa autosta matkustajan puolelta ja mies singahtanut jo 10 metrin päähän kahvilan ovelle. Kahvilan oli kuljettajan puolella.Kyllä, polveni on ottanut osumaa, enkä ole toistaiseksi niin nopea. Sitäkin enemmän ois ollu kiva vaappua yhdessä. Sama toistuu tosin aina tervekoipisenakin
Kuin joku laukkahevonen joka ampaisee laput silmillä kopista aina, kun pitåisi osoittaa julkisesti edes pientä yhdessäliikkumista
Alkaa mitta täyttyä
Ap
Niin varmaan alkaa miehelläsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nousemassa autosta matkustajan puolelta ja mies singahtanut jo 10 metrin päähän kahvilan ovelle. Kahvilan oli kuljettajan puolella.Kyllä, polveni on ottanut osumaa, enkä ole toistaiseksi niin nopea. Sitäkin enemmän ois ollu kiva vaappua yhdessä. Sama toistuu tosin aina tervekoipisenakin
Alkaa mitta täyttyä
Ap
Niin varmaan alkaa miehelläsikin.
Miksi alkaisi. Ei hänellä ole tarvetta kulkea yhdessä.
Äitunsäkin sanoi, että tutulta kuulostaa ja naurahti.
Minulla olisi silloin tällöin yhdessäkulkemisen tarve.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa mitta täyttyä
Ap
Vaappua yhdessä? Sekö on normaali kävelytyyli vai oletteko aina kännissä? Alan ymmärtää miksi miehesi singahtaa. En minäkään kehtaisi vieressä kävellä jos vaimo vaappuu kuin kaatokännissä. Plus kävelen normaalisti aika reippaasti niin ärsyttää hitaat joita joutuu odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa mitta täyttyä
Ap
Vaappua yhdessä? Sekö on normaali kävelytyyli vai oletteko aina kännissä? Alan ymmärtää miksi miehesi singahtaa. En minäkään kehtaisi vieressä kävellä jos vaimo vaappuu kuin kaatokännissä. Plus kävelen normaalisti aika reippaasti niin ärsyttää hitaat joita joutuu odottamaan.
Se luetunymmärtäminen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa mitta täyttyä
Ap
Luepa viesti tarkemmin.
Ap
Joillakin on luonnostaan reipas kävelytahti, minä naisena olen yksi niistä. Minua ärsyttää kävellä hitaasti kun se ei tule luonnostaan. Kaupassa hitaasti tiellä olevat ärsyttävät, äitini kävelee hitaasti, tekisi mieli kivahtaa sille että kuinka vaikeata se jalkojen liikuttaminen voi olla jne.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on luonnostaan reipas kävelytahti, minä naisena olen yksi niistä. Minua ärsyttää kävellä hitaasti kun se ei tule luonnostaan. Kaupassa hitaasti tiellä olevat ärsyttävät, äitini kävelee hitaasti, tekisi mieli kivahtaa sille että kuinka vaikeata se jalkojen liikuttaminen voi olla jne.
Niin tuttua! Ja ihmiset, jotka seisovat liukuportaiden keskellä tai rinnakkain, argh!
t. nro 6
Yhdessä kävelevistä takana tuleva on jälkeen jäänyt. Kauheeta läppää....
Mä havainnollistin kerran miehelleni talvella lumihangen avulla, että tajuatko että kun kuljetaan samaa tahtia, minä otan huomattavasti lyhyempänä 2 askelta kun hän ottaa yhden. Olen paremmassa kunnossa kuin mies, mutta vtuttihan se olla sina kipittämässä. Perille meni.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen samanlainen. Haluan vaan äkkiä hoitaa pakolliset asiat ja sitten ulos esim. juuri kaupasta. Kai tää on joku temperamenttijuttu, jotkut vaan rennosti höntsäilee vähän kaiken kun mä taas hoidan asiat säpäkästi (ja lojun kyllä sitten kotona lahjakkaasti ameebana jos mitään ei ole pakko tehdä.)
Mun mies löntystää mun perässä. Sekin on ärsyttävää. Ei jaksa lihavuuden takia kävellä kovin nopeasti.
Hommaa koira. Voit opettaa sen miten haluat tai pitää sitä vain hihnassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä havainnollistin kerran miehelleni talvella lumihangen avulla, että tajuatko että kun kuljetaan samaa tahtia, minä otan huomattavasti lyhyempänä 2 askelta kun hän ottaa yhden. Olen paremmassa kunnossa kuin mies, mutta vtuttihan se olla sina kipittämässä. Perille meni.
Miten se parempi kunto ilmenee, jos ei kykynä liikkua?
Vierailija kirjoitti:
Menkää eri reittejä kaupassa, kuten muutkin perheet tekevät. Ei ole pakko olla samassa kohdassa koko aikaa. Antaa äitien mennä hitaasti.
Muutama lehtiartikkeli aiheesta, en tiedä sopiiko tilanteeseen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000681514.html
Miehen itsekkyydestä kielii listauksen mukaan se, jos hän kävelee naisen edellä kadulla: https://www.stara.fi/2012/04/11/nainen-nain-tunnistat-suhteelle-vahingo…
Voi tietenkin olla, että mies on vain kiireinen ja singahtaa siksi. Jotkut kulkevat nopeammin edellä kaupan suuntaan parkkialueella, jos vanhempi sukulainen kulkee hitaasti ja varmistelee auton ovia.