Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 v, kiinnostaa oman ikäisten kokemus miesten kiinnostumisesta?

Vierailija
07.08.2022 |

Olen huomannut että muutamaan vuoteen oman ikäiset miehet ei enää huomaa mua, olen heille näkymätön. Vanhemmat miehet kyllä vielä katselee vähän niinku sillä silmällä. Mites muilla?

Ei ole mitenkään tärkeä asia elämässä kun oma ukko on mutta olenpa vain kiinnittänyt huomiota asiaan.
Milloinhan sitä muuttuu näkymättömäksi kaiken ikäisille.

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää 52 v.

Mua katselee vanhat pukit jotku +60 ja nuoret kollit. Jotku 25-35.

Samanikäset eivät katsele.

Itselläni ei ole selitystä tähän.

Toiset etsii äitiä, toiset tytärtä.

Hahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahahauh. Not.

Vierailija
62/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itte olen kattellut, että sellainen 45-vuotias Lissu tai Ritva olis juur sopivan ikänen, jaksaa nuorempi likka pestä selkää kun oon itte jo eläkkeellä

- Kalevi-53

Pese yksinäs

T:Ritu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut näkymätön, itse on saanut aloitteita tehdä. Nytkin tuntuu että miesystävä katselee nuorempien perään, minussa on kaikenlaista vikaa joista välillä tölväisee.

No jos lähdetään siitä että miehesi ei ole täysi moukka. oletetaan että jossain noista on jotain perääkin. Olisiko jollekin noista asioista joista mies tölväilee mahdollista tehdä jotain?

Siis jos vikasi ovat tyyliin miehekäs pukeutuminen/huono hygienia/ jatkuva nalkutus/kynsien pureskelu/ jatkuva sohvalla makaaminen/ harrastuksien ja oman elämän puute/negatiivisuus

Vierailija
64/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias ja vielä ei ole kiinnostus vähentynyt. Päin vastoin. Pari vuotta sitten jäin sinkuksi ja heti on ollut kovin paljon kahviseuraa tarjolla mm. töissä.

Vierailija
65/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ihmeemmin ole tullut oman ikäistenkään miesten kiinnostusta huomattua. Siksi sen muistaakin kun yksi, mitä ilmeisimminkin suht samanikäinen eli 45-50-vuotias, pyylevä mies mittaili mua ruokakaupassa katseellaan. Ja siis useammankin kerran.

Tämä mies tietysti saattoi hyvinkin olla just omaa tasoani, mutta sitä suuremmalla syyllä jos näin on, niin todellakin haluan jatkossakin elää ikisinkkuna.

Vierailija
66/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ihmeemmin ole tullut oman ikäistenkään miesten kiinnostusta huomattua. Siksi sen muistaakin kun yksi, mitä ilmeisimminkin suht samanikäinen eli 45-50-vuotias, pyylevä mies mittaili mua ruokakaupassa katseellaan. Ja siis useammankin kerran.

Tämä mies tietysti saattoi hyvinkin olla just omaa tasoani, mutta sitä suuremmalla syyllä jos näin on, niin todellakin haluan jatkossakin elää ikisinkkuna.

Mitä sitten vaikka olisikin katsonut? Se ei tarkoita yhtään mitään. Vaikka sinua katsoisi vastaavanikäinen lihaksikas, rasvaprosentilla 8-12 lasketteleva ja täydellisellä hiusrajalla operoiva mies, niin se ei tarkoittaisi, että hän haluaisi laittaa sormuksen tai mitään muutakaan sinuun.

Vierailija
67/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 59-vuotias kaveri, joka on sanonut, että n. 45-vuotias nainen on hänelle jo vähän vanha, etsii max. 40-vuotiasta. Tämä siis vaan hänen mielipiteensä.

Siinäpä liki kuusikymppinen sitten vain valitsee alle nelikymppistä naista. Helpolla ei löydä. Minulle nelikymppiselle naiselle reilusti yli viisikymppinen äijä ei ainakaan kelpaa.

Vierailija
68/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia vetää miehiä nuoria naisia kohti. Ei tuolle voi mitään. Et ole lähelläkään näkymättömän rajaa, mikäli sitä edes on.

Luuletteko, etteivät yli 50-kymppiset naiset pidä nuorten miesten kehoja puoleensavetävämpiä kuin samanikäisten tai vanhempien miesten?! Tottakai pidetään, mutta naisilla taitaa olla enemmän häveliäisyyttä, eivätkä lähde paljon nuorempia yrittämään.

Vierailija
69/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia vetää miehiä nuoria naisia kohti. Ei tuolle voi mitään. Et ole lähelläkään näkymättömän rajaa, mikäli sitä edes on.

Luuletteko, etteivät yli 50-kymppiset naiset pidä nuorten miesten kehoja puoleensavetävämpiä kuin samanikäisten tai vanhempien miesten?! Tottakai pidetään, mutta naisilla taitaa olla enemmän häveliäisyyttä, eivätkä lähde paljon nuorempia yrittämään.

Ei ole sen enempää häveliäisyyttä. Päinvastoin. Tinderissä vanhemmat naiset ovat huomanneet, että nuorilta miehiltä saa helposti seksiä, eli tekevät aivan samaa, mitä miehetkin tekisivät, jos asiassa ei olisi niin valtavaa sukupuolista eroa.

Vierailija
70/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 59-vuotias kaveri, joka on sanonut, että n. 45-vuotias nainen on hänelle jo vähän vanha, etsii max. 40-vuotiasta. Tämä siis vaan hänen mielipiteensä.

Siinäpä liki kuusikymppinen sitten vain valitsee alle nelikymppistä naista. Helpolla ei löydä. Minulle nelikymppiselle naiselle reilusti yli viisikymppinen äijä ei ainakaan kelpaa.

Raha ja julkisuus hilaa tuon ikärajan paljon alemmaksi.

Vierailija
71/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut yhtään helpompaa miehenä, kun oli 22-vuotias. Naiset eivät tunteneet vetoa yhtään sen enempää.

Vierailija
72/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa viimeisimpien vuosien seksikumppaneistani ovat olleet yli 50-vuotiaita naisia. Ihan Tinderin ansiosta tämä. En ole jaksanut edes yrittää oman ikäisiäni (34-vuotiaita), kun asiat ovat niin paljon monimutkaisempia, kuin yli 50-vuotiaiden naisten. Iällä ei ole minulle mitään tekemistä kehon puoleensavetävyyden suhteen (toki jossain vaiheessa raja tulee vastaan).

Vierailija
73/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisilla on sittenkin häveliäsyyttä tyytyä oman ikäisiin, kun muuta ei ole saatavilla? Ja tämä pitäisi olla joku kunnia tällaisen naisen saavalle yli 50-vuotiaalle miehelle?

Vierailija
74/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette palstalla sitten hanki sitä julkisuutta ja rahaa? Jokainen voi olla 15 minuuttia kuuluisa, jawolttikuskina voit tienata 8000€/kk.Täällä vaan vingutte pikkukiimaanne ja odotatte että pikku tuotaisiin teille kotiin

Vierailija
75/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette palstalla sitten hanki sitä julkisuutta ja rahaa? Jokainen voi olla 15 minuuttia kuuluisa, jawolttikuskina voit tienata 8000€/kk.Täällä vaan vingutte pikkukiimaanne ja odotatte että pikku tuotaisiin teille kotiin

Ei taida 8000 € kuukaudessa riittää vielä priimaikäisiin naisiin.

Vierailija
76/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/EAo35IWUIAEhLdX?format=jpg&name=large

Kun katselee miehiä kaveripiirissä, muutamalle käynyt vanhan vaimonsa kanssa näin. Toki myös osa miehistä vanhentunut samalla tavalla.

Jännä muuten että viesti oli poistatettu

Vierailija
77/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäkseni täällä keskustellaan asiasta, ei vinguta pikkukiimaa.

Vierailija
78/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole muuttunut näkymättömäksi oman ikäisille tai nuoremmille miehille. Oletko lihonut tai muuttanut pukeutumis-/hiustyyliä?

Kuinka vanha olet?

Vierailija
79/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppiset kiinnostuu. Olen 46- vuotias ja kaikki kiinnostuneet ovat olleet vanhempia. Ikäisilläni miehillä näkyy olevan kolmikymppisiä heiloja.

Vierailija
80/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusikymppiset kiinnostuu. Olen 46- vuotias ja kaikki kiinnostuneet ovat olleet vanhempia. Ikäisilläni miehillä näkyy olevan kolmikymppisiä heiloja.

Olen 35-vuotias mies ja olen ehkä kerran tai kaksi nähnyt yli 40-vuotiaita miehiä 30-vuotiaiden heilojen kanssa. Tuolloinkin mies on ollut keskimääräistä selvästi varakkaampi. Minun ikäisellekin laadukkaiden 30-vuotiaiden heilojen löytyminen on aika kiven alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi