Olen 45 v, kiinnostaa oman ikäisten kokemus miesten kiinnostumisesta?
Olen huomannut että muutamaan vuoteen oman ikäiset miehet ei enää huomaa mua, olen heille näkymätön. Vanhemmat miehet kyllä vielä katselee vähän niinku sillä silmällä. Mites muilla?
Ei ole mitenkään tärkeä asia elämässä kun oma ukko on mutta olenpa vain kiinnittänyt huomiota asiaan.
Milloinhan sitä muuttuu näkymättömäksi kaiken ikäisille.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
https://pbs.twimg.com/media/EAo35IWUIAEhLdX?format=jpg&name=large
Voi hyvä ihme! Miten on mahdollista?
Ikää 57, ja juttusille hakeutuu noin 80-vuotiaat miehet. Vähän huvittaa, mutta minkäs mahtaa. Samahan se on jutella.
Toivon silti etten näytä joltain wannabe-omaishoitajalta.
Näppituntumani on, että 45-vuotiaat miehet hakee esim. Tinderissä 25-40-vuotiaita naisia. Olin hiukan typertynyt, kun 34-vuotiaana tapailin vähän aikaa 46-vuotiasta miestä, ja vaikka se ikäero oli mun mielestä isohko niin sen edelliset säädöt oli olleet mua nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo näkymätön, olen ollut sitä jo pitkään. Olen 60-vuotias, nuorekas, pitkähiuksinen ja siro. Suomessa olen täysin näkymätön, mutta kun menin lahden eteläpuolelle, sainkin kummasti huomiota paikalisilta miehiltä. Outoa.
Näkivät sinut kävevänä rahapussina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on lihonut ja antanut hiusten harmaantua ja naaman vanhentua luonnollisesti, toinen on pysynyt hoikkana ja treenannut ja lisäksi käyttänyt paljon plastiikkakirurgiaa, botoxia ja täyteaineita.
Vierailija kirjoitti:
Näppituntumani on, että 45-vuotiaat miehet hakee esim. Tinderissä 25-40-vuotiaita naisia. Olin hiukan typertynyt, kun 34-vuotiaana tapailin vähän aikaa 46-vuotiasta miestä, ja vaikka se ikäero oli mun mielestä isohko niin sen edelliset säädöt oli olleet mua nuorempia.
Lähinnä säälittää keski-ikäiset ukkelit "säätämässä" vuosi toisensa jälkeen. Mitään ei tuollaisessa tyypissä kukaan menetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on lihonut ja antanut hiusten harmaantua ja naaman vanhentua luonnollisesti, toinen on pysynyt hoikkana ja treenannut ja lisäksi käyttänyt paljon plastiikkakirurgiaa, botoxia ja täyteaineita.
Kaikenlaisten käsittelyjen lisäksi Tomppa on viisi vuotta nuorempi kuin Kelly, joka antaa elämän jälkien näkyä.
Olen samanikäinen ja mulla on ikäiseni mies johon olen vähän kyllästynyt.
Jos tulee ero otan ihan mielelläni 10-15 v vanhemman herran, jolla on elämänviisautta ja joka on innoissaan nuoremmasta naisesta, jolla on varallisuutta jota hän raaskii välillä käyttää myös minun hemmotteluun. Olen hyvätuloinen ja nykyinen mieheni ei niinkään.
Mene klubille, ota pari drinksua, ja pikkupojjat sun ympärillä.
ez
Viiskytvee ja vielä huomataan. Eiköhän tämä ole yksilöllinen asia. Liittyy ulkonäköön. Kun pitää huolta itsestään, pysyy nuorekkaana ja naisellisena pitkään. Tietoa on pilvinpimein saatavilla, on laiskuutta jos ei jaksa ottaa selvää ja huolehtia itsestään. Pukeutuminen ja hiustyylikin vaikuttavat tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Viiskytvee ja vielä huomataan. Eiköhän tämä ole yksilöllinen asia. Liittyy ulkonäköön. Kun pitää huolta itsestään, pysyy nuorekkaana ja naisellisena pitkään. Tietoa on pilvinpimein saatavilla, on laiskuutta jos ei jaksa ottaa selvää ja huolehtia itsestään. Pukeutuminen ja hiustyylikin vaikuttavat tosi paljon.
Tarkoitatko sitä lyhyttä kananpersetukkaa, jonka tietyt naiset leikkaavat viimeistään täytettyään 40?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä lyhyttä kananpersetukkaa, jonka tietyt naiset leikkaavat viimeistään täytettyään 40?
Tietyt naiset? Mitä he ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla on se kananpersetukka.
Kyllä se näin menee. Minä muutuin vaihdevuosien myötä sen verran että ei miesten katse enää pysähdy...paitsi joskus hyvin harvoin. Siihen on tottuminen jos on nuorena ollut kaunis. Mutta ymmärrän biologian enkä ole siitä katkera. Minusta olisi kamalampaa jos tulisivat iskemään kun en enää välitä lainkaan mistään tapailusta.
Pari vuotta sitten kävin tansseissa jossa oli paljon ikäistäni ja vanhempaakin väkeä, ja tanssimaan kyllä haettiin vieläkin.
Olen 38 ja olen alkanut huomata tämän nyt jo. Voi kyllä liittyä myös omaan kiinnostukseen, sillä ikäiseni miehet ovat minusta usein edelleen vähän lapsellisia. Mutta siis eniten kysyntää olisi neli- ja jopa viiskymppisten ja sitten toisaalta panoseuraa etsivien pikkupoikien suunnalta. Jos olisin vapaa, saattaisin pitää ainakin jotain kevyttä kivaa jonkun viisikymppisen kanssa, ne yleensä jo osaa jotain sängyssä ja tykkäävät panostaa nuorempaa seuraan rahallisestikin. Nykyinen mies on 10 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nuorekkaat kotkannauruiset jotka kiusaavat asialliset harkkapojat siihen malliin että ne eivät pian katsele minkään ikäisiä naisia. Kananpersetukka yhdistyy yleensä pillifarkkuihin ja lyhyeen bleiseriin joka ei mene enää mahankohdalta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tosi rankka elämänvaihe 45-vuotiaana, jouduin lopettamaan yritystoimintani ja siitä jäi isot velat. Parisuhde päättyi ja masennus, jota olin sairastanut aiemmin, puhkesi uudestaan. Ei siinä paljon liikuttanut, olivatko miehet kiinnostuneita vai ei. Kun lopulta "nousin tuhkasta", olin 30 kiloa lihavampi ja raskas aika näkyi varmasti muutenkin olemuksessani, joten voin sanoa, etteivät miehet ole sen koommin katselleet. Oma rakas löytyi kuitenkin. Nyt elämä hymyilee muutenkin, on hyvä työ, kohtuullinen palkka, paljon muutakin mielekästä sisältöä elämässä ja rakkautta. En tarvitse ventovieraiden miesten kiinnostusta mihinkään, elämässä on ihan muut prioriteetit kuin se, katsooko joku perään tai yrittääkö iskeä.
Miten onnistuit löytämään rakkaasi kaikesta tuosta huolimatta?
Olen 40 v. korkeastikoulutettu, kuulemma kaunis ja seksikäs, mutta silti tinder-treffeillä oman ikäiset ja vahnemmat miehet eivät halua uudelleen treffeille. Syyksi sanotaan aina, ettei ollut "kemiaa". 10 vuotta nuoremmat miehet taas kiinnostuvat ja haluaisivat nähdä uudelleen. Mutta en usko, että ovat tosissaan, ovat kuitenkin vain seksin perässä. En saa mitään tunteettomasta seksistä.
Masentaa, kun vuodesta toiseen joutuu olemaan yksin.
Ikä ei ole syy, miksi olet muuttunut miehille näkymättömäksi. Miehiä ei kiinnosta ikä samalla tavalla, kuin naisia, joille ikä on yksi tärkeimmistä kriteereistä ihastuksen muodostumisessa.
Vierailija kirjoitti:
[
Mieti uudestaan:
"...jonka tietyt naiset leikkaavat viimeistään täytettyään 40?"
Minulla oli tosi rankka elämänvaihe 45-vuotiaana, jouduin lopettamaan yritystoimintani ja siitä jäi isot velat. Parisuhde päättyi ja masennus, jota olin sairastanut aiemmin, puhkesi uudestaan. Ei siinä paljon liikuttanut, olivatko miehet kiinnostuneita vai ei. Kun lopulta "nousin tuhkasta", olin 30 kiloa lihavampi ja raskas aika näkyi varmasti muutenkin olemuksessani, joten voin sanoa, etteivät miehet ole sen koommin katselleet. Oma rakas löytyi kuitenkin. Nyt elämä hymyilee muutenkin, on hyvä työ, kohtuullinen palkka, paljon muutakin mielekästä sisältöä elämässä ja rakkautta. En tarvitse ventovieraiden miesten kiinnostusta mihinkään, elämässä on ihan muut prioriteetit kuin se, katsooko joku perään tai yrittääkö iskeä.