Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
281/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kirjoitti:

Seksin ostaminen on hienoa. Ei jaksa enää baareissa käydä etsimässä naisia. Eikä mitkää tinderit toimi tavis miehelle-.. Ostan siis seksiä ja helppoa on ja tulee halvemmaksi kun menis baareihin. Oon oppinut että monenlaiset naiset myy seksiä. Myös työssä käyvät. Uskomattoman kauniit naiset myy seksiä ja ovat nuoria. Sellaisia naisia ei tavis mies saisi baarista iskettyä. Sitten vaan hotelliin seksiä harrastamaan pikainen tunnin keikka.

Tämä miehen kommentti kiinnostaa oikeasti. Vilpittömästi kysyn, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka myy tai on myynyt itseään?

En ole sama henkilö, jolle kysymyksen esitit, mutta miehenä voin tähän vastata.. Nykyinen vaimoni on myynyt itseään joskus eikä asia ole minulle ongelma millään tavoin. Minulle merkitsee se, miten upea ihminen hän on ja miten hyvin sovimme toisillemme. Jotkuthan kykenevät elämään jopa avoimessa suhteessa. Mitä siihen sanot?

Olet kuin mieheni, mutta hän ei ole seksiä ostanut. Sellaista miestä en haluaisi. eri

Voitko olla siitä aivan varma?

Näiden palstanaisten mukaan maailman jokaisen seksiä ostaneen miehen seksinosto on automaattisesti maailman jokaisen naisen tiedossa.Miten tämä on mahdollista jäi ainakin minulle epäselväksi.

Vierailija
282/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, miksi miesviha lisääntyy, kun lukee näiden miesten kommentteja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pelko että olet hinnoitellut itsesi ulos 

Vierailija
284/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ja taas sun on väitettävä, että "huomattava osa miehistä" sitä ja tätä. Niinpä niin.

No kyllä minä ainakin miehenä haluan nimenomaan juuri tuollaista rivoa seksiä nuorelta naiselta eli kyllä se pätee kaikkiin miehiin. Haluan nussia perseeseen, suuhun, pallien nuolentaa, tissien puristelua yms. rietasta seksiä. Kyllä se sinunkin mies tuota harrastaa maksullisten kanssa.

Em seksiä on pirun vaikea saada"ilmaiselta naiselta" ainakaan vähääkään pantavan näköiseltä, pläskit ja ikäneidot tietty erikseen.

Saahan sitä toki fantasioida ja pyytää vaikka kuun taivaalta...

Maksullisilla se fantasia muuttuu kyllä nopeasti todeksi:)

Vierailija
285/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v varattu mies, ja olen käynyt parikymppisestä asti maksullisilla enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Sieltä saa erilaista seksiä ja jännitystä kuin parisuhteessa, ja se on ikään kuin avustettua masturbaatiota, eli pettämisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Omatuntoni on täysin puhdas. Jokainen tuntemani mies on jossain vaiheessa elämäänsä käynyt maksullisilla. On lapsellista kuvitella, ettei sinunkin miehesi olisi. Todella jännittävää ja mukavaa touhua.

Toivottavasti kukaan ei ota tästä mallia!

Voi kultapieni kun tämä on ihan yleinen käytäntö miehillä. Luuletko, ettei Esko-Mattisi käy rynkyttämässä Svetlanaa häntäluun alle? Jokainen mies tätä harrastaa, muttei sitä tietenkään puolisolle mainosteta.

Vierailija
286/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
287/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 prosenttia espanjalaisista miehistä on ostanut maksullista seksiä. Joka pikkukaupungissa ns. ilotalo.

Vierailija
288/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tarvitsevat naisia, mutta naiset eivät (enää) tarvitse miehiä ja sekös miehiä kiukuttaa :)  Uhotaan kuinka käydään maksullisilla ja yritetään vakuutella, että niin käyvät kaikki ja tosiasiassa läheskään kaikilla ei ole edes varaa niihin maksullisiin :D

Älä valehtele itsellesi. Sinä avuton tarvitset miehiä jo pelkästään pelastamaan sinut raiskaajan kynsistä. Keski-ikäistä haaskaa ei tarvitse yksikään mies ja seksin saa ostettua nuorelta naiselta, sitä saa kyllä todella halvalla eikä se parisuhde seksi ilmaista ole vaan paljon kalliimpaa, siinä menee rahan lisäksi myös aikaa.

Vierailija
289/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ja taas sun on väitettävä, että "huomattava osa miehistä" sitä ja tätä. Niinpä niin.

No kyllä minä ainakin miehenä haluan nimenomaan juuri tuollaista rivoa seksiä nuorelta naiselta eli kyllä se pätee kaikkiin miehiin. Haluan nussia perseeseen, suuhun, pallien nuolentaa, tissien puristelua yms. rietasta seksiä. Kyllä se sinunkin mies tuota harrastaa maksullisten kanssa.

Em seksiä on pirun vaikea saada"ilmaiselta naiselta" ainakaan vähääkään pantavan näköiseltä, pläskit ja ikäneidot tietty erikseen.

Saahan sitä toki fantasioida ja pyytää vaikka kuun taivaalta...

Maksullisilla se fantasia muuttuu kyllä nopeasti todeksi:)

Jos on siihen varaa :)  Onko sinulla ja jos on niin miten kauan?

Vierailija
290/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v varattu mies, ja olen käynyt parikymppisestä asti maksullisilla enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Sieltä saa erilaista seksiä ja jännitystä kuin parisuhteessa, ja se on ikään kuin avustettua masturbaatiota, eli pettämisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Omatuntoni on täysin puhdas. Jokainen tuntemani mies on jossain vaiheessa elämäänsä käynyt maksullisilla. On lapsellista kuvitella, ettei sinunkin miehesi olisi. Todella jännittävää ja mukavaa touhua.

Voi kultapieni kun tämä on ihan yleinen käytäntö miehillä. Luuletko, ettei Esko-Mattisi käy rynkyttämässä Svetlanaa häntäluun alle? Jokainen mies tätä harrastaa, muttei sitä tietenkään puolisolle mainosteta.

Paska mies yrittää valehdella ettei hyviä miehiä olisi. On niitä, sinä vaan et ole sellainen.

Vierailija
291/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa tämä video. Voi muuttaa ajatuksia seksin ostamisesta.

(Linkin takana on ihmiskauppa-kampanjaan liittyvä musiikkivideo youtubessa - ei siis mitään p*rnoa tms, voi huoletta avata)

Itse en pystyisi hyväksymään sitä, että mies on ostanut seksiä. En voisi olla sellaisen miehen kanssa. Jos on lopettanut sen toiminnan, niin hyvä, mutta historiassakin tuo asia painaisi liikaa.

Nykyään naiset selittävät Me Naisissa, että naisten ostamana seksin ostaminen voi olla kelpo tapa purkaa paineita ja vanhemmat naiset juoksevat Gambiassa panemassa 18-vuotiaita rantagigoloita, mutta miehen ostamana maksulliset naiset ovat aina vain hyväksikäyttöä. Tässä maassa vallitsevat niin julman ylevät kaksoisstandardit, että paikalle tarvitaan nyt arkkifeministi pyykkäämään tämä musta valkoiseksi.

Vierailija
292/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tarvitsevat naisia, mutta naiset eivät (enää) tarvitse miehiä ja sekös miehiä kiukuttaa :)  Uhotaan kuinka käydään maksullisilla ja yritetään vakuutella, että niin käyvät kaikki ja tosiasiassa läheskään kaikilla ei ole edes varaa niihin maksullisiin :D

Älä valehtele itsellesi. Sinä avuton tarvitset miehiä jo pelkästään pelastamaan sinut raiskaajan kynsistä. Keski-ikäistä haaskaa ei tarvitse yksikään mies ja seksin saa ostettua nuorelta naiselta, sitä saa kyllä todella halvalla eikä se parisuhde seksi ilmaista ole vaan paljon kalliimpaa, siinä menee rahan lisäksi myös aikaa.

"keski-ikäinen haaska" no nyt taisi mennä tunteisiin, kun pitää ihan haaskaksi nimitellä :)

Vierailija
293/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska mies yrittää valehdella ettei hyviä miehiä olisi. On niitä, sinä vaan et ole sellainen.

Älä ole lapsellinen.

Vierailija
294/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte toistella tuota "kaikki miehet" matraanne vaikka maailman tappiin asti, mutta ei se muuta sitä, että normaaleja, moraalisia miehiä on olemassa, mutta sinunlaisesi ei kuulu niihin

Vierailija
295/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuossahan voisi olla ihan uusi mahdollisuuskin parisuhdetta ajatellen. Lisää jännyyttää makkariin esim. sellaisella leikkiasetelmalla että mies olisi asiakas ja sinä palveluntarjoaja. Näkisit tavallaan tilanteen sitä kautta itse myös paremmin että mistä siinä on kyse.

Vierailija
296/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi naiset hysteroivat tästä asiasta on se, että heidän oman tavaransa arvo laskee kun mies ymmärtää käydä maksullisissa. Pimpuvalta murenee, ja sekös lihavia pirttihirmuja harmittaa.

Vierailija
297/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia on naisille kuin naisten tautinen löysäpillu miehille

Vierailija
298/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kutinsa. Kaverini on 56v kahden aikuisen lapsen isä ja ollut avoliitossa nyt 30 vuotta. Hän kertoi panneensa niin montaa maksullista ettei edes muista tarkkaa lukua. Hän on pannut mm. kuubalaista naista, afrikkalaisia ja viime kesänä parikymppistä suomalaista, jonka poikaystävä paritti tätä pariskunnan rahapulan takia. Tähän vielä lisäksi "ilmaiset" avoliiton ulkopuoliset panot. mm. sääliseksiä keski-ikäiselle haaskalle joka sai kaikilta muilta miehiltä pakit, laivan baarin vessassa kun avokki nukkui hytissä autuaan tietämättömänä. 

Toinen kaverini nyt jo eronnut 43v kahden lapsen isä tiesi naapurikaupungin parhaat maksulliset ja ryyppyillan jälkeen meitä alkoi panettaa niin ei muuta kun taksi alle ja soitto Ukrainalaiselle naiselle milloin hän ottaa meidät vastaan:) Harmi, että se rinki kärähti mutta onneksi uusia nousee kuin sieniä sateella:)

Vierailija
299/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte toistella tuota "kaikki miehet" matraanne vaikka maailman tappiin asti, mutta ei se muuta sitä, että normaaleja, moraalisia miehiä on olemassa, mutta sinunlaisesi ei kuulu niihin

Normaaleja, moraalisia miehiä on, ja hekin käyvät maksullisissa. Ongelma on tuo teidän asenteenne, ei miesten.

Vierailija
300/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen on pakko valehdella itselleen tässä asiassa ihan samoin kuin MGTOW asiassa:) "ei se meidän mies huorissa käy" "kyllä se MGTOW mies oikeasti haluaa pallon jalkaansa keski-ikäisestä raakista":D