Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä
Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.
Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?
Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.
Kommentit (880)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että täällä on niin paljon miehiä joille maksullinen seksi on ok. Heille ei siis haittaa, vaikka nyksä, tytär, sisko tai jopa oma äiti olisi hankkinut tai hankkii paraikaa lisätienistejä hoitelemalla rahasta kaupungin miehiä, mahdollisesti omia kavereita tai naapureita. Hieno juttu kaikille osapuolille 👍
Tervetuloa 2022.
Älä oo tommonen fossiiliOlipas taas järkevä kannanotto, liekö syfilis tehnyt jo tuhojaan aivoissasi? No mutta me kaikki naiset täällä ollaan tosi iloisia siitä, että äitisi rahareikä kelpaa markkinoilla edelleen.
Eihän sitä tiedä vaikka sinunkin vanha h##ra äitisikin myy revaansa 🤗
En tiedä myykö. Mutta näköjään sinun äitisi ainakin on alalla, sinunKIN -päätteen perusteella. Mutta ei siinä mitään, ei ole omena kauas puusta pudonnut näköjään. Kivoja perhekohtaamisia teille toivotellen
Samoin. Toivota pedari isällesi terveisiä, kun nähtävästi muutaman iskun olet häneltäkin saanut.
Nyt mentiin taas eri aiheeseen. Koita nyt ukkeli koota itsesi ja pysyä aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa luuseri jos on joutunut maksamaan seksistä. Kyllä pistäisi minullakin mietityttämään, kenen kanssa oikein hengailen.
Kyllä se sinunkin kultamussukka on maksullisia käyttänyt 😄
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Seksin ostaminen on hienoa. Ei jaksa enää baareissa käydä etsimässä naisia. Eikä mitkää tinderit toimi tavis miehelle-.. Ostan siis seksiä ja helppoa on ja tulee halvemmaksi kun menis baareihin. Oon oppinut että monenlaiset naiset myy seksiä. Myös työssä käyvät. Uskomattoman kauniit naiset myy seksiä ja ovat nuoria. Sellaisia naisia ei tavis mies saisi baarista iskettyä. Sitten vaan hotelliin seksiä harrastamaan pikainen tunnin keikka.
Tämä miehen kommentti kiinnostaa oikeasti. Vilpittömästi kysyn, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka myy tai on myynyt itseään?
En ole sama henkilö, jolle kysymyksen esitit, mutta miehenä voin tähän vastata.. Nykyinen vaimoni on myynyt itseään joskus eikä asia ole minulle ongelma millään tavoin. Minulle merkitsee se, miten upea ihminen hän on ja miten hyvin sovimme toisillemme. Jotkuthan kykenevät elämään jopa avoimessa suhteessa. Mitä siihen sanot?
Ei siinä ole mitään ahdasmielistä, ettei halua miehensä käyvän raiskaamassa jotain s*ksityöntekijöitä. On äärimmäisen harvinaista, että kukaan sitä tekisi oikeasti vapaaehtoisesti ja se on aina naisten arvoa alentavaa. Kertoo ylipäänsä paljon ihmisestä joka tekee noin kerrankin.
"En voi antaa anteeksi miehelle, joka on joskus kerran maksanut seksistä."
Sanoo nainen, joka on ottanut tuntemattomalta mieheltä suihin baarin vessassa.
En ole vuosiin kiinnostunut miehistä missään muodossa. Edes ns omastani. Miksi vaivautua kun kuitenkin heidän mielessään on täysin päinvastainen naiskuva kuin mitä edustan fyysisesti, arvoni ovat erilaiset ja elämäntapani sekä päämääräni. Vaikka tekisin mitä en ole haluttava teinibimbo haarukka levällään kun mies haluaa. En ole myöskään äitinsä joka sukkuloi pesukoneen ja hellan väli jääkaapin kautta. Miehet eivät arvosta kuin itseään. Jos haluavat pesää, lässyttäävät tunteistaan. Jos sanoo ei, haukutaan. Todellinen luonto siis tulee esiin. Ostakoon seksinsä.
Ja harva nainen tyytyy mieheen, joka on maksanut seksistä. Tehkää miehet itsellenne palvelus ja säästäkää seksi avioliittoon[/quote]
Yhtä harva nainen saa tietää miehen maksullisista.[/quote]
Kaikki eivät toki saa tietää, mutta aika moni saa ja sen on usein eron paikka. Kuten ap:n tapauksessa, mies kertoi katuvansa maksullisella käyntiä ja ap otti asian raskaasti, vaikka tapahtui ennen parisuhdetta
Ap. mistä tiedät ettei miehes käy maksullisissa edellee kun olet tollanen tiukkis? Mä kyllä kävisin ja viis veisaisin jonkun hönön anteeksi aneluista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mies ole sinulle mitään tehnyt, joten sinulla ei ole mitään anteeksiannettavaa. Miksi asia sinua vaivaa ja hyväksytkö miehen käytöksen vai et ovat ne oikeat oikea kysymykset. Jos et itsetutkiskelun jälkeen pysty millään hyväksymään miehen toimintaa, niin lopeta suhde, koska muuten se asia pyörii päässäsi niin kauan kuin suhteenne kestää.
Niin niin, että jos mies vaikka groomailee alaikäisiä, niin samapa tuo, kun ei ole itsestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Seksin ostaminen on hienoa. Ei jaksa enää baareissa käydä etsimässä naisia. Eikä mitkää tinderit toimi tavis miehelle-.. Ostan siis seksiä ja helppoa on ja tulee halvemmaksi kun menis baareihin. Oon oppinut että monenlaiset naiset myy seksiä. Myös työssä käyvät. Uskomattoman kauniit naiset myy seksiä ja ovat nuoria. Sellaisia naisia ei tavis mies saisi baarista iskettyä. Sitten vaan hotelliin seksiä harrastamaan pikainen tunnin keikka.
Tämä miehen kommentti kiinnostaa oikeasti. Vilpittömästi kysyn, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka myy tai on myynyt itseään?
Miksi nainen kertoisi tuosta,ei miehetkään kerro niiden palveluiden käyttämisestä vaikka täällä naiset yleisesti niin kuvittelee?
Vierailija kirjoitti:
"En voi antaa anteeksi miehelle, joka on joskus kerran maksanut seksistä."
Sanoo nainen, joka on ottanut tuntemattomalta mieheltä suihin baarin vessassa.
Se ero siinä on, että seksin myyjä harrastaa seksiä rahasta, ei siis seksin itsensä takia. Siksi niitä kutsutaan maksullisiksi. Kun taas ns tavallisissa irtosuhteissa pannaan seksuaalisen nautinnon takia. Eli ensimmäisessä tapauksessa naisen motiivina on siis raha ja toisessa tapauksessa itse seksi.
Ja miksi suihin ottaminen tuntemattomalta baarin vessassa on jotenkin pahempi juttu kuin toisen ihmisen ostaminen rahasta? Ainakin sen kuvan saa kommentistasi
Eikö tämä ole avioliitossa perusjuttu.
Miehet vaan maksavat palveluilla jne...
Luulenpa, että tämän palstan ahdasmielisyyttä huokuvat naiset eivät edusta koko naiskuntaa Suomessa vaan tiettyä feminismin oiretta, joka on osan naisista saanut pauloihinsa. He vain sattuvat olemaan yliedustettuina vauvapalstalla.
Toisaalta olentörmännyt myös nk. vanhoihin piikoihin, jotka elävät omassa epärealistisessa kuplassaan odottaen vielä viisikymppisinäkin sitä oikeaa prinssiä, joka ei elämän varrella koskaan tullut kohdalle. Ehkä jonain päivän vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
En ole sama henkilö, jolle kysymyksen esitit, mutta miehenä voin tähän vastata.. Nykyinen vaimoni on myynyt itseään joskus eikä asia ole minulle ongelma millään tavoin. Minulle merkitsee se, miten upea ihminen hän on ja miten hyvin sovimme toisillemme. Jotkuthan kykenevät elämään jopa avoimessa suhteessa. Mitä siihen sanot?
Olet kuin mieheni, mutta hän ei ole seksiä ostanut. Sellaista miestä en haluaisi. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään hyvällä katsoisi, jos mies kertoisi että on rahaa vastaan tunkeutunut toisen ihmisen kehoon. Kertoo kyllä jotain asenteesta naisiin.
Eikö ole vielä pahempaa, jos on tunkeutunut toiseen ihmiseen antamatta edes rahaa korvaukseksi?
Se, että jokin toinen teko on vielä moraalittomampi (tässä tapauksessa raiskaus) ei tee toisesta, moraalittomasta teosta (seksin ostaminen) sinänsä hyvää
Vierailija kirjoitti:
Ja harva nainen tyytyy mieheen, joka on maksanut seksistä. Tehkää miehet itsellenne palvelus ja säästäkää seksi avioliittoon
Yhtä harva nainen saa tietää miehen maksullisista.
Kaikki eivät toki saa tietää, mutta aika moni saa ja sen on usein eron paikka. Kuten ap:n tapauksessa, mies kertoi katuvansa maksullisella käyntiä ja ap otti asian raskaasti, vaikka tapahtui ennen parisuhdetta
Nyt alkoi todella kiinnostaa millä selvänäkijän kyvyillä nainen saa tietää mitä aiemmin tuntematon mies on joskus tehnyt? Jos mies on niin ääliö että kertoo sillä ei onnistu parisuhteen lisäksi mikään muukaan.
Minkä ihmeen takia ahdistut asiasta, joka on tapahtunut ennen seurusteluanne? Ei maksullisissa käynti tee kenestäkään sen huonompaa ihmistä eikä myöskään yhden illan suhteet. Rinnastan nämä kaksi asiaa ihan keskenään. Itse en ole harrastanut, mutta mies on molempia. Exällä oli myös jonkin verran yhden illan juttuja tietysti takana , kun sinkkuna oli aikuisikää kymmenisen vuotta siihen mennessä kun tapasimme. Ensimmäinen poikaystävä oli 26-vuotiaana vielä neitsyt, olen oman osuuteni kokemattomista miehistä saanut ja ihan tyytyväinen, vaikkei meistä ihan muista syistä loppuelämän paria sitten tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Olen kysymyksen esittänyt ja vastaan että hienoa ja rehellistä ja olen iloinen puolestanne, ei siis ole mitään tekopyhyyttä kumpaankaan suuntaan.
Eihän mies ole sinulle mitään tehnyt, joten sinulla ei ole mitään anteeksiannettavaa. Miksi asia sinua vaivaa ja hyväksytkö miehen käytöksen vai et ovat ne oikeat oikea kysymykset. Jos et itsetutkiskelun jälkeen pysty millään hyväksymään miehen toimintaa, niin lopeta suhde, koska muuten se asia pyörii päässäsi niin kauan kuin suhteenne kestää.