Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamus ihmisiin nolla

Vierailija
07.08.2022 |

Onko täällä ketään muuta jonka elämässä joka ikinen ihminen on pettänyt luottamuksen tavalla tai toisella? Miten on mahdollista enää luottaa kehenkään koskaan? Tuntuu ainakin äärimmäisen vaikealta.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kokemus kun ap:lla, eniten ehkä ottaa päähän sellaiset ihmiset joille tulee jotain hankaluuksia/erimielisyyksiä ja sitten kadotaan kuin tuhka tuuleen jos ei ole samaa mieltä, olen törmännyt moneen sellaiseen. Ei vaan jakseta selittää mitään, kun on eri mieltä jostain. Moni ei hyväksy toisten mielipiteitä ja tyrkyttää väkisin omia mielipiteitään ainoina oikeina muille, sellaiseen olen tympääntynyt. Tuollaiseen törmäsi jopa harrastuksen parissa jonka piti olla uskontojen, salaliittojen ja politiikan ulkopuolella no ei ollut. Joutuu olemaan varovainen ettei kohtaisi monenlaista hullua, osa jopa naamioi luonteensa erilaiseksi ja vähitellen alkaa paljastua totuus kun mielipiteiden tyrkyttäminen alkaa.

Vierailija
42/64 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatakaan luottaa keneenkään.

Kehenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sulle🤗

Vierailija
44/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, luottamus ihmisiin nollassa, jopa läheisiinkin.  Varsinkin nämä, jotka ovat ulospäin niin ihania ihmisiä niin ne ovatkin ja osoittautuvatkin itse piruiksi.

Vierailija
45/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tässä tulee faktaa. Jos et hyväksy itseäsi ja arvosta omia juttujasi, ei kukaan muukaan arvosta.

Vierailija
46/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tässä tulee faktaa. Jos et hyväksy itseäsi ja arvosta omia juttujasi, ei kukaan muukaan arvosta.

Faktaa on sekin, ettei arvosta mainitsemistasi asioista huolimatta. Eihän elämäänsä voi rakentaa sille, arvostaako joku muu sinua vai ei, sittenhän sitä on aivan muiden ohjailtavissa ja talutusnuorassa, eikä välttämättä lainkaan hyvään suuntaan. Itse voi miettiä ja päättää, haluaako kerjätä arvostusta, ja kenen arvostuksella on ylipäätään mitään merkitystä. Somealustoillahan tätä ilmiötä voi tutkia ja tarkastella.

Vierailija
47/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei voi luottaa yhteenkään ihmiseen, pitää ehkä miettiä onko itsekään luotettava, tai onko odotukset ehkä liian korkealla.

Vierailija
48/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollei voi luottaa yhteenkään ihmiseen, pitää ehkä miettiä onko itsekään luotettava, tai onko odotukset ehkä liian korkealla.

Mihin logiikkaan tämä perustuu? Kyllä jollekin voi sattua huonoja tyyppejä vastaan, niitä nyt riittää muutenkin paljon enemmän kun hyviä. Jollakin saattaa olla muutama ihminen elämässä johon luottaa, jollakin ei yhtään. Ole iloinen jos kuulut ensimmäiseen.

Vierailija
49/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista voi miettiä, pitää miettiä ja mietitäänkin. Sitten tehdään arvio siitä, voidaanko odotuksia asettaa tyyppiin ollenkaan. Siihen ei vaikuta pieni, lievästi manipuloivalta ja kyseenalaistavalta haiskahtava kommentinpoikanenkaan, koska sellaisen valtapelillinen merkitys on nolla, ihan niinkuin kommentin esittäjänkin.

Vierailija
50/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeessa olet,maailma on menny raiteiltaan kukaan ei välitä enään kuin itsestään ollaan kateellisia ym. kyllä noin 80 luvun loppuun saakka oli tää paljon paremmin.Johtuuko tää paljon myös siittä että nykyjään  on elämä suurelta osin  pärjäämist  tilien välissä ei voida enään nautti koska kaikki on menny kalliiksi mut tätä se on  parhaat on osakkeen omistajat/sijoittajat pitää vaan saada enemmän vaikka vähempikin riittäis.

todellakin  sosialisti ku saa tarpeek rahaa niin siittä tulee äkkiä kapitalisti!! koskee meitä kaikkia.

Vierailija
51/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeessa olet,maailma on menny raiteiltaan kukaan ei välitä enään kuin itsestään ollaan kateellisia ym. kyllä noin 80 luvun loppuun saakka oli tää paljon paremmin.Johtuuko tää paljon myös siittä että nykyjään  on elämä suurelta osin  pärjäämist  tilien välissä ei voida enään nautti koska kaikki on menny kalliiksi mut tätä se on  parhaat on osakkeen omistajat/sijoittajat pitää vaan saada enemmän vaikka vähempikin riittäis.

todellakin  sosialisti ku saa tarpeek rahaa niin siittä tulee äkkiä kapitalisti!! koskee meitä kaikkia.

Se on raakaa kilpailua paikasta auringossa.

Vierailija
52/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse on luotettava niin kyllä sitä luottamusta voi odottaa myös toiselta ihmiseltä. Mikä tarve ihmisellä on olla edes epäluotettava suhteissa esim. aitoihin ja todellisiin ystäviin?

Vierailija
53/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan vain vanhempiini. He ovat ainoita jotka eivät ole pettäneet luottamustani ikinä.

Vierailija
54/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatakaan luottaa keneenkään.

Ei ainakaan naisen sanoihin parisuhteessa. Naisen mieli on muuttuvainen.

Ei ole. Olet vain niin raskas taakka mies54v ihmisen hermoille, että kukaan ei tajuakaan sitä kokeilematta.

Ei ollu multa, senkin höpöliini😘

mies54v

Voi luoja, oletko monistanut itsesi? :(

Vierailija
55/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse on luotettava niin kyllä sitä luottamusta voi odottaa myös toiselta ihmiseltä. Mikä tarve ihmisellä on olla edes epäluotettava suhteissa esim. aitoihin ja todellisiin ystäviin?

Jotkut mittaa ihmissuhteita pelkästään vain sillä minkä verran niistä saa hyötyä itselleen. Luotettavuus loppuu kun tarve loppuu. 

Vierailija
56/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Joo, erakkona on pako jaksaa ja selviytyä sen minkä jaksaa. Petollisia, itsekkäitä, ahneita, manipulatiivisia, minä-minä- kuspäitä kaikki, osa vielä ihan avoimesti pahoinpitelee ja väkivaltaisia:(

Alkoholisteja kaikki, tuollaiset ihmiset joilla ei ole tahdon voimaa olen jättänyt huomiotta olemalla itsekäs. 😈

Välillä ON pakko olla itsekäs.

Vierailija
57/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin tällainen tarve ja luonnevika vain on. Hienoa, jos et ole joutunut kokemaan. Maailma välillä hämmästyttää, kymmastuttaa pientä kulkijaa.

Vierailija
58/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ystävän kanssa sovitaan, ettei jostain asiasta puhuta muille ja ystävä heti kertoo sinun asiasi muille, mutta sinä pidät hänen salaisuutensa, ei ystävä ole luotettava. Mielestäni olen luotettava, kun en kerro hänen asiaansa eteenpäin. Erakkous ei liity tähän. Ihmisellä voi olla kavereita, joille ei ole aikomustakaan avautua.

Vierailija
59/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei ole. Tunnen paljon ihmisiä ja minulla on vain 5 aitoa ystävää. On hyviä  tyyppejä paljon, mutta näihin 5 ihmiseen luotan ja ovat sen arvosia. Muut ollut sellasia, kun joku asia menee pieleen, niin en ota stressiä, koska en luottanut muutenkaan täysin, niin ei ota päähän. ihminen saattaa tuntea esim satoja ihmisiä eri juttujen kautta, mutta se ydinryhmä mikä on erittäin pieni, niin he ovat ne millä on oikeastaa väliä. Olen pettynyt monesti, mutta minulla on nämä 5 ihmistä mihin itse panostan, niin ei ole hirveesti väliä miten muut pettävät.

Vierailija
60/64 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakin on alhainen itsearvostus niin antaako se muille ikäänkuin luvan kohdella tällaista ihmistä kun täyttä p**kaa?Vai toimiiko tiedostamaton ihminen vain näin sitä itse edes tajuamatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän