Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan

Vierailija
06.08.2022 |

Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.

En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.

Kommentit (384)

Vierailija
101/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, nämä keskustelut menee aina samalla tavalla Miesten vika, aina miesten vika.

Minkä tulkitset olevan miesten vika tässä ketjussa? Jos he väittävät palstalla, että naisille tullaan aina juttelemaan, silloin on toki heidän vikansa että valehtelevat. Mutta jos eivät tule juttelemaan, se on täysin ok.

Ketkä "he"

Kuka on äänestetty palstalla edustamaan minua, ja kenen toimesta?

Jotkut palstamiehet tuota on jankannut useassa ketjussa. Yleinen "totuus" täällä siis. Heidän mielestään.

Vierailija
102/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä kauaa ole, kun täällä oli ketju, jossa naiset kielsivät miehiä sen muutama sata kertaa lähestymästä missään julkisilla paikoilla.

ei kielletty

Todellakin on kielletty, samoin on kielletty katsomasta naisia.

Ai sä olet tämä, josta kättelykin on ahdistelua..

Valkoisella miehellä ei taida olla asiaa kätellä musliminaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että metoota miettivät miehet eivät päivittäin puhu naisille. Äitiä ja kassaneitiä ei lasketa

On sääli, että palstanaiset käyttäytyvät aina noin raukkamaisesti ja pyrkivät halventamaan miehiä, jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä asioista. 

Sitä se yksinäisyys viinilasin ja kissan kanssa teettää.

Vierailija
104/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on ainakin tultu juttelemaan, ja useampi. Juuri kyseisessä tilanteessa. Mutta olinkin silloin nuori ja nätti, nyt jos menisin tuskin mitään tapahtuisi. Tämä siis vain oletus mutta näin uskoisin. Eli varmaan ikäkin vaikuttaa.

Vanhemmille naisille on tuhatkertaisesti helpompaa mennä juttelemaan. Nuoret ovat todella nyrpeitä ja tylyjä jos mies ei sytytä, vanhemmat pääasiassa todella mukavia. Varatutkin yleensä ilahtuvat kohteliaisuuksista.

Vierailija
105/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, nämä keskustelut menee aina samalla tavalla Miesten vika, aina miesten vika.

Minkä tulkitset olevan miesten vika tässä ketjussa? Jos he väittävät palstalla, että naisille tullaan aina juttelemaan, silloin on toki heidän vikansa että valehtelevat. Mutta jos eivät tule juttelemaan, se on täysin ok.

Ketkä "he"

Kuka on äänestetty palstalla edustamaan minua, ja kenen toimesta?

Jotkut palstamiehet tuota on jankannut useassa ketjussa. Yleinen "totuus" täällä siis. Heidän mielestään.

Ja nyt joku miehiä vihaava nainen tekee aloituksia asiasta?

Mielenkiintoista.

Vierailija
106/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi tullut juttelemaan aloitus olisi:

Setämies luuli saavansa pllua juttelemalla mukavia.

Vierailija
107/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä kauaa ole, kun täällä oli ketju, jossa naiset kielsivät miehiä sen muutama sata kertaa lähestymästä missään julkisilla paikoilla.

ei kielletty

Todellakin on kielletty, samoin on kielletty katsomasta naisia.

Ai sä olet tämä, josta kättelykin on ahdistelua..

Eikös siitä kirjoitettu joku kolumni lehteen?

Vierailija
108/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat muuttuneet jääkuningattariksi ja hapannaamoiksi joilla naama kiinni puhelimessa ja kuulokkeet korvissa. Yritä siinä sittten lähestyä.

Sun kokemus on vaan leffoista, et ole ennenkään naista saanut mistään.

Ehkei naiset halua sun lähestyvän. Siksi se ilme, kun olet lähellä.

Noin ap, sua oltais lähestytty mutta sä et halunnut sitä ja mies tulkitsi sinut oikein eikä lähestynyt.

MItä mies siis teki nyt väärin?

Vierailija
109/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vtu mäkin menen venelaiturille ihan vain osoittaakseni tämän väitteen naurettavuuden.

Vierailija
110/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kotoa on vaikea tulla juttelemaan. Mutta tiedän että lähtisit heti karkuun koska en ole komea lihaksikas adonis joka on parkkeeranut kalliin autonsa lähistölle.

Vierailija
111/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei ne miehet Suomessa tule juttusille vaikka yksin olisi liikenteessä. Olen testannut terasseja, kahviloita, puistoja ja muita avoimia paikkoja ulkona. Olen ollut musiikki festareilla yksin, rannassa jne. Ja en ole koskaan naama kännykässä, korkeintaan luen joskus jotain kirjaa ajatuksella että mua olisi helppo lähestyä ihan vaikka sillä että mitä kirjaa luet. Olen ihan kauniiksi kehuttu, normaalipainoinen. Täällä ne miehet vaan katsovat mun suuntaan mutta eivät tule juttusille..kun ilmeisesti pitäisi olla sitä rohkaisuryyppyä alla. Kyllä sitten katsotaan perään kun lähden pois, muttei juttusille uskalleta tai haluta. Ehkä en näytä helpolta, koska en yhden yön juttuja etsikkään. En tiedä, mutta en seuraa näin ainakaan saa. Mutta joo deittiapeista saan seuraa mutten jaksa sitä ikuista suosta. Olisi kiva tavata mies livenä.

Oon tuollainen mies, sori siitä. Kaduttaa kyllä ties miten moni menetetty mahdollisuus. En vain halua vaivata, jos seuraani ei toivotakaan. Ei sen kummempaa.

Älä turhaan, naiset tulee kyllä juttelemaan jos ne haluavat miehen seuraa.

Vierailija
112/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vtu mäkin menen venelaiturille ihan vain osoittaakseni tämän väitteen naurettavuuden.

Ei tästä mitään tule, jos kaikki vaan istuu laitureillaan yksin! Jonkun pitää kierrelläkin niitä laitureita!!

Vierailija
113/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen istuskellut monen monta kertaa kotikaupunkini järven rantabaareissa japenkeillä, olen keski-ikäinen ja perus tavallisen näköinen,. Kaksi kertaa on mies tullut juttelemaan. Toinen oli kyllä vähän kännissä mutta se ei juttelua haitannut.

Vierailija
114/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljolti myös naisesta.

Ai, eikö se menekään niin, että "kaikilla naisilla" on helppoa, ja naisille "aina" tullaan juttelemaan?

Arvasin tämän!

Tietty vänkääjä ja väittelyjen "mestari" tarttui täkyyn.

Kyllä me miehet sitten luullaan kuinka naisilla on helppo saada miesseuraa. Ihan kaikki palstamiehet luulee, nih!

Noinhan se menee. Miesvihaa tämäkin ketju.

Vierailija
115/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että metoota miettivät miehet eivät päivittäin puhu naisille. Äitiä ja kassaneitiä ei lasketa

Palstamammojen kanssa keskustelua ei myöskään lasketa :)

Vierailija
116/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei ne miehet Suomessa tule juttusille vaikka yksin olisi liikenteessä. Olen testannut terasseja, kahviloita, puistoja ja muita avoimia paikkoja ulkona. Olen ollut musiikki festareilla yksin, rannassa jne. Ja en ole koskaan naama kännykässä, korkeintaan luen joskus jotain kirjaa ajatuksella että mua olisi helppo lähestyä ihan vaikka sillä että mitä kirjaa luet. Olen ihan kauniiksi kehuttu, normaalipainoinen. Täällä ne miehet vaan katsovat mun suuntaan mutta eivät tule juttusille..kun ilmeisesti pitäisi olla sitä rohkaisuryyppyä alla. Kyllä sitten katsotaan perään kun lähden pois, muttei juttusille uskalleta tai haluta. Ehkä en näytä helpolta, koska en yhden yön juttuja etsikkään. En tiedä, mutta en seuraa näin ainakaan saa. Mutta joo deittiapeista saan seuraa mutten jaksa sitä ikuista suosta. Olisi kiva tavata mies livenä.

Oon tuollainen mies, sori siitä. Kaduttaa kyllä ties miten moni menetetty mahdollisuus. En vain halua vaivata, jos seuraani ei toivotakaan. Ei sen kummempaa.

En oo vissiin sitten haluttua seuraa :)

Vierailija
117/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain osaa aloittaa juttelua ventovieraiden kanssa. Ainoastaan jos tapahtuu ensin jotain, kuten katuu joku esine vahingossa tai istumme vierekkäin junassa ja autan toisen matkalaukun hyllylle jne. Nuo siis jotain ihan keksittyjä hölmöjä esimerkkejä, mutta en vain osaa ilmestyä paikalle ja alkaa juttelemaan vieraalle naiselle "ilman mitään syytä". Olen varmasti joku autisti, mutta näin vain on. Nettideittien kautta olen kuitenkin löytänyt seuraa ja osannut jutella naisten kanssa. Se onkin itselleni ollut luontevin tapa.

Vierailija
118/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo vissiin sitten haluttua seuraa :)

Tämä onkin mielenkiintoista, että kun ap:ta ei lähestytä, vika on miehissä, mutta kun miestä ei lähestytä, vika on myös miehessä. Naisen logiikkaa :D

Vierailija
119/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettei kukaan mieli halua sun haisevaa viemäri vi ttua

Ensimmäinen kehen osui ja upposi. Koita vähän parantaa tuota ulosantiasi ja keskustelutaitojasi.

Monenko kanssa olet tämän viikon aikana jutellut, 0?

Naisilla onkin helppo elämä, silti vingutte enemmän kuin miehet. Teille mikään kelpaa.

Vastauksesta päätellen et ole keskustellut kenenkään naispuoleisen kanssa ainakaan viikkoon.

Vierailija
120/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku autisti joka otti yhden postauksen palstalla liian tosissaan ja sitten teki itkupotkuraivari postauksen kuinka ei saanut seuraa miehiltä kun istui yksin jossain laiturilla? Pakko sanoa että mitä vattua