Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan
Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.
En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.
Kommentit (384)
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
https://www.sanoma.fi/keita-olemme/johtoryhma/
Joku taas ihan tarkoituksella tuhoaa yrityksetkin asialliseen keskusteluun
Koko ketjua lukematta - olen n39, istun usein yksin iltaa mitä moninaisimmissa paikoissa. Puistossa, baarissa, kahvilassa, terassilla, rannalla, vaikka missä. Koko elämäni aikana kukaan ei ole tullut spontaanisti juttelemaan, vaikka olisin ilman kirjaa ja älylaitteita, katselisin ihmisiä, hymyilisin tms. Olen toki itse mennyt juttelemaan kiinnostaville ihmisille, mutta pointtina on se että minua ei ole kyllä ikinä lähestynyt kukaan. Ja olen ihan nättikin, en vain lähestyttävä jostain syystä :D.
Vierailija kirjoitti:
Joko runkkari saavutti kliimaksinsa?
Se on nainen jota vtuttaa #miesvihanäkyväksi joten se esittää minua.
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjua lukematta - olen n39, istun usein yksin iltaa mitä moninaisimmissa paikoissa. Puistossa, baarissa, kahvilassa, terassilla, rannalla, vaikka missä. Koko elämäni aikana kukaan ei ole tullut spontaanisti juttelemaan, vaikka olisin ilman kirjaa ja älylaitteita, katselisin ihmisiä, hymyilisin tms. Olen toki itse mennyt juttelemaan kiinnostaville ihmisille, mutta pointtina on se että minua ei ole kyllä ikinä lähestynyt kukaan. Ja olen ihan nättikin, en vain lähestyttävä jostain syystä :D.
Eikös ole ihanaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku autisti joka otti yhden postauksen palstalla liian tosissaan ja sitten teki itkupotkuraivari postauksen kuinka ei saanut seuraa miehiltä kun istui yksin jossain laiturilla? Pakko sanoa että mitä vattua
En mitään raivareita lukenut aloituksesta. Sun viestistä sen sijaan välittyy vaikka mitä turhautumista ja katkeruutta.
Montako kertaa tuo miesvihaaja kirjoitti ettei kukaan tullut juttelemaan?
Ilmeisesti ei tarpeeksi montaa kertaa, kun sulle k-munalle ei mennyt jakeluun.
Miksi nimittelet? Etkö kykene keskustelemaan asiallisesti?
Kykenen. Sun tapauksessa se ei ole vaivan väärti, vihaat naisia ja kaikkia jotka oletat naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
on nää palstan inkkelit vaan noloja :D:D:D:D
Totta, ap:n kaltaiset inkkelit on vähän reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan
m31
Kyllä miehet vielä lähestyy, kun heitä kiinnostaa.
Mun kaveria lähestyi eilen yksi.
Incel kuulostaa turkkilaiselta pikkukaupungilta ja sukunimellä.
Muakaan ei lähesty miehet, mutta ei lähestyneet ennen metootakaan.
Vierailija kirjoitti:
Incel kuulostaa turkkilaiselta pikkukaupungilta ja sukunimellä.
Icmeler. Sieltä tulee halutuimmat miehet.
Miten ihmeessä te luuserit ette löydä ketään? Olen pulska ruma mies ja jopa minulla on nainen kainalossa. Ootte säälittäviä.
Onneksi en ole mies jolla on pieni pili
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te luuserit ette löydä ketään? Olen pulska ruma mies ja jopa minulla on nainen kainalossa. Ootte säälittäviä.
Kai ne on jotain sosiaalisesti rajoittuneita vinkuleluja. Kaukana tavallisista.
Mä oon lyhyt mies ja mullakin on nainen
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole mies jolla on pieni pili
Olet pieni poika jolla ei ole vielä edes piliä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ap:ta? Hänhän tässä ruikuttaa, kun ei kukaan taaskaan lähestynyt eikä itse uskalla ketään lähestyä. Oletko kenties miehenä esiintyvä, lihava palstamamma, joka öyhöttää suu viinistä vaahdoten lauantai-iltana vauvapalstalla?
Nää miehet kuolaa instassa tms naisia ja kuvittelee naisia kuolattavan samalla tavalla livessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ap:ta? Hänhän tässä ruikuttaa, kun ei kukaan taaskaan lähestynyt eikä itse uskalla ketään lähestyä. Oletko kenties miehenä esiintyvä, lihava palstamamma, joka öyhöttää suu viinistä vaahdoten lauantai-iltana vauvapalstalla?
Ei ap mitään ruikuttanut. Hän vaan todisti sun paskaväitteesi paskaksi. Sulla meni sitten heti tunteisiin..
on kohteliasta ensin kysyä