Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla yksinasuvilla joulukuusi joulunaikaan vaikka viettäisittekin aaton sukulaisten luona?

Vierailija
24.10.2023 |

Mun tekisi mieli hankkia sellainen aito ja pieni kuusi itselleni. Olisi ihania koristeita.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 cm pöytäkuusi  sivupöydällä.

Vierailija
2/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vaan.

Itselläni ei mitään joulukoristeita, ja kotona olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Voisin ostaa jonkun kuusituoksun, jos sellaisia on.

Vierailija
4/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hanki vaan.

Itselläni ei mitään joulukoristeita, ja kotona olen. Tori.fi löytyisi halvalla koristeita! Suosittelen! t.ap

Vierailija
5/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuusen hankkia ja viettää joulun yksin kotona.  Nauttia hyvästä ruuasta ja koristeista.  Telkkarista ja netistä löytyy viihdykettä.  Voi myös käydä välillä kylässäkin, tai sukulaisissa.  Joulusta saa tehdä ihan itsensä näköisen.

Vierailija
6/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusi kyllä löytyisi, mutta kun saa sukulaisilla koristella yhden, niin ei tule otettua omaa edes esille.

Vierailija
7/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ikinä sellasta isoa, tavallista kuusta ollut. Mutta välillä on ollut pieniä aitoja pöytäkuusia, jotka olen koristellut ja laittanut valotkin. Joskus oli myös pieni tekokuusi, joskus ei mitään. Laita toki itsesi iloksi kuusi, jos haluat!

Vierailija
8/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Muovikuusi kyllä löytyisi, mutta kun saa sukulaisilla koristella yhden, niin ei tule otettua omaa edes esille.

Mitä iloa on muovikuusesta? 

Vierailija
9/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saa kuusen hankkia ja viettää joulun yksin kotona.  Nauttia hyvästä ruuasta ja koristeista.  Telkkarista ja netistä löytyy viihdykettä.  Voi myös käydä välillä kylässäkin, tai sukulaisissa.  Joulusta saa tehdä ihan itsensä näköisen.

Mitä järkeä on viettää joulua yksin? 

Vierailija
10/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut. 

Vierailija
11/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei. Voisin ostaa jonkun kuusituoksun, jos sellaisia on.

"Kuusimetsän" hajuisia Wunderbaumeja kyllä löytyy. Samalla saa myös minikuusen itselle jouluksi.

Vierailija
12/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Outo kysymys. On paljon järkeä. Itsekin mielummin yksin jouluna, ja laitan itselleni koristeet ja ruuat. Saa nauttia joulusta juuri niin kuin itse haluaa.

Vierailija
13/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni muovikuusi. Koristelen sen yleensä aatonaattona tai jo edellisenä päivänä, ja se luo tunnelmaa loppiaiseen asti. Eihän joulu ole pelkkä aattoilta.

Vierailija
14/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuusi, mutta luultavasti se on joulunkin laatikossaan varastossa.

Vierailija
15/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on kuusi, jos olen joulun aikana kotona. Vaikka joulunaaton viettää muualla, niin kyllähän joulun aika on loppiaiseen asti. 

Vierailija
16/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aatonaatosta loppiaiseen on aika monta päivää olla yksin ja yhdessä. 

Vierailija
17/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut viime vuonna kuusta, nyt pohdin, että haenko sahan ja haen pihakoivusta oksan, minkä maalaan valkoiseksi ja koristelen jouluksi. Nyt jos ostaisin kuusen, ostaisin ison valkean muovikuusen. Minusta kimalteleva valkoinen on kaunis, eikä tarvitse ole vihreä, kun eihän se muutenkaan ole aito.

Olen aloitellut jouluvalmistelut, kun tiedän, että joulukuussa on leikkaus, mikä taitaa haitata touhuilua.

Vierailija
18/18 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muovikuusi on viikko ennen joulua ja uuteenvuoteen asti . Ei sitä edes viitsi muutaman päivän takia koristella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä