Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan
Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.
En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä kauaa ole, kun täällä oli ketju, jossa naiset kielsivät miehiä sen muutama sata kertaa lähestymästä missään julkisilla paikoilla.
ei kielletty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle ap on noin sanonut?
Uskotko muuten kuitenkin että miehet ahdistelee naisia aina ja kaikkialla? Sun kuuluu pelätä niitä SIKOJA eikä miettiä venelaiturilla niiden kanssa juttelemista.
Taisi olla tämä ketju, missä niin sanottiin. En nyt jaksa kahlata koko pitkää keskustelua läpi, mutta muistelen että oli tämä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4664976/deittailumaailma-muuttunut-yha-…
ok eli yhdessä ketjussa joku on sanonut näin ja sä otat sen jumalan totuutena?
Tiesitkö että itsemurhassa onnistuneet pääsee varmasti taivaaseen ja ne on Jeesuksen parhaita kavereita?
Tunnen kaltaisesi naisen.
Hoikka, pitkähiuksinen, siististi pukeutunut ja opiskelussa/työelämässä hyvin pärjännyt (minkä kuvittelee olevan merkittäväkin valtti, työ luonnollisesti juuri se vähiten miesten mieleen oleva "vaativa asiantuntijatyö kansainvälisessä yrityksessä", eli firman corporate b.s-sloganien toistelua).
Aina RBF päällä. Ilme kirkastuu vain pitkille, tummille, menestyneen oloisille, hauskoille ja karismaattisille miehille. Eli samanlaisille kuin nainen on itse (omasta mielestään. Oikeasti se "sosiaalinen taitavuus" on inside-nippelitiedon heittelyä, vitsit eivät naurata muita ja olemus on lähinnä outo).
Ihmettelee miksei löydä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä kauaa ole, kun täällä oli ketju, jossa naiset kielsivät miehiä sen muutama sata kertaa lähestymästä missään julkisilla paikoilla.
ei kielletty
Todellakin on kielletty, samoin on kielletty katsomasta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä huudatte meetoota kurkut kipeiksi asti niin ei ihme. Tämän palstan mukaan naista ei saisi lähestyä missään eikä milloinkaan.
Siksi valitsinkin ulkkarinaisen vaikka olen varsin komea ja suomalaisia naisikin olisi kiinnostanut.
Ulkomailtahan se metookin on?
Touche!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, nämä keskustelut menee aina samalla tavalla Miesten vika, aina miesten vika.
Minkä tulkitset olevan miesten vika tässä ketjussa? Jos he väittävät palstalla, että naisille tullaan aina juttelemaan, silloin on toki heidän vikansa että valehtelevat. Mutta jos eivät tule juttelemaan, se on täysin ok.
Ketkä "he"
Kuka on äänestetty palstalla edustamaan minua, ja kenen toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestymistapa on sinänsä oikea, mutta unohdit yhden tärkeän seikan: alkoholin. Ensi kerralla menet viini/viinapullon ja kahden lasin kanssa laiturille ja johan löytyy seuraa. Jotain koktailpiirakoita voisit myös ottaa tarjolle, viinirypäleitä ja valikoima hyviä juustoja.
Ja kuinka kauan juustoja on tarkoitus seisottaa lämpimässä seuraa odotellen? Veikkaan, että jokainen kuvittelisi tällaisen naisen odottavan jo sovittua seuralaista. Aika kännissä saa olla, jos pitää koko kesä lipittää viiniä laiturilla odotellen, että joku kiinnostuu alkoholista ja tulee pyytämään lasillista.
Mä olen testannut tota miehenä Turussa Aurajokirannassa: viinapullo auki ja 15 minuutin sisään kavereita riittää. Kaverit ei tosin olleet naisia tai edes mitään yhteiskunnan tukipilareita, mutta. Miksi ei toimisi naisilla muka?
Alkuperäinen väite alkaa muokkautua jo täysin toisenlaiseksi, jos pointti ei olekaan se, että miehet lähestyvät naisia, vaan he lähestyvät alkoholia. Siinäpä oiva neuvo kaikille seuraa etsiville sinkkunaisille: avaa viinapullo ja houkuttele sillä viinanhimoisia miehiä, niin saatat saada ryyppykaverin.
Suomalainen mies tarvitsee rohkaisua. Ei kai ap mitään sielunkumppania ollut etsimässä, vaan ketä tahansa, joka uskaltautuu juttusille? Kyllä siinä muutama tovi voi vierähtää mukavia turinoiden eikä sen tarvitse välttämättä johtaa mihinkään, kaverinakin voi ihmisiä kohdata.
Ei ap etsinyt ketään, vaan testasi ainoastaan palstaväittämää. Ja nyt vääristelet taas: kysehän oli siitä, että aiemmin oli sanottu, että nainen löytää parisuhteen helposti vain istuskelemalla laiturilla. Eli ei ollut mistään kännisten turinasta kyse.
Jahas, ja nyt ei kännikalat kelpaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ap, minä olen istuskellut yksin baarit, ravintolat, keikat, festarit, liikennevälineet, museot sun muut tapahtumapaikat naisena, kahdella eri mantereella ja neljässä eri maassa. Useissa maissa olen käynyt 10 kertaa. Ainoa juttelemaan tullut mies oli uskonnollinen mies, joka halusi Helsingin metrossa vängätä sitä vastaan, että en saa lukea työmatkalukemisenani ollutta astrofysiikan kirjaa, kun sitä ei ole Raamatussa :D
Että se siitä :D Edelleen sinkkuna, muttei ehkä tarpeeksi kinkkuna?
Jos olisit itse mennyt juttelemaan miehille, niin sinulla olisi ollut jo tuhansia miehiä joista valkata sopiva suhteeseen : D
En ole tuo, jolle vastasit, mutta itse olen yli 40-vuotisen elämäni aikana jutellut eri yhteyksissä lukuisien miesten kanssa - joidenkin kanssa ihan kaverina tai tuttuna, joidenkin kanssa ehkä vähän kiinnostuneemmin. Ja aina teen aloitteen, jos joku kiinnostaa. Mutta eipä minulla silti ole koskaan ollut tuhansia miehiä, joista valkata haluamani. Ei minulla ole koko elämäni aikana ollut yhteensäkään tuhansia miehiä "tarjolla". Kyllä ne kohtaamiset toisella tavalla menee, ei suinkaan niin, että jostain valikoimasta "valkataan" kuin toripöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, nämä keskustelut menee aina samalla tavalla Miesten vika, aina miesten vika.
Minkä tulkitset olevan miesten vika tässä ketjussa? Jos he väittävät palstalla, että naisille tullaan aina juttelemaan, silloin on toki heidän vikansa että valehtelevat. Mutta jos eivät tule juttelemaan, se on täysin ok.
Naiset väittävät ihan yhtä lailla, että heille tullaan aina juttelemaan eivätkä he saa olla missään rauhassa.
Minä olin laiturilla yksin eilen ja nainen tuli juttelemaan kun kävi uimassa. Tarjosi minulle juotavaakin kun oli kuulemma kaksi mehupulloa eikä jaksanut juoda molempia.
Ei se mitään tarkoita, olenhan ikisinkku jolle ei ole minkäänlaisia romanttisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilasitte lähestymis kulttuurin Metoo pelleilyllä. Vääränlainen mies lähestyy naista = automaattisesti ahdistelua naisten mielestä.
Yyy olen uhri
Sanoo nainen joka ahdistuu miehen katseesta.
Kyllä minulle on ainakin tultu juttelemaan, ja useampi. Juuri kyseisessä tilanteessa. Mutta olinkin silloin nuori ja nätti, nyt jos menisin tuskin mitään tapahtuisi. Tämä siis vain oletus mutta näin uskoisin. Eli varmaan ikäkin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei ne miehet Suomessa tule juttusille vaikka yksin olisi liikenteessä. Olen testannut terasseja, kahviloita, puistoja ja muita avoimia paikkoja ulkona. Olen ollut musiikki festareilla yksin, rannassa jne. Ja en ole koskaan naama kännykässä, korkeintaan luen joskus jotain kirjaa ajatuksella että mua olisi helppo lähestyä ihan vaikka sillä että mitä kirjaa luet. Olen ihan kauniiksi kehuttu, normaalipainoinen. Täällä ne miehet vaan katsovat mun suuntaan mutta eivät tule juttusille..kun ilmeisesti pitäisi olla sitä rohkaisuryyppyä alla. Kyllä sitten katsotaan perään kun lähden pois, muttei juttusille uskalleta tai haluta. Ehkä en näytä helpolta, koska en yhden yön juttuja etsikkään. En tiedä, mutta en seuraa näin ainakaan saa. Mutta joo deittiapeista saan seuraa mutten jaksa sitä ikuista suosta. Olisi kiva tavata mies livenä.
Oon tuollainen mies, sori siitä. Kaduttaa kyllä ties miten moni menetetty mahdollisuus. En vain halua vaivata, jos seuraani ei toivotakaan. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestymistapa on sinänsä oikea, mutta unohdit yhden tärkeän seikan: alkoholin. Ensi kerralla menet viini/viinapullon ja kahden lasin kanssa laiturille ja johan löytyy seuraa. Jotain koktailpiirakoita voisit myös ottaa tarjolle, viinirypäleitä ja valikoima hyviä juustoja.
Ja kuinka kauan juustoja on tarkoitus seisottaa lämpimässä seuraa odotellen? Veikkaan, että jokainen kuvittelisi tällaisen naisen odottavan jo sovittua seuralaista. Aika kännissä saa olla, jos pitää koko kesä lipittää viiniä laiturilla odotellen, että joku kiinnostuu alkoholista ja tulee pyytämään lasillista.
Mä olen testannut tota miehenä Turussa Aurajokirannassa: viinapullo auki ja 15 minuutin sisään kavereita riittää. Kaverit ei tosin olleet naisia tai edes mitään yhteiskunnan tukipilareita, mutta. Miksi ei toimisi naisilla muka?
Alkuperäinen väite alkaa muokkautua jo täysin toisenlaiseksi, jos pointti ei olekaan se, että miehet lähestyvät naisia, vaan he lähestyvät alkoholia. Siinäpä oiva neuvo kaikille seuraa etsiville sinkkunaisille: avaa viinapullo ja houkuttele sillä viinanhimoisia miehiä, niin saatat saada ryyppykaverin.
Suomalainen mies tarvitsee rohkaisua. Ei kai ap mitään sielunkumppania ollut etsimässä, vaan ketä tahansa, joka uskaltautuu juttusille? Kyllä siinä muutama tovi voi vierähtää mukavia turinoiden eikä sen tarvitse välttämättä johtaa mihinkään, kaverinakin voi ihmisiä kohdata.
Ei ap etsinyt ketään, vaan testasi ainoastaan palstaväittämää. Ja nyt vääristelet taas: kysehän oli siitä, että aiemmin oli sanottu, että nainen löytää parisuhteen helposti vain istuskelemalla laiturilla. Eli ei ollut mistään kännisten turinasta kyse.
Jahas, ja nyt ei kännikalat kelpaakaan?
No tuo jolle vastasin sanoi aika suoraan, että viinapullon ääressä löytää parin tunnin mukavaa turinointia - oletan, että jos samaan aikaan juodaan, tullaan känniin. Mutta jos pointti oli löytää kumppani, silloin parin tunnin humalainen turinointi ei ollut se, mitä etsittiin. Ja toki monelle ei varmaan kännikala kelpaa - mutta lieneekö tuo niin paha juttu, kun valikoivathan miehetkin. Tässä ketjussa on jo kerrottu, että miehet jättävät väliin naisen, joka ei hymyile taukoamatta ja joka käyttää kännykkää, joten onko se nyt niin ennenkuulumatonta, jos jollain naisellakin on joku vaatimaton kriteeri, kuten että mies ei olisi ihan kännikala?
Vierailija kirjoitti:
siis haluaako ne että jätetään rauhaan vai ei
Haluavat uhriutua siitä että heidät jätetään rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat viimein uskoneet että katse on seksuaalista häirintää eivätkä naiset todellakaan kaiaa juttuseuraa miehistä.
Olkaa iloisia ettei mies tule juttusille tai noteeraa naista mitenkään.
Tervepäiset miehet tulevat edelleen. Parisuhteeseen siitä on valtavan pitkä matka eikä 90 % tapauksista ole edes tarkoitus iskeä seksiin tai parisuhteeseen. Mutta keskustelun aloittaminen ventovieraan ihmisen kanssa on edelleen ihan normaalia eikä kukaan huuda meeeeetooooota.
Katse on ahdistelua joten juttelu... älä viitsi, se on törkeä raiskaus.
Kumman vaikea on monille käsittää mistä tässä aloituksessa on kyse.
Ehkä alkoholi vaikeuttaa ymmärtämistä näin lauantai-iltana.
Kuulehan nyt hyvä Mikko, vaikka istuit siellä rantalaiturilla kauniissa mekossasi ja kynnet lakattuina ja yritit näyttää niin hurmaavalta, minä en vain osannut tuntea minkäänlaista vetoa sinua kohtaan.
t. Pekka, joka käveli ohitsesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kielletty
Todellakin on kielletty, samoin on kielletty katsomasta naisia.
Ai sä olet tämä, josta kättelykin on ahdistelua..