Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan

Vierailija
06.08.2022 |

Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.

En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.

Kommentit (384)

Vierailija
301/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin istunu mökin laiturilla pitkin kesää.Ohi ovat soutaneet tääläkin suunnalla eli Pirkanmaalla.

Vierailija
302/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Joidenkin mielestä kaikki ystävällisyys vastakkaiselta sukupuolelta on iskuyritystä.

Sori, mulla on poikaystävä. Joo - olkoot, mä olisin vaan sanonut että sulla on tosi nätti mekko. Mut pidä tunkkis.

Ihan vinkkinä: jos olet mies, ei ehkä kannata ottaa naiseen kontakia tuolla kärjellä. Vaikka arvostelet hänen mekkoaan etkä ulkonäköään ja vaikka kommentti on positiivinen, niin se on juuri sellainen, mikä herättää negatiivisen reaktion. Et todennäköisesti mieti, sopisiko itsellesi samanlainen mekko ja nosta sitä keskusteluun sen takia vaan tavoitteena on vain imarrella naista. Ei niin.

Ihan vinkkinä: jos olet mies niin ei kannata ottaa naiseen kontaktia.

Noin, siinä lyhennetty versio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppiesimerkki narsistista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä turha trollata enempää, ei nämä miehistä surkeimmat jämäeksemplaarit mitään opi. Paras kaikille että jatkavat syrjäytymistään.

Pidetään ne muut hauskaa keskenämme, niin miehet, naiset kuin muut, olkaamme toisillemme hyviä ja rakkaita ja pskat näistä ressukoista, jotka pelkäävät omaa peilikuvaansa ja ovat siksi täysin kykenemättömiä kehittymään ulos omista virheistään.

vaikutat erittäin terveeltä tapaukselta

Tunnistan ongelmani ja korjaan ne. Ne eivät lähtökohtaisesti ole muissa ihmisissä.

Mutta sinähän olet täydellinen ja virheetön ja juuri sen vuoksi yksin :D

Millä perusteella? Tiedätkö kaikkien palstan miesten parisuhdetilanteen ja -historian? Miten? Melkoinen selvännäkijä siellä ruudun toisella puolella... 😏

Vierailija
304/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä AP nyt halkoo hiuksia käytöksellään. En mä itse ainakaan miehenä tahtoisi mennä juttelemaan ventovieraalle naiselle, joka ei kiinnitä muhun mitään huomiota. Se nainen saattaisi kokea sen aika kiusallisena. Yleensä ihmiset tahtovat olla rauhassa, jos ei muuta kerrota.

Sen sijaan, jos se nainen katsoisi muhun päin ja osoittaisi kiinnostuksensa hymyilemällä, mä saattaisinkin mennä juttelemaan. Ei semmoista kylläkään ole koskaan tapahtunut.

Ei ap, vaan eräät palstamiehet, jotka tuon väitteen ovat keksineet. Heille on sanottu toistuvasti ettei asia ole noin ja Ap todisti teoriansa vääräksi.

Muuten olen samaa mieltä viestisi kanssa, tuo on normaalia kommunikointia.

Kertoisitko vielä miksi siitä piti tehdä aloitus? SIis siitä teorian vääräksi todistamisesta?

Entä onko meillä tapahtumasta muuta todistetta kuin ap:n väite? Miten se on asian todistamista? Hän on voinut keksiä tarinan päästään, ja todellisuudessa jos hän olisi mennyt laiturille, siihen olisi tullut tusina komeita afgaanipojuja tarjoutumaan laittamaan aurinkorasvaa selkään.

Vierailija
305/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriat sinne tai tänne: aloita itse keskustelu.

Vierailija
306/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriat sinne tai tänne: aloita itse keskustelu.

Ei se voi kun ei siellä laiturilla ollut muita.

Vierailija
307/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä puolittain rinnat näkyvillä ja minisortsit jos sitten kävisi flaksi.

Vierailija
308/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä AP nyt halkoo hiuksia käytöksellään. En mä itse ainakaan miehenä tahtoisi mennä juttelemaan ventovieraalle naiselle, joka ei kiinnitä muhun mitään huomiota. Se nainen saattaisi kokea sen aika kiusallisena. Yleensä ihmiset tahtovat olla rauhassa, jos ei muuta kerrota.

Sen sijaan, jos se nainen katsoisi muhun päin ja osoittaisi kiinnostuksensa hymyilemällä, mä saattaisinkin mennä juttelemaan. Ei semmoista kylläkään ole koskaan tapahtunut.

Ei ap, vaan eräät palstamiehet, jotka tuon väitteen ovat keksineet. Heille on sanottu toistuvasti ettei asia ole noin ja Ap todisti teoriansa vääräksi.

Kertoisitko vielä miksi siitä piti tehdä aloitus? SIis siitä teorian vääräksi todistamisesta?

Entä onko meillä tapahtumasta muuta todistetta kuin ap:n väite? Miten se on asian todistamista? Hän on voinut keksiä tarinan päästään, ja todellisuudessa jos hän olisi mennyt laiturille, siihen olisi tullut tusina komeita afgaanipojuja tarjoutumaan laittamaan aurinkorasvaa selkään.

Miksi niitä pidetään komeina?  Kolhon ja synkän näköisiä miltä näyttäisikään jos ei tukka olis pystyssä. 

Vierailija
309/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pidetään komeina?  Kolhon ja synkän näköisiä miltä näyttäisikään jos ei tukka olis pystyssä. 

Keitä miehiä nyt pidettäisiin komeana, ellei se tule Hollywoodin kirkkaimmista valoista?

Vierailija
310/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta kuinka paljon oletat afgaanipojujen hengaavan jollain venelaiturilla? Oikeastaan pitäisi tarkentaa, tarkoitetaanko venelaiturilla vierasvenesatamaa tai vaikka jokin yhteysaluksen laituria vaiko esim Kauppatorin laituria, josta lähtee monia julkisia aluksia? Myös mökillä voi olla venelaituri.

Vierailija
311/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yhden ehdokkaan katoamaan jättämällä talouspaperia flanellipaidan taskuun konepesun ajaksi enkä tarkkaan putsannut.

Kertominen riitti.

Vierailija
312/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on nykypäivänä syytä valita tarkkaan tilanteet joissa naisille viitsii mennä juttelemaan. Osalta saa ystävällisestä moista niin murhaavaa palautetta, että ei todellakaan viitsi, varsinkin jos naamalla on valmiiksi vähänkään happamempi ilme.

Lyhyen ja ruman miehen ei kannata mennä missään tilanteessa juttelemaan naisille.

Jos lyhyen ja ruman miehen on kuitenkin pakko jutella naiselle esim. asiakaspalvelutilanteessa, niin silloinkin sen kannattaa pitää jutustelu minimissä, koska pitkittynyt keskustelu aiheuttaa turhaa ahdistusta ja mielipahaa naisille, koska ne joutuvat katsomaan lyhyttä ja rumaa miestä tarpeettoman pitkään. 

Vierailija
313/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyyristelin siinä puskan takana ja katselin sinua siinä laiturilla.

Mutta kun et edes vilkaissut minuun päin niin tiesin ettet ole kiinnostunut minusta.

Tv. Kilttimies

Vierailija
314/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun et edes vilkaissut minuun päin niin tiesin ettet ole kiinnostunut minusta.

Tv. Kilttimies

Jos olet lyhyt ja ruma, niin toimit oikein, mutta jos olet pitkä ja komea, niin olisi kannattanut silti yrittää.

Vierailija
315/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varman ei tulekaan kun naamasi kinni puhelini.Et hymyile et katso ympärillesi. hymy palaa aina takaisin.

Jaa, no sitten ymmärrän. En tiennyt, että vaatimuksena on jatkuva hymyily. Eihän meidän kulttuurissa eikä oikein missään kulttuurissa ihmisillä ole mitään kestohymyä, tai että he hymyilisivät tyyliin koko ajan. Lähinnä jotkut kehitysvammaiset hymyilevät jatkuvasti. Hymyllä on normaalisti aina kohde, jolloin se on osa kommunikointia, tai sitten se on reaktio johonkin. Jos vain istuu paikoillaan, niin kuka muka jatkuvasti katselee hymyillen ympärilleen? Ja ihan rehellisesti sanoen: tämäkö nyt sitten on kutsuvaa? Omasta mielestäni se näyttäisi lähinnä omituiselta - juuri siksi, että se on täysin muuta, kuin miten ihmiset toimivat.

Ja en selannut koko ajan puhelinta. Esim terassilla istuessa katselin merelle ajatuksiini vajonneena. Pikiä aikoja istuessa sitä toki tekee jotain: lueskelee jotain tai selaa puhelinta. Mutta ei tällaisia ehtoja mainittu aiemmin palstalla - sanottiin, että yksin istuvalle naiselle tullaan aina juttelemaan. Ei mainittu erikseen, että vain, jos hänellä on päättymätön kestohymy eikä hän vahingossakaan vilkaise mitään puhelimelta.

Korjaisin tuota käsitystä. En todellakaan hymyile, kun minulle tullaan aivan liikaa kaikkialla puhumaan, mutta ikävällä tavalla, siis iskemään ja jutustelemaan ns mukavia, mutta kyseesssä on miehet jotka eivät kiinnosta, esim pari vuosikymmentä vanhemmat, jne (ja olen lesbo,joten en todellakaan kiinnostuisi). Mutta tuntuu että n 15 v eteenpäin mihinkään ei voi mennä ilman että joku ähisevä vähän vanhempi mies tulee myhäilemään. Haluaisin vain olla rauhassa,ja uskon että teen sen selväksi yrittämällä olla omissa oloissa, en hymyile miehille. En tiedä onko minun käytöksessäni jotain muuta mikä viestii heille väärin.

Vierailija
316/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tietysti istuskellut jonkin saaren venelaiturilla, ainoana henkilönä koko saarella xD

Vierailija
317/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule kannattaiskohan jutella vaikka sen kiinnostavan kohteen kanssa ja yrittää tutustua? toiset jäävät rääkymään perään kortteliin, se ei näytä olevan hyvä idea.

ja jos mies ei tulekkaan odottelun jälkeen hakemaan kannattaakjo rynnätä heti diskoon hakemaan .. t.rskaa?

Vierailija
318/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv. Kilttimies

Tää on hauska, mua naurattaa niin, ettei henki kulje!

Vierailija
319/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun vain kaupan kassoille, enkä silloinkaan katso niitä päin vaan hieman ohi, ja naama aina täysin peruslukemilla. En halua vaikeuksia.

Vierailija
320/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kuin aloittajalla, en ole vielä lukenut koko ketjua läpi. Olen kesän aikana istuskellut laitureilla, terasseilla, toreilla, festareilla, kahviloissa. Eipä ole yksikään mies tullut juttelemaan.