Järkyttävä ruuhka eilen päivällä kaupassa
Ostiko kaikki jo viikonlopuksi joulusafkat. En ole ikinä vielä niin kauheessa ruuhkassa ollut. Tuli oikeen pakokauhu päästä sieltä nopeesti pois. 😫 Siirsin jouluostokset suosilla ensiviikon alkuun.
Kommentit (26)
Kävin eilen aamupäivällä kauppakeskuksessa, jossa vierekkäin Prisma ja K-Supermarket. Ensinmainitussa oli kyllä kiitettävästi ihmisiä, muttei ruuhkaksi asti. Kävin myös hakemassa pari juttua K:sta ja siellä oli sitten noin kolme ihmistä - melkonen ero kyllä.
Kävin vasta illalla klo puoli kahdeksan maissa cittarissa. Silloin mahtui hyvin ja tavaraa oli jäljellä, sai rauhassa kulkea.
Isoissa kaupoissa (prisma cm) helposti ruuhkaa ennen pyhiä. Lähi s-marketissa ei juur mitään. Käyn nykyään vaan siinä.
Vierailija kirjoitti:
Isoissa kaupoissa (prisma cm) helposti ruuhkaa ennen pyhiä. Lähi s-marketissa ei juur mitään. Käyn nykyään vaan siinä.
Torstaina iltapäivällä oli Prisman parkkipaikoilla liikenteenohjaajat valmiudessa ruuhkaan, silloin ei vielä ollut ruuhkaa kun kävin ennen klo 15.
Ostan aina aattona, kun kaikki joulusafkat on poistotarjouksessa tai -30%.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla eläkeläiset ja myöhemmin muut. Ja minä ilmeisesti eläkeläisten seassa.
Eläkkeellä on miljoona kuusisataatuhatta.
maanantaina siellä vasta kuhina on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä on miljoona kuusisataatuhatta.
Hep! Täällä!
Vierailija kirjoitti:
maanantaina siellä vasta kuhina on.
Mä olen tehnyt jouluostoksia rauhassa monena päivänä, eläkeläisenä on aikaa. Mutta aion mennä huvikseen maanantaina Hgin Stockalle ja Herkkuun katselemaan sitä maailmanlopun meininkiä. Mulle tulee jotenkin joulufiilis siitä hössötyksestä ympärillä.
Tyhjältä täällä Hesassa näytti, ihan tavallinen pyhäntrafiikki.
Kävin eilen Espoossa Citymarketissa klo 15 jälkeen. Ei ollut ruuhkaa normaalia perjantaita enempää.
Kävin eilen iltapäivällä Prismassa ja väkeä oli yllättävän paljon, mutta kassoja oli niin paljon, että homma sujui.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla eläkeläiset ja myöhemmin muut. Ja minä ilmeisesti eläkeläisten seassa.Hesasta: aamut ei onnistu , kotihoito tulee laittaa tuki- sukat 2 h. Markinaalilla eli kello 8-10 välillä.
Kyllä Tampereen Prismassa oli järkyttävä ruuhka eilen päivällä. Ei päästy aamulla kuten yleensä käydään. Sai varoen kulkea kun eläkeläisiä oli pilvin pimein. Tavara tukoksia joka käytävillä ja niitä kotiin kuljetettavien tuotteiden keräilijöitä.
Joululiikenteen odotetaan alkavan tänään. Moni on varmasti hakenut maanantaita vapaaksi töistä.
Aamulla kävin isossa marketissa. Tosi hiljaista oli.
Joka päivä on ensiviikollakin kauppoja auki. Ostan vaan sitten kulutukseni mukaan. Ihan turhaa yhden henkilön taloudessa ruuhkissa ryntäillä ja varautua.
Eikä se kaupan ruuhka, vaan se tajuton liikennesuma!
Oljhan tuota Kuopijossa lajisa verran immeisiä liikkeellä kaapoella. Parkkipaekan näättäjättii töessä jopa Prisman parkkihallissa.