Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan

Vierailija
06.08.2022 |

Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.

En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.

Kommentit (384)

Vierailija
281/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vinkki: ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä naisia vaan yhtä lailla jututtaa mummoja, pappoja ja muita kohdalle osuvia ihmisiä. Siitäkin saa paljon enemmän iloa kuin tällä palstalla vänkäämisestä.

En ole koskaan nähnyt, että yhtään kukaan tuntematon suomalainen juttelisi spontaanisti yhtään mitään toiselle samanlaiselle yhtään missään. Are you kidding me? Nuoret (20-39v) kaikista vähiten. Jolleivat ole ensiksi vetäneet kaljaa alle. Kylän pappojen ja mummojen torikeskusteluja kiskalla ei lasketa.

Vierailija
282/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin reilusti nelikymppisenä automaattisesti oletan että samanikäinen yksin istuva nainen on kuitenkin varattu, koska se on kuitenkin todennäköisempää kuin että olisi sinkku. Ja koska luultavasti juuri häntä lähestyessä naisen liuskaotsaukko tulisi paikalla ja löisi minulta nenän sisään sanomatta edes päivää.

Ymmärrän ton alun, mutta miksi ajattelet noin vihamielisesti miehistä? Miksi tuntematon mies löisi sua vain koska juttelet viattomasti hänen naisensa kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy kuin muutaman kerran vuodessa baarissa, mutta perjantai iltana kävin. Kyllä sieltä sai juttuseuraa. Naiset tulivat keskustelemaan, jopa kaltaiselleni tavismiehelle.

No, huomasihan sen kyllä heti että olivat ottaneet vähän ilolientä, mutta ei se mitään. Se kuuluu varmaan ihan asiaan, eikä se häirinnyt minua. Eivät olleet liian humalassa.

Eli jos te naiset haluatte seuraa, niin kannattaa olla hieman myös sitä oma-aloitteisuutta, eikä vain odottaa passiivisena ja kuin jonkinlaisena "palkintona" jos se unelmien mies tulisi noutamaan. Voi olla että se tulee, tai voi olla että ei tule?

Oma parisuhteeni on alkanut nimenomaan naisystäväni aloitteellisuudesta. Ja voin rehellisesti sanoa että naisystäväni on todellinen helmi ja löytö, emmekä olisi varmaan koskaan kohdanneet ellei hän olisi ollut se keskustelun aloittaja ja avaaja.

Täällä lairurille menoa edellisessä viestissäni suunnitellut. Minua ei kiinnosta löytää uutta kumppania. Haluan vain osoittaa vääräksi sen, että jos kuka tahansa nainen menee istuskelemaan laiturille, niin joku mies tulee juttelemaan. Istuskelen laiturilla hymyillen noin tunnin, jonka jälkeen kerron, kuinka monta miestä ja millä asialla he tulivat juttelemaan.

Luulen, että saan istua ihan rauhassa paitsi

Että ehkä joku tulee tivaamaan mitä oikein norkoilen venelaiturilla mutta se jää nähtäväksi.

Laiturilla voi olla ihan kivakin istuskella. Ainakin jos saa varpaansa veteen.

Vierailija
284/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ketjun naisille:

Jos vieras mies juttelee kanssanne (asiallisesti) ja puolisonne/poikaystävänne tulee paikalle, käykö miehenne vieraan miehen kimppuun? Miten todennäköisenä pidätte riskiä, että asiallisesta juttelusta päiväaikaan venelaiturilla tai vaikka kesäkahvilan terassilla saa turpaan?

Ei käy kimppuun, ei ole tapana. Hän varmaan esittelee itsensä ja juttelee itsekin vieraan miehen kanssa.

Vierailija
285/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän naisena, että selvästi valtaosa naisista tuntee vähintään yhden (1), mutta yleensä useamman naisen, joka kokee tulleensa iskuyrityksen kohteeksi, silloin kuin muut eivät asiaa samoin näe.

Koin valtavaa myötähäpeää kun kuulin kaverini selittävän, kuinka ei saa KOSKAAN olla rauhassa kun laittaa jotain verkkareita naisellisempaa päälle. Aika monta kertaa olen ollut seurassaan viettämässä iltaa. Enpä ole moista huomannut...

Mutta varmaan ne on sitten ne kaikki muut kerrat sitten.

Tämä on totta. Joidenkin mielestä kaikki ystävällisyys vastakkaiselta sukupuolelta on iskuyritystä.

Vierailija
286/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Joidenkin mielestä kaikki ystävällisyys vastakkaiselta sukupuolelta on iskuyritystä.

Sori, mulla on poikaystävä. Joo - olkoot, mä olisin vaan sanonut että sulla on tosi nätti mekko. Mut pidä tunkkis.

Vierailija
287/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vinkki: ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä naisia vaan yhtä lailla jututtaa mummoja, pappoja ja muita kohdalle osuvia ihmisiä. Siitäkin saa paljon enemmän iloa kuin tällä palstalla vänkäämisestä.

En ole koskaan nähnyt, että yhtään kukaan tuntematon suomalainen juttelisi spontaanisti yhtään mitään toiselle samanlaiselle yhtään missään. Are you kidding me? Nuoret (20-39v) kaikista vähiten. Jolleivat ole ensiksi vetäneet kaljaa alle. Kylän pappojen ja mummojen torikeskusteluja kiskalla ei lasketa.

Sitten olet liikkunut kovin vähän erilaisissa paikoissa. Minä näen tuota eri puolilla Suomea ja erilaisissa tilaisuuksissa ja tilanteissa koko ajan. Parikymppisiä ei tällä hetkellä omaan lähipiiriin kuulu enkä työssäkään heitä kohtaa, mutta vähän alle kolmekymppisistä ylöspäin kyllä, ja kyllä he näyttävät ihan yhtä lailla heittäytyvän vieraiden kanssa juttusille kuin vanhemmatkin.

Vierailija
288/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Et ole varmasti ainoa, jolle on käynyt noin, eli vastaavalla tavalla. Aika monen kohdalla on käynyt noin. 😄

Sinussa ei ole mitään vikaa. Olet kaunis ja viehättävä nainen, kuvauksesi perusteella. Miehet ovat menneet ronkeleiksi, tai liian ujoiksi.

Itsekin takavuosina monesti baarin penkkiä ja tuoleja kuluttaneena, sittemmin en ole enää mennyt baareihin enää moneen vuoteen. Mitäpä sitä enää ainakaan omaa maksaansa pilaamaan baareihin menemällä ja rahoja tuhlaamaan?

Terv. eräs, jolle kävi myös samalla aloituksen kuvaamalla tavalla

Vierailija
289/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mulla on poikaystävä. Joo - olkoot, mä olisin vaan sanonut että sulla on tosi nätti mekko. Mut pidä tunkkis.

Ihan vinkkinä: jos olet mies, ei ehkä kannata ottaa naiseen kontakia tuolla kärjellä. Vaikka arvostelet hänen mekkoaan etkä ulkonäköään ja vaikka kommentti on positiivinen, niin se on juuri sellainen, mikä herättää negatiivisen reaktion. Et todennäköisesti mieti, sopisiko itsellesi samanlainen mekko ja nosta sitä keskusteluun sen takia vaan tavoitteena on vain imarrella naista. Ei niin.

Vierailija
290/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Korkeintaan joku röökinpummija kadulla saattaa olla poikkeus

Vierailija
291/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on nykypäivänä syytä valita tarkkaan tilanteet joissa naisille viitsii mennä juttelemaan. Osalta saa ystävällisestä moista niin murhaavaa palautetta, että ei todellakaan viitsi, varsinkin jos naamalla on valmiiksi vähänkään happamempi ilme.

Vierailija
292/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä: jos olet mies, ei ehkä kannata ottaa naiseen kontakia tuolla kärjellä. Vaikka arvostelet hänen mekkoaan etkä ulkonäköään ja vaikka kommentti on positiivinen, niin se on juuri sellainen, mikä herättää negatiivisen reaktion. Et todennäköisesti mieti, sopisiko itsellesi samanlainen mekko ja nosta sitä keskusteluun sen takia vaan tavoitteena on vain imarrella naista. Ei niin.

Vain suomalainen nainen ottaa vilpittömän kehun ja/tai imartelun ilkeänä v*ttuiluna! Ei ole todellista hei 😂 Ei tarvitse ihmetellä näitä tämänkään ketjun ongelmia.

Vierailija
293/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei todellakaan tule juttelemaan jossain laiturilla tmv. julkislla paikoilla tai siis ne oman ikäluokan, oman tasoiset miehet :D 

Olen hoikka, nätti ja trendikäs. Baarissa kyllä tullaan juttelemaan, onhan se luonteva ympäristö ja siellä pyörii paljon oman ikäluokan ihmisiä.

Sitten on nämä "laiturilla" juttelemaan tulevat, reilusti vanhempia miehiä tai puliukot saattavat huutaa jotain. Joo, ehkä mua ei kiinnosta et he tulevat juttelemaan.

Vierailija
294/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen nainen ottaa vilpittömän kehun ja/tai imartelun ilkeänä v*ttuiluna! Ei ole todellista hei 😂 Ei tarvitse ihmetellä näitä tämänkään ketjun ongelmia.

Miksi pitää aloittaa keskustelu kehumalla? Et aloittaisi sitä sillä tavalla miehenkään kanssa. Kehumalla asetat itsesi asemaan, jossa katsot oikeudeksesi arvioida naisen pukeutumista (ja ulkonäköä kaiken kaikkiaan). Miksi et voi tehdä   N O R M A A L I A   keskustelunavausta? Miksi pitää heti mennä verbaalisesti iholle?

Nyt alan ymmärtää noita turpaansaantipelkoja.

Vierailija
295/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano hänelle sitten tuo mekko-juttu, ettei hän jää kuvittelemaan, että kaikki ovat häntä iskemässä.

Tai jos et muuta keksi, sano että niin on sullakin.

Vierailija
296/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on nykypäivänä syytä valita tarkkaan tilanteet joissa naisille viitsii mennä juttelemaan. Osalta saa ystävällisestä moista niin murhaavaa palautetta, että ei todellakaan viitsi, varsinkin jos naamalla on valmiiksi vähänkään happamempi ilme.

Miksi edes haluisit lähestyä ihmistä, joka on hapan naamaltaan?

Mikset lähesty iloisia ja hymyileviä ihmisiä? Niitäkin on. Vai eikö he ole tarpeeksi viehättäviä?

Vierailija
297/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotan ihan vilpittömästi, että kaikki palstan sinkut menevät tänään tuonne auringonpaisteeseen, katselevat ihmisiä silmiin, heittäytyvät juttusille tilaisuuden tullen ja käyttävät päivänsä paljon mukavammin kuin aiheesta teoretisoimiseen tällä palstalla. Ei, ei kannata jankuttaa "muttakunmetoo", lupaan ettei kukaan huuda metoota jos tervehdit ystävällisesti jotain ihmistä ja mikäli hän vastaa, heität tilanteeseen sopivan replan. Ellet sitten halua mennä tervehtimään varta vasten sitä nenä pystyssä louboutineissa ja chanelin kassin kanssa kulkevaa bikinibimboa, jonka koko sanaton viestintä huutaa, että hän ei halua edes katsoa sinuun päin. Tai 17-kesäistä pissistä.

Joo, suomalaiset on tuollaisessa tilanteessa todella hillityn passiivis-aggressiivisia. Ei varmaan kukaan huutais. Sen sijaan et voi luvata, etteikö se nainen menis välittömästi kaverilleen juoruamaan tai paikalliseen fb puskaradio -ryhmään heittämään jotain "OMG joku Random tulee vaan tervehtii yhtäkkiä ja hymyili ja kaikkee!!!! Omg mikä häirikkö!!!!!"

Tai voit luvata, mutta sillä ei ole mitään virkaa.

Niin voi hyvin käydä, vaikka ihminen toimisi kuinka asiallisesti. Tai vaikka mitä sinä lupaisit

Eli keskustellaanko nyt siis 19-vuotiaista pissiksistä? Ei aikuisista naisista? Olisi aika olennainen tieto, puhutaanko nyt kolmekymppisistä vai kolmetoistavuotiaista, tai edes parikymppisistä. Olen itse kuvitellut koko ajan, että ap on lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä ja samoin muut keskustelijat.

Siksi toisekseen: mitä ihmeen merkitystä sillä olisi, jos se teinipissis kirjoittaisi someen tai kertoisi kaverilleen?? Eihän se sinun elämääsi millään tavalla heilauttaisi.

Ei henkilökohtaisesti vaikuttaisikaan. Olen yli 30 v perheellinen heteronainen. Mutta en minä hyväksy yleisesti ottaen toisten julkista lynkkauta, leimaamista ja syyllistämistä. En oikein ymmärrä asennettasi.

Meidän paikallisissa fb-ryhmässä on tuomittu viattomia monenlaisissa eri yhteyksissä. Sittemmin selvinnyt koko totuus ja osoittautunut alun mesoaminen erilaiseksi.

Myös sek rikolliseksi jahtaajaksi saatiin eräs leimattua täysin vain mielikuvituksen avulla Se case päätyi muuten oikeuteen asti.

Ihanko totta tuollainen on jotenkin harmitonta, josta ei tulisi välittää?

"Ajeli edestakaisin ja kyttäsi lapsia" – työmaakohdetta etsinyt jyväskyläläinen rakennusmies kertoo, kuinka hänestä tehtiin perättömästi pedofiili | Keski-Suomi | Keskisuomalainen (ksml.fi)

https://www.ksml.fi/paikalliset/2421599

No, tuo on varmaan hyvä syy olla moikkaamatta kaupan kassajonossa sitä naista, jonka kanssa usein satut samaan aikaan ostoksille ja joka itsekin katsoo silmiin ja hymyilee. Ainakaan ei kannata moikkauksen lisäksi aloittaa mitään keskustelua, sellaista minkä voisit yhtä hyvin aloittaa jos hänen tilallaan olisi puolituttu 75-vuotias naapurinmummo. Koska minä puhun tässä ketjussa sellaisista normaaleista sosiaalisista taidoista ja keskustelunavauksista. Minun on ihan äärettömän vaikea uskoa, että se tutunnäköinen nainen kotiin päästyään ryntäisi someen tekemään OMG OMG OMG avausta tai nimittämään pedofiiliksi. Eikä se nainen sitä tekisi, vaikka ei olisi entuudestaan tutunnäköinenkään.

Mutta minulle on täysin fine, että ette koskaan puhu sanaakaan vieraille ihmisille. Ei ole millään tavalla itseltäni pois. Minä puhun ja vastaan jos puhutellaan ja heittäydyn juttusille (paitsi jos toinen on ympärikännissä tai aggressiivinen). Onneksi sellaisia miehiä ja naisia on edelleen maailma täynnä, joiden kanssa se sujuu luontevasti.

Uutinen kertoo enemmän naisista kuin miehistä.

Oletat ilmoittajan naiseksi.

Oletat myös, että kyseinen seksuaalirikostyyppi on miesten mielestä ihan ok, koska luulet, etteivät he ilmoita lasten kyttääjistä.

Sinähän pelkäät ihmisiä. Olet pelkuri.

Tiedän ilmoittajat ja hysterian lietsojat naisiksi, asiasta uutisoitiin myös muualla.

Rakennustyömaata etsivä mies ei tietääkseni ole seksuaalirikostyyppi, vai onko tilanne muuttunut?

Vierailija
298/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin reilusti nelikymppisenä automaattisesti oletan että samanikäinen yksin istuva nainen on kuitenkin varattu, koska se on kuitenkin todennäköisempää kuin että olisi sinkku. Ja koska luultavasti juuri häntä lähestyessä naisen liuskaotsaukko tulisi paikalla ja löisi minulta nenän sisään sanomatta edes päivää.

Mitä ihmeen vahinkoa siinä tapahtuu, jos juttelet varatulle naiselle? Millaisia juttuja sinulla on, jos niistä saa turpaan? Eipä ole oma puoliso koskaan tullut aggressiivisena väliin, jos olen jutellut jonkun vieraan miehen kanssa.

Mitä ihmeen vahinkoa siitä tapahtuu jos kävelee pimeän puiston läpi. Miten oikein olet pukeutunut jos sut raiskataan siellä? Eipä omaa vaimoa ole koskaan raiskattu, vaikka onkin kävellyt puistossa hämärällä.

Et pysty vastaamaan asiallisesti, mitä harmia siitä tulee, jos juttelukumppanisi osoittautuu varatuksi? Oikeastiko hakeudut sellaisten naisten juttusille, jotka todennäköisesti hengaavat pahoinpitelystä istuneiden väkivaltaisten liivijengiläisten kanssa? Ja heität ensimmäiseksi jotain sovinistista läppää tai vonkaat pllua?

No, tämä vain tukee käsitystäni siitä, että oikeasti ei ole kyse siitä, että pelkäisitte ahdistelusyytettä vaan siitä, ettei ole normaaleja sosiaalisia taitoja.

Et pysty vastaamaan asiallisesti, mitä harmia siitä tulee, jos kävelet puiston läpi? Oikeastiko hakeudut sellaisten miesten juttusille, jotka todennäköisesti raiskaavat? Ja nostat ensimmäiseksi hameen korviisi ja kerrot että täällä olisi tavaraa mutta ei teille?

Vierailija
299/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä turha trollata enempää, ei nämä miehistä surkeimmat jämäeksemplaarit mitään opi. Paras kaikille että jatkavat syrjäytymistään.

Pidetään ne muut hauskaa keskenämme, niin miehet, naiset kuin muut, olkaamme toisillemme hyviä ja rakkaita ja pskat näistä ressukoista, jotka pelkäävät omaa peilikuvaansa ja ovat siksi täysin kykenemättömiä kehittymään ulos omista virheistään.

Tulihan sieltä tämänkin ketjun perimmäinen tarkoitus esiin.

Pitää vähän päästä nälvimään miehille.

Vierailija
300/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lairurille menoa edellisessä viestissäni suunnitellut. Minua ei kiinnosta löytää uutta kumppania. Haluan vain osoittaa vääräksi sen, että jos kuka tahansa nainen menee istuskelemaan laiturille, niin joku mies tulee juttelemaan. Istuskelen laiturilla hymyillen noin tunnin, jonka jälkeen kerron, kuinka monta miestä ja millä asialla he tulivat juttelemaan.

Luulen, että saan istua ihan rauhassa paitsi

Että ehkä joku tulee tivaamaan mitä oikein norkoilen venelaiturilla mutta se jää nähtäväksi.

Hyvä tyttö! Sinut on nyt huomattu edes tällä palstalla!

Toivottavasti oli mukavaa laiturilla.