Tuntuu että kaikilla on elämä
Ite en osaa sanoa onko elämää. Käyn toki töissä mutta muuten aina yksin. Ei ole kavereita ei ystäviä ei parisuhdetta ei lapsia. Tuntuu että kaikilla on omat piirit. On parisuhteet kavereita. Oon alle 40 v mies.. mulla tää elämä on tällästä.. masentaa ku ei löydä parisuhdettakaan.
Kommentit (150)
Naiset pani mua. Sai nukkua naisen vieressä. Sai suudella. Ne ajat on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Syön lääkkeitä ja olen yksin käyn töissä. Olen vain vaikea persoona ja valitan paljon ja kaipaan läheisyyttä.
Valittaminen on luotaantyöntävää. Varsinkin uusille tuttavuuksille. ISO EI.
Nyt olen masentunut. Vihainen. Negatiivinen. Yksinäin mies. Pakko vaan hyväksyä.
Mä tietäisin Allu sulle naisen. Se on vaan kaukana Vantaalta. Sillä on neljä lasta, kolmen eri miehen kanssa. Muut on aikuisia, mutta 10v nuorin on kotona. Juuri sen seurustelukumppani hylkäsi sen 2v jälkeen. Se on pulska ja tummahiuksinen. Ei ole koskaan ollut työelämässä eikä hänellä ole ammattia. Sillä ollut paljon miehiä elämänsä aikana. Ikää vähän yli 40v. Kelpaisiko?
Parempi alkaa nauttia elämästä muin keinoin niin kauan kuin sitä piisaa ja siirtää ajatus muualle. Nainen tulee jos on tullaksee
Ja miehen pitäs olla täydellinen. Mitään vikaa ei miehessä saa olla just.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen masentunut. Vihainen. Negatiivinen. Yksinäin mies. Pakko vaan hyväksyä.
On helppoa juuttua negatiiviseen, mutta kun se ei auta. Toki valinta on sinun.
Mulla on opåimisvaikeus. Kielellinen häiriö. Oon masentunut. Epävakaa. Vihan hallintaa. Negatiivinen. Haukun ihmisiä. En voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitään. Siivoojana käyn töissä joka arkipäivä. Vapaa-aikana vain yksin kotona. Ei ole ystäviä. Mutsi ja faija on elossa. Mutsi soittelee välillä ja kinuaa käymään, mutta en jaksa. Ei ole mitään. Pelkkä työ oravanpyörä. Vihaan sitäkin.
Välillä mietin jaksanko olla elossa. Kai se pakko.
Vierailija kirjoitti:
Mä tietäisin Allu sulle naisen. Se on vaan kaukana Vantaalta. Sillä on neljä lasta, kolmen eri miehen kanssa. Muut on aikuisia, mutta 10v nuorin on kotona. Juuri sen seurustelukumppani hylkäsi sen 2v jälkeen. Se on pulska ja tummahiuksinen. Ei ole koskaan ollut työelämässä eikä hänellä ole ammattia. Sillä ollut paljon miehiä elämänsä aikana. Ikää vähän yli 40v. Kelpaisiko?
Tässä olisi Allu sinun tasoisesi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla ikisinkku jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi Allu sinun tasoisesi nainen.
En kelpaa naisille niin olen yksin
Asia on turha valittaa ja jankuttaa. Luovutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla ikisinkku jatkossa.
No niin. Sulle ei siis kelpaa. Turha sitten valittaa ettei naista löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap. Jos ei ole kuollut, on elämä.
Se mitä teet elämässäsi, on ihan susta itsestä kiinni. Sulla on erittän vähän jäljellä hyviä vuosia, sitten vanhana ja sairaana (joka sulla on edessä vaikka urheiletkin) kaduttaa että miksi en tehnyt ja mennyt silloin nelikymppisenä kun olin vielä nuori ja friksevä.
Sulla ei ole akkaa ja kakaroita kahlitsemassa ja viemässä sun rahoja. Mene, matkusta, harrasta (jotain missä ei olla yksin) Hankkiudu paikkoihin ja tilanteisiin joissa pääset puhumaan ihmisten kansssa, osallistumaan johonkin, sieltä saat ystäviä ja jopa seurustelukumppanikin voi löytyä. Ei ne sua kotoa tule hakemaan. Eikä ne "muut" joilla on "elämä" ole sitä saaneet sillä että yksin kotona möllöttävät.
Suomessa on yli sata tuhatta yhdistystä, valitse niistä muutama, ja lähde mukaan toimintaan. Mene tapahtumiin, urheilu- musiikki- kulttuuri- mikä nyt vähänkään kiinnostaa.
Vähän jäljellä hyviä vuosia? Allun ikäisellä? Luultavasti vielä vuosikymmeniä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on opåimisvaikeus. Kielellinen häiriö. Oon masentunut. Epävakaa. Vihan hallintaa. Negatiivinen. Haukun ihmisiä. En voi sille mitään.
Voit päättää olla haukkumatta ihmisiä. Se on sinun valintasi. Negatiivinen onkin jo vähän hankalampaa, ja vihan hallinta vaatii jo paljon. Muuta itsessäsi edes se yksi asia mille voit tehdä jotain. 👍
No en tiedä mitä tehdä.käyn töissä urheilen ja katon leffoja.
En ees halua olla olemassa. Kaikki normaalit seurustelee..en halua lapsia.
Kummasti 37 v miehet. Hienot autot. Omst kämpät. Lapsia. Mä poljen ympyrää yksinäisenä miehenä. Kumma että mulle sattu tällänen tuuri.
Nuorempana kelpasin nuorille naisille ja en ollut masentunut.