Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kaikilla on elämä

Vierailija
06.08.2022 |

Ite en osaa sanoa onko elämää. Käyn toki töissä mutta muuten aina yksin. Ei ole kavereita ei ystäviä ei parisuhdetta ei lapsia. Tuntuu että kaikilla on omat piirit. On parisuhteet kavereita. Oon alle 40 v mies.. mulla tää elämä on tällästä.. masentaa ku ei löydä parisuhdettakaan.

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kelpasin nuorille naisille ja en ollut masentunut.

Vierailija
122/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pani mua. Sai nukkua naisen vieressä. Sai suudella. Ne ajat on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön lääkkeitä ja olen yksin käyn töissä. Olen vain vaikea persoona ja valitan paljon ja kaipaan läheisyyttä.

Valittaminen on luotaantyöntävää. Varsinkin uusille tuttavuuksille. ISO EI.

Vierailija
124/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen masentunut. Vihainen. Negatiivinen. Yksinäin mies. Pakko vaan hyväksyä.

Vierailija
125/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tietäisin Allu sulle naisen. Se on vaan kaukana Vantaalta. Sillä on neljä lasta, kolmen eri miehen kanssa. Muut on aikuisia, mutta 10v nuorin on kotona. Juuri sen seurustelukumppani hylkäsi sen 2v jälkeen. Se on pulska ja tummahiuksinen. Ei ole koskaan ollut työelämässä eikä hänellä ole ammattia. Sillä ollut paljon miehiä elämänsä aikana. Ikää vähän yli 40v. Kelpaisiko?

Vierailija
126/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi alkaa nauttia elämästä muin keinoin niin kauan kuin sitä piisaa ja siirtää ajatus muualle. Nainen tulee jos on tullaksee

Vierailija
127/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen pitäs olla täydellinen. Mitään vikaa ei miehessä saa olla just.

Vierailija
128/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen masentunut. Vihainen. Negatiivinen. Yksinäin mies. Pakko vaan hyväksyä.

On helppoa juuttua negatiiviseen, mutta kun se ei auta. Toki valinta on sinun.

Vierailija
129/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on opåimisvaikeus. Kielellinen häiriö. Oon masentunut. Epävakaa. Vihan hallintaa. Negatiivinen. Haukun ihmisiä. En voi sille mitään.

Vierailija
130/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään. Siivoojana käyn töissä joka arkipäivä. Vapaa-aikana vain yksin kotona. Ei ole ystäviä. Mutsi ja faija on elossa. Mutsi soittelee välillä ja kinuaa käymään, mutta en jaksa. Ei ole mitään. Pelkkä työ oravanpyörä. Vihaan sitäkin. 

Vierailija
131/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin jaksanko olla elossa. Kai se pakko.

Vierailija
132/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tietäisin Allu sulle naisen. Se on vaan kaukana Vantaalta. Sillä on neljä lasta, kolmen eri miehen kanssa. Muut on aikuisia, mutta 10v nuorin on kotona. Juuri sen seurustelukumppani hylkäsi sen 2v jälkeen. Se on pulska ja tummahiuksinen. Ei ole koskaan ollut työelämässä eikä hänellä ole ammattia. Sillä ollut paljon miehiä elämänsä aikana. Ikää vähän yli 40v. Kelpaisiko?

Tässä olisi Allu sinun tasoisesi nainen.

Vierailija
133/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla ikisinkku jatkossa.

Vierailija
134/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi Allu sinun tasoisesi nainen.

En kelpaa naisille niin olen yksin

Asia on turha valittaa ja jankuttaa. Luovutan.

Vierailija
135/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla ikisinkku jatkossa.

No niin. Sulle ei siis kelpaa. Turha sitten valittaa ettei naista löydy.

Vierailija
136/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap. Jos ei ole kuollut, on elämä.

Se mitä teet elämässäsi, on ihan susta itsestä kiinni. Sulla on erittän vähän jäljellä hyviä vuosia, sitten vanhana ja sairaana (joka sulla on edessä vaikka urheiletkin) kaduttaa että miksi en tehnyt ja mennyt silloin nelikymppisenä kun olin vielä nuori ja friksevä.

Sulla ei ole akkaa ja kakaroita kahlitsemassa ja viemässä sun rahoja. Mene, matkusta, harrasta (jotain missä ei olla yksin) Hankkiudu paikkoihin ja tilanteisiin joissa pääset puhumaan ihmisten kansssa, osallistumaan johonkin, sieltä saat ystäviä ja jopa seurustelukumppanikin voi löytyä. Ei ne sua kotoa tule hakemaan. Eikä ne "muut" joilla on "elämä" ole sitä saaneet sillä että yksin kotona möllöttävät.

Suomessa on yli sata tuhatta yhdistystä, valitse niistä muutama, ja lähde mukaan toimintaan. Mene tapahtumiin, urheilu- musiikki- kulttuuri- mikä nyt vähänkään kiinnostaa.

Vähän jäljellä hyviä vuosia? Allun ikäisellä? Luultavasti vielä vuosikymmeniä jäljellä. 

Vierailija
137/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on opåimisvaikeus. Kielellinen häiriö. Oon masentunut. Epävakaa. Vihan hallintaa. Negatiivinen. Haukun ihmisiä. En voi sille mitään.

Voit päättää olla haukkumatta ihmisiä. Se on sinun valintasi. Negatiivinen onkin jo vähän hankalampaa, ja vihan hallinta vaatii jo paljon. Muuta itsessäsi edes se yksi asia mille voit tehdä jotain. 👍

Vierailija
138/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mitä tehdä.käyn töissä urheilen ja katon leffoja.

Vierailija
139/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees halua olla olemassa. Kaikki normaalit seurustelee..en halua lapsia.

Vierailija
140/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti 37 v miehet. Hienot autot. Omst kämpät. Lapsia. Mä poljen ympyrää yksinäisenä miehenä. Kumma että mulle sattu tällänen tuuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi