Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina hoetaan, että yh:t saa paljon tukia?

Vierailija
06.08.2022 |

Minä en ainakaan saa muuta kuin korotetun lapsilisän ja voin kertoa, että se todella menee lapsen elämiseen ja harrastuksiin.
Ärsyttää, että ihmisillä on aina ajatus, että saan jotenkin jotain mystisiä tukia jostain.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei tukia niin sitten elareita. Yleensä useammalta mieheltä.

Vierailija
2/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Olen ollut yksinhuoltaja, ja ainoa tuki, minkä sain, oli lapsilisän yh-korotus, mikä oli siihen aikaan 10 euroa per lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä joopa jo sama summa se on maksaako sen monta miestä vai yks mies kaikista. Ihan niinku se on aina naisen vika että miehestä tai miehistä ei ole ollut isäksi. Jos mies tekis kaikkensa ei täällä olisi yh äitejä kovinkaan montaa. Mut vieras piwwu kiiluu silmissä ja velvollisuuksien laiminlyönti.

Vierailija
4/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teidän työttömien mitään elaraeita tarvitse maksaa.

Vierailija
5/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaista AINA hoetaan? No täällä varmaan, mutta kuka täysijärkinen ottaa tosissaan av-jutut?

Vierailija
6/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työssäkäyvän yh saa mutta työtön elää ihan lepposasti.

Vierailija
7/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinun miehesi osallistu lainkaan perheenne kuluihin? Vai miksi luulet, että elarit ovat joku etuus, minkä vain yh saa?

Vierailija
8/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella? Työssäkäyvä saa kuitenkin palkkaa, joka yleensä on isompi kuin tuet. 

Vierailija
9/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan myös yh-lisän lapsilisään. Kela maksaa elatustuen, kun ex jostain syystä lopetti elatusavun maksamisen. Kela perii rahan isältä.

Kohta loppuu nuorimman lapsilisä. Saa nähdä saako opintotukea minkä verran. Paljon vähemmän kuitenkin kuin tuo lapsilisä.

Vierailija
10/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huomaa tällaista työpaikalla, kavereiden kanssa keskustellessa jne. Että "sähän saat tukia"... Ehkä ne muut sitten lukee tätä palstaa, heh

Vierailija
11/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa elää jouten ja leppoisasti, lasten hankkiminen on lähes pahin vikatikki, minkä voi tehdä. Useimmat elämäntapaloisijat yämän toki ovat ymmärtäneet ja köyhille loisijoille syntyy nykyään vähiten lapsia.

Vierailija
12/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vain korotetun lapsilisän ja oli pieni palkka. On yksi lapsi.

Vierailija
13/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, jaetaan persettä ympäriinsä, ja sitten eletään muiden kustannuksella.

Niinkö luulet? On yksi lapsi ja kävin töissä.

Vierailija
14/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset asuu vuoroviikoin, joten mitään elatusapuja en saa. Saan kyllä lapsilisät, mutta maksan kaikki lasten kalliit menot (harrastukset, matkat, puhelimet yms), joihin menee kaksi kertaa se, mitä lapsilisä tulee.

Vierailija
15/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, jaetaan persettä ympäriinsä, ja sitten eletään muiden kustannuksella.

Niinkö luulet? On yksi lapsi ja kävin töissä.

Se on vaan kateellinen, kun ei itse saa seksiä ja kuvittelee lastenhankkimisen olevan hyvä ansaitsemiskeino, vaikka lapsi maksaa vanhemmilleen noin 130 000, jos ei ole sossutapaus.

Vierailija
16/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain vain korotetun lapsilisän ja oli pieni palkka. On yksi lapsi.

Tokihan sait elatusapua/elatustukea. Lapsilisä ilman korotustakin on tuki. Jos sinulla oli pieni palkka, sait varmasti myös asumistukea lapsen ansiosta. Etävanhemmalla lasta ei huomioida asumistuessakaan, vaikka olisi lapset puoliksikin ja toki samasta syystä tarvitsee isomman asunnon kuin lähivanhempikin.

Vierailija
17/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit, asumistuki, korotettu lapsilisä. Riippuen lasten määrästä tukisumma voi olla niin iso, että töissäkäymisestä jää sama summa käteen tai vähemmän. Ex maksaa nollasopparia. Kela elarit. Ja töissä tällä koulutustasolla tienaan vain 100 e kk enemmän, kuin työttömänä. Jos ex ois työkykyinen oishan ne elaritki isommat, sit. Eli ei ne yht rahan takia kyl töis käy.

Vierailija
18/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yh:na ollessa vain pienen palkan ja lapsilisän korotuksella. En asumistukea, toimeentulotukea enkä elareita.

Vierailija
19/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset asuu vuoroviikoin, joten mitään elatusapuja en saa. Saan kyllä lapsilisät, mutta maksan kaikki lasten kalliit menot (harrastukset, matkat, puhelimet yms), joihin menee kaksi kertaa se, mitä lapsilisä tulee.

Kyllä minä joudun etänä maksamaan elatusapua, vaikka lapset ovatkin vuoroviikoin. Meillä lapsilisät riittävät kevyesti lasten harrastuksiin ja puhelimiin yms. Matkat nyt kuuluukin maksaa ihan omista tuloista.

Vierailija
20/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain yh:na ollessa vain pienen palkan ja lapsilisän korotuksella. En asumistukea, toimeentulotukea enkä elareita.

Elatustukea olisit saanut Kelalta, jos vain olisit hakenut. Luulen, että jätät jotain kertomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi