Sara Sieppi lahjoitti vaatesäkin 4 lapsen yksinhuoltajalle! Mistä hän
Mistä sara tietää, että 4 lapsen yh:llä ei vaatekaappi pursuisi jo vaatteita?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/50b48578-eb71-411e-b3a1-432d5b…
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan ole montaa Siepin mitoissa olevaa, jolle vaatteet sopisi.
Miten niin? Aika moni suomalainen painaa yli 70 kg.
Mutta mihin kohtiin vartalossa se paino on sijoittunut, se on se juttu.
Sitten ostelee muka hyvällä omalla tunnolla kassikaupalla lisää vaatteita
mä en pidä tämmöisestä hyväntekeväisyydestä, josta tehdään numero.
Vierailija kirjoitti:
mä en pidä tämmöisestä hyväntekeväisyydestä, josta tehdään numero.
Sieppi tekee kaikesta julkista. Itse vien kaikki käyttämättömät vaatteeni Fidaan, joskus muitakin tavaroita. Siellä löytävät paikkansa tavalla tai toisella. En jaksaisi kailottaa asiasta. Sama kuin tekisi numeroa hyväntekeväisyyteen lahjoittamasta rahasta. Jotenkin wt.
Toisaalta mitä voi odottaa sitten Siepin seuraajilta, jotka ilmeisesti ovat tapelleet verissäpäin vaatekasseista.
Mitään hyväntekeväisyyttä toi ei mielestäni ole.
Itsekin olen lahjoittanut melko uusia merkkivaatteitakin tekemättä numeroa, voi pudottaa vaikka uff:n tai spr:n tai muun järjestön laatikoihin. Myös se, että antaa kuin almusta julkisesti jollekin rytkyjään jätesäkeissä on alentavaa.
Sarahan totesi aiemmin, että vihreät arvot ja ekologisuus ovat lähellä hänen sydäntään ja tärkeitä arvoja. Hän elää näiden sanojen mukaan ja matkustelee varmaan joka kuukausi johonkin ja taisi sanoa laittavansa viikossa vaatimattomat 3 tonnia kulutukseen. Kauanko veikkaatte, että hänellä kestää uusia vaatteita noiden lahjoitetun tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 lapsen yh saa paljon tukia, joten on varaa kyllä ostaa itselleenkin vaatteita.
Töissäkäyvä 4 lapsen yh saa yleenså vain lapsilisät tukina. Kertoo kaiken sinusta, jos kuvittelet muidenkin elävän tuilla.
Saa elarit, vähintään sen jonkun 650e ja todennäköisesti asumistukea.
Ydinperheessäkin isä osallistuu perheen kustannuksiin. Ei elarit ole mitään yhteiskunnantukia, vaan normaalia isän osallistumista. Ja työssäkäyvällä pitää olla todella pienet tulot ennen kuin asumistukea heruu. Pitää olla todella pihalla, jos luulee, että se on joku automaatio.
Ydinperheissäkin on isejä jotka EI osallistu.
Onnea vaan tällaiseen parisuhteeseen🙄
Hyvän mallin annatte lapsillenne vanhemmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan ole montaa Siepin mitoissa olevaa, jolle vaatteet sopisi.
Miten niin ei ole?
En olisi hänen rytkyjään huolinut, joskus voin ostaa jotain käytettyjä merkkivaatteita tai laukun. Olen pienempi kuin hän painossa ja pituudessa. Myös koulutukseni on parempi. Tuollainen lahjoitus on ylhäältä alaspäin katselemista. Paras on lahjoittaa anonyymisti johonkin käytettyjen vaatteiden välittäjälle hyväntekeväisyyteen. Ehkä tarkoitus oli hyvä mutta käytäntö meni pieleen.
Miten niin? Aika moni suomalainen painaa yli 70 kg.