Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut keski-ikäiset kestätte rupsahtamisen?

Vierailija
06.08.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupsahtamisella tarkoitetaan normaalia vanhenemista ryppyineen kaikkineen niin naisten pitäisi enenmmän luottaa siihen että nainen on kaunis myös ryppyineen. Sellaiset naiset jotka korjailevat ulkonäköään näyttääkseen 60 vuotiaana 20 kesäiseltä ovat luonnottoman rumia.

Vierailija
22/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rupsahtamisella tarkoitetaan normaalia vanhenemista ryppyineen kaikkineen niin naisten pitäisi enenmmän luottaa siihen että nainen on kaunis myös ryppyineen. Sellaiset naiset jotka korjailevat ulkonäköään näyttääkseen 60 vuotiaana 20 kesäiseltä ovat luonnottoman rumia.

Miksi noin ylipäätään ihmisen pitäisi olla _kaunis_?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti vanhetessaan ihminen on kaunis. Olen tyytyväinen rupsahtaneeseen ulkomuotooni enkä siihen niin kovin kiinnitä huomiota.

Vierailija
24/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoitumalla ja tarvittaessa päihteitä. Toimii tarpeeksi hyvin mulle.

M.51

Vierailija
25/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaamalla itseäni muihin ikäisiini eikä nuorempiin. Silloin voi olla oma itsensä ja kivannäköinen jollain tavalla aina.

Minä en koe tarvetta verrata itseäni muihin, olen arvokas sellaisena kuin olen (ja samoin ne muut).

Vierailija
26/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni on muita arvoja ja sisältöä kuin ulkonäköni.

Ai että miten omahyväinen vastaus😄

Vierailija
27/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin rehellisesti sanoen vituttaa nykyisin katsoa peiliin, olkoon se sitten pinnallisuutta tai mitä hyvänsä. Suupielet menee alaspäin leukaperien kanssa, kaulan alla heltta, luomet painuvat peittämään silmäkulmia, hiukset ohenee entisestään. On ollut kova paikka tämä yhtäkkinen rupsahtaminen, kävi niin akkiä, ikävuosien 39-42 välillä. Sitä ennen aina olin ikäistäni nuoremman näköinen.

Vierailija
28/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen viisi kertaa viikossa. Käyn kampaajalla ja kosmetologilla vähintään joka toinen kuukausi. En murehdi ulkonäköä.

Vierailija
29/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näkökin heikkenee😀

😃Mää muista yhen tyypin kun vuosikausia sinniteli ja siristeli huonontuneen näkökyvyn kanssa.

Meni sitten loputa silmälääkäriin ja sai moniteholasit. Oli sekä kauko- että lähinäkö huonontunut aikalailla.

Lasit saatuaan taivasteli miten ihanaa on kun näkee, ja miks ei mennyt ajoissa lekurille.

Sitten sitä rupes naurattamaan kun sanoi että nyt vasta huomaa miten paljon ihmiset on "rypistyneet" itse mukaan lukien.  😂

Vierailija
30/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä tavoittelen kauneutta kaikessa: elämässä, kodissa, ympäristössä, itsessäni. Tai ei sen tarvitse olla klassista kauneutta mutta omaa silmääni miellyttävää. Harmonia on parempi kuin epäharmonia.

Ja saa olla kiinnostavan tai hassun tai hauskan näköinen, mutta onhan sekin tavallaan kaunista. Kun taas epäsiisteys, sotku, lika, levähtäneisyys... se ei miellytä. Ja sitäkin rupsahtaminen on.

Vierailija
31/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä huonosti, mutta tiedostaen sen luonnollisuuden. Mietin välillä, että miten mieheni kestää katsella mua

No miten itse kestät katsoa miestäsi?

Vierailija
32/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Aion käyttää kaikki keinot sen ehkäisyyn ja jälkien korjailuun. Haluan näyttää oikealta itseltäni.

Vierailija
33/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rupsahtamisen?

Vierailija
34/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtamisen ymmärrän siten että henkilö ei huolehdi itsestään.

Ikääntymiseltä ei välty kukaan, enkä ymmärrä ikuisen nuoruuden haikailua.

Pahinta on kun joku yrittää keinolla millä hyvänsä näyttää nuoremmalta kuin o

Vaikka naama olisi silitysraudalla siloitettu niin ikääntyminen näkyy  kaulasta, käsistä, käsivarsista ja niin eespäin.

Vierailija
35/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Olen 46 v ja hiukset harmaantuu hyvää vauhtia. Nykyään hymyillään kuuskymppisten miesten kanssa toisillemme, niiden silmissä olen kai vielä nuori 😁

Vierailija
36/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sekä ruma että kaunis. Kauniina om kivempaa.

Vierailija
37/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio pois itsestä muihin asioihin. Maailmassa on miljardeittain mielenkiintoisempia ja tärkeämpiä asioita kuin minun napani. Ja rajallinen aika kokea niitä.

Vierailija
38/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka hiton viikko teet saman aloituksen. Rupsahda ihan rauhassa, olisko kannatanut pitää itsestä edes vähän huolta.

Vierailija
39/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pahasti rupsahtanut. Oikeestaan vielä ollenkaan. Elämässä on tärkeämpiä asioita kuin ulkonäkö.

Vierailija
40/82 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa aikaani peilin edessä seisomiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi