Vaihtaisiko miehistä naisiin? Tinder-pohdintaa.
Vaihdoin ihan testimielessä Tinderissä haun miehistä naisiin, oli niin ankeaa tarjonta neljänkympin molemmin puolin miehissä.
Naisten puolella taas oli todella viehkeitä naisia! Kysymys siis ehkä enemmän lesbo/bi -palstalaisille; onko nelikymppinen ns turisti ei-toivottua seuraa, menikö juna jo?
Olen itse naisellinen, hoikka ja ihan vetävän näköinen, voisin lähteä tutustumaan vastaavaan naiseen ja katsoa miten etenee.
Kommentit (79)
Itse rakastuin täysin yllättäen naiseen. En olis ikinä uskonut, kun olen kuitenkin perheellinen. Nainen vei todellakin jalat alta.
Huoh.. Ne ihmiset kenellä oikeasti kolahtaa täysillä fyysisesti ja henkisesti keskenään on kyllä käsittämättömän onnekkaita. Ei auta kun toivoa että kolahtaa joskus vielä.
Itselle ei taida olla vaihtoehto naisiin siirtyminen. Eli onnea matkaan heille joilla on tämä mahdollisuus vielä! Ehkä vähän todennäköisempää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Noh, onko tullut matcheja?
Ei, en ole vielä uskaltanut klikata ketään.
Ap
Kannattaa ehdottomasti vaihtaa naisiin kun vaihtoehtona on miesvihan kylväminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mäki nyt mietin että pitäskö uskaltaa laittaa hakuspekseihin sekä miehet että naiset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mäki nyt mietin että pitäskö uskaltaa laittaa hakuspekseihin sekä miehet että naiset..
Sanoisin että kannattaa laittaa, ei siinä mitään häviä. Minulle tuli ainakin paljon enemmän myös miehiä tarjolle sillä tavalla. Toki iso osa jo sellaisia mitä olin nähnyt.
Ap
Luuseritouhua, likat keskenään. Sääliksi käy. Olen nainen ja minulla on pitkä, fiksu ja komea mies. Ymmärrän että kaikille ei riitä. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Luuseritouhua, likat keskenään. Sääliksi käy. Olen nainen ja minulla on pitkä, fiksu ja komea mies. Ymmärrän että kaikille ei riitä. Elämä on.
ööö joo niin minullakin, mutta olen silti bi? Mikä sun pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni teki saman havainnon mutta sitten sanoin sille et eiks sun sit pidä esim. nuolla ja koskee pildee ja siihen kaatu se idea mutta kävimme myös miettimään että onko lesboissa semmosia ketkä hoitelee vaan toisia naisia ja sille itselle ei tarvi tehdä mitään?
Eli haluaisitte olla jonkun seksuaalisesti "toiminnallisen" tyynyprinsessoja? Kiva kiva.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä olisi kyllä tarjolla, jopa niitä pitkiä, fiksuja ja komeita, mutta olen tehnyt tietoisen päätöksen olla mieluummin naisen kanssa ja upean naisen olen itselleni löytänytkin! Ei voisi yksikään mies maailmassa antaa mitään parempaa.
Lesboseksi - se on aivan taivaallisen ihanaa. Sääliksi käy niitä jotka eivät koskaan saa tietää miten ihanaa ja nautinnollista kahden naisen välinen intiimiys voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kokeile ja tule raportoimaan mitä kävi. T. Joku kuka ei ole uskaltanut ladata koko Tinderiä vielä
Miesten seksuaalisuudessa on aina ripaus alistamista ja hyväksikäyttöä. Ei kyllä.
Naisen kanssa olisi siistimpää, turvallisempaa ja rauhallisempaa seurustella, mutta en halua naisia ja seksi on tärkeä osa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
En ole Tinderissä, mutta eikö siellä voi hakea kaikkia sukupuolia? Pitääkö valita yksi?
Et kai ota tätä miesvìhå-aloitusta tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Tinderissä, mutta eikö siellä voi hakea kaikkia sukupuolia? Pitääkö valita yksi?
Et kai ota tätä miesvìhå-aloitusta tosissasi?
Hän miettii vaihtoehtoa.
Kuten sisäkin: oikea vai vasen tänään?
Vaihda ihmeessä, mutta muistathan, että naisparit eroavat parisuhteesta kaikkein eniten. (Varmaan tulee kaikille tosi isona yllätyksenä, naisten väliset suhteethan sujuu joka paikassa aina niin helposti)
Että niin vaan itse täydellisyydetkin ajautuvat keskenään konflikteihin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa olisi siistimpää, turvallisempaa ja rauhallisempaa seurustella, mutta en halua naisia ja seksi on tärkeä osa parisuhdetta.
Rauhallisempaa? Ai koska naiset ei keskenään riitele koskaan... Eikä kehittele draamaa? 🤣🤣🤣 Johan vitsin murjasit.
Ahaa! Itse luulin aluksi että miehet joita minulle tuputettiin monta kertaa, olisivat sellaisia jotka ovat tykänneet minusta jo. Näyttää siltä että kyseessä on vain maksavien asiakkaiden tuuttaamimen joka kolosta että he saavat mahdollisimman paljon matcheja ja jatkavat maksamista.