Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtaisiko miehistä naisiin? Tinder-pohdintaa.

Vierailija
05.08.2022 |

Vaihdoin ihan testimielessä Tinderissä haun miehistä naisiin, oli niin ankeaa tarjonta neljänkympin molemmin puolin miehissä.

Naisten puolella taas oli todella viehkeitä naisia! Kysymys siis ehkä enemmän lesbo/bi -palstalaisille; onko nelikymppinen ns turisti ei-toivottua seuraa, menikö juna jo?

Olen itse naisellinen, hoikka ja ihan vetävän näköinen, voisin lähteä tutustumaan vastaavaan naiseen ja katsoa miten etenee.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen jo sen ikäinen etten halua naista joka ei osaa juuri mitään, on täynnä neurooseja ja luulee, että seksistä seuraa jotain suurempaa eli on myös meitä naisia, jotka hakee pelkkää seksiä. Parisuhde solmitaan AINA ihmisen kanssa. Vai oletko joskus ajatellut, että rakastun tuohon koska se on mies?

En ole varma oliko tämä suunnattu minulle. Mutta itse haluaisin ajatella että jos joku ihminen oikeasti ns iskee, ei vain seksuaalisesti, niin siinä kohtaa pelkkä kokemattomuus itsessään ei ole ongelma.

Mutta jos on vähänkin muuta juttua lisäksi mikä on ns pielessä, ymmärrän hyvin että ei itseäkään innosta alkaa opettamaan. On myös eroja, esim jos tyyppi ei osaa suudella siksi että ujostuttaa vs tyyppi joka ei osaa suudella niin että nuolee mun koko naaman ja korvan. Jälkimmäisessä olen jättänyt leikin kesken, ja ensimmäisessä onnistuneesti jatkettu.

Ap

Vierailija
22/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kyvyt tässäkin paremmat eli fyysinen syvä yhtyminen mahdollista mieheen. Naiset vain hinkkaa katkarapujaan toisiaan vasten :D

Siis eikö heterot osaa käyttää käsiään vai miksi luulet, että noin tehtäisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kyvyt tässäkin paremmat eli fyysinen syvä yhtyminen mahdollista mieheen. Naiset vain hinkkaa katkarapujaan toisiaan vasten :D

Miehille seksi on yhtä kuin alapää alapäätä vasten.. Tästä huomaa miten yksinkertaista porukkaa on kyseessä. Naisiin vaan kaikki! 

Vierailija
24/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan teet selväksi, että olet hetero ja etsit vain kokeilumielessä seuraa. Harmittaa kun vasta myöhemmin selviää ettei deittiä oikeasti kiinnosta, halusi vaan vähän katsella, hihi.

Vierailija
25/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ainakin osa lesboista vierastaa bi- ja "bi-curious" -naisia, koska lopulta ne aina sitten kuitenkin valitsevat heterosuhteen, koska se on sosiaalisesti helpompaa. Näin mulle ainakin joskus sanottiin, ja just vähän turistiksi tällä perusteella slurrattiin.

Vierailija
26/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille seksi on yhtä kuin alapää alapäätä vasten.. Tästä huomaa miten yksinkertaista porukkaa on kyseessä. Naisiin vaan kaikki! 

Ei kiitos!

T. naimisissa oleva HETEROnainen.

Vierailija
27/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan teet selväksi, että olet hetero ja etsit vain kokeilumielessä seuraa. Harmittaa kun vasta myöhemmin selviää ettei deittiä oikeasti kiinnosta, halusi vaan vähän katsella, hihi.

Tää nyt saattaa järkyttää sun vakaata maailmaa, mutta hyvin harva on 100 % hetero. Jos on ajatuksia "kokeilusta", ei ole hetero vaan bi. Myös ihmiset, jotka ovat heterosuhteessa, mutta ovat bi, ovat siitä huolimattta bi.

Vierailija
28/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos!

piti kuitenki kirjottaa tänne

Vierailija
29/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt saattaa järkyttää sun vakaata maailmaa, mutta hyvin harva on 100 % hetero. Jos on ajatuksia "kokeilusta", ei ole hetero vaan bi. Myös ihmiset, jotka ovat heterosuhteessa, mutta ovat bi, ovat siitä huolimattta bi.

Kiitos, biseksuaalina olen tästä tietoinen. Mutta pelkkä uteliaisuus tai "hihi ois kiva kokeilla" ei tee sinusta bisseä, vaan kyllä siihen vaaditaan se aito romanttinen/seksuaalinen kiinnostus samaan sukupuoleen. Turhauttaa tapailla naista josta on kiinnostunut, ja sitten saatkin tietää (joskus jopa vasta petipuuhien jälkeen), että ei hän tosissaan ollut, halusi vaan kokeilla ja ei nää naiset nyt hänen juttu olekaan. Sitä tässä hain. Parempi olla avoin siitä, että on kokeilumielessä liikkeellä, niin toinen tietää missä mennään.

Vierailija
30/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, jos en tunne alustavasti kuvan perusteella seksuaaliseksi luokiteltavaa vetoa ihmistä kohtaan, en lähde treffeille hänen kanssaan. Mies tai nainen.. Tai vaikka trans. Siltikään en voi luvata seksiä tai parisuhdetta kenellekään.

Ja tosiaan, selasin yhtä pitkään kuitenkin naisia kuin miehiä, kunnes vastaan tuli sen oloinen tyyppi että keho reagoi kuten sen pitäisi. Vilpittömästi yllätyin. Vaikka esim aina olen katsellut lähes pelkästään naisia sisältävää "eroottista videomateriaalia". Ehkä tuosta olisi voinut päätellä jotain jo vuosia sitten.

Ap

Vierailija
31/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, biseksuaalina olen tästä tietoinen. Mutta pelkkä uteliaisuus tai "hihi ois kiva kokeilla" ei tee sinusta bisseä, vaan kyllä siihen vaaditaan se aito romanttinen/seksuaalinen kiinnostus samaan sukupuoleen. Turhauttaa tapailla naista josta on kiinnostunut, ja sitten saatkin tietää (joskus jopa vasta petipuuhien jälkeen), että ei hän tosissaan ollut, halusi vaan kokeilla ja ei nää naiset nyt hänen juttu olekaan. Sitä tässä hain. Parempi olla avoin siitä, että on kokeilumielessä liikkeellä, niin toinen tietää missä mennään.

Okei eli ollaan periaatteessa samaa mieltä. Avoimuus kannattaa. Kaikille osapuolille.

Vierailija
32/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, siksi korostin aiemmin avoimuutta asiassa.

Ap

Vierailija
33/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos!

Jos sun on pakko raportoida asia ja vielä capseilla niin et kyllä ole.

Vierailija
34/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan hetero ei etsi seuraa / seksiä samaa sukupuolta olevasta. Silloin on vähintäänkin bi!

T. hetero

Vierailija
35/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos!

Vai, että ihan HETERO. Taidatkin olla semmoinen ahdasmielinenpaska, kun piti tuo tulla tänne ilmoittamaan. Sanonpa vaan, että lesboseksissä on suurempi todennäköisyys saada orgasmi, mitä heteroseksissä. 

Vierailija
36/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin niin vaihtaisin naisiin.. Jotenkin tähän mennessä kaikki kokemukseni miesten kanssa ovat olleet erittäin ahdistavia. Mietin välillä, feikkaako suurin osa viehätystään miehiä kohtaan, mutta taidan itse ollakin se erikoisuus. Ilta menee hyvin, mies on hyvännököinen, vaatteet pois - kaikki viehätys poissa, inhottaa, haluaa pois, juttu jää siihen.

Jos miehillä olisi aina vaatteet päällä niin menisi varmaan paremmin..

Vierailija
37/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos!

Vai, että ihan HETERO. Taidatkin olla semmoinen ahdasmielinenpaska, kun piti tuo tulla tänne ilmoittamaan. Sanonpa vaan, että lesboseksissä on suurempi todennäköisyys saada orgasmi, mitä heteroseksissä. 

🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮

T. Se naimisissa oleva HETEROnainen

Minä en ainakaan täällä vauvapalstalla kommentoi asioita, jotka eivät kiinnosta minua 😜 if you know what I mean 😜

Vierailija
38/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos!

🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮

T. Se naimisissa oleva HETEROnainen

Minä en ainakaan täällä vauvapalstalla kommentoi asioita, jotka eivät kiinnosta minua 😜 if you know what I mean 😜

Toki näin, mutta mikään ei kiellä kommentoimasta 😜

Vierailija
39/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin niin vaihtaisin naisiin.. Jotenkin tähän mennessä kaikki kokemukseni miesten kanssa ovat olleet erittäin ahdistavia. Mietin välillä, feikkaako suurin osa viehätystään miehiä kohtaan, mutta taidan itse ollakin se erikoisuus. Ilta menee hyvin, mies on hyvännököinen, vaatteet pois - kaikki viehätys poissa, inhottaa, haluaa pois, juttu jää siihen.

Jos miehillä olisi aina vaatteet päällä niin menisi varmaan paremmin..

Toki seksiä se vähän rajoittaisi, mutta kai joku voisi sellaisestakin pitää.

Vierailija
40/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa joku haluaisi vaihtaa myös eläimiin tai vaikkapa esineisiin ?

Ai tinderissä? Ei kai