Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtaisiko miehistä naisiin? Tinder-pohdintaa.

Vierailija
05.08.2022 |

Vaihdoin ihan testimielessä Tinderissä haun miehistä naisiin, oli niin ankeaa tarjonta neljänkympin molemmin puolin miehissä.

Naisten puolella taas oli todella viehkeitä naisia! Kysymys siis ehkä enemmän lesbo/bi -palstalaisille; onko nelikymppinen ns turisti ei-toivottua seuraa, menikö juna jo?

Olen itse naisellinen, hoikka ja ihan vetävän näköinen, voisin lähteä tutustumaan vastaavaan naiseen ja katsoa miten etenee.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lesbot ei halua olla binaisten kanssa, joillekin sillä ei ole väliä, se on yksilöllistä.

Vierailija
42/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa toinen binainen voisi ap:lle olla paras match, varsinkin kun ilmeisesti feminiiniset naiset kiinnostaa? On heitä lesboissakin, mutta vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, mutta eikö siellä voi hakea kaikkia sukupuolia? Pitääkö valita yksi?

Voi, miehiä, naisia tai kaikkia. Kolme vaihtoehtoa. Epäselväksi jäi että näyttääkö nuo ainoastaan ihmiset joilla sama valinta vai vain heterot? Eli jos ei näy sateenkaari-emojia, mistä tiedän onko bi tai lesbo?

Ap

Jos sulle näkyy jonkun naisen profiili, on tämä nainen asettanut myös naiset haettavien joukkoon. Ei tinder sulle näytä esimerkiksi pelkästään miehiä hakevia naisia, kuten ei miehiä hakevia miehiäkään.

Vierailija
44/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan teet selväksi, että olet hetero ja etsit vain kokeilumielessä seuraa. Harmittaa kun vasta myöhemmin selviää ettei deittiä oikeasti kiinnosta, halusi vaan vähän katsella, hihi.

Tää nyt saattaa järkyttää sun vakaata maailmaa, mutta hyvin harva on 100 % hetero. Jos on ajatuksia "kokeilusta", ei ole hetero vaan bi. Myös ihmiset, jotka ovat heterosuhteessa, mutta ovat bi, ovat siitä huolimattta bi.

Eli nykyään jos vaikka 60-vuotiaana tulet kaapista transnaisena, niin olet "aina ollut 100 % nainen", mutta jos kerrankin erehdyt ajattelemaan homoseksin kokeilemista, et voi olla hetero?

Vierailija
45/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas ajattelin miehenä vaihtaa miehiin. Nykyään sinkkunaiset tuntuvat olevan toinen toistaan enemmän tai vähemmän päästään sekaisin. Mielenterveysongelmat näyttää naisilla olevan todella yleisiä.

Vierailija
46/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan teet selväksi, että olet hetero ja etsit vain kokeilumielessä seuraa. Harmittaa kun vasta myöhemmin selviää ettei deittiä oikeasti kiinnosta, halusi vaan vähän katsella, hihi.

Tää nyt saattaa järkyttää sun vakaata maailmaa, mutta hyvin harva on 100 % hetero. Jos on ajatuksia "kokeilusta", ei ole hetero vaan bi. Myös ihmiset, jotka ovat heterosuhteessa, mutta ovat bi, ovat siitä huolimattta bi.

Eli nykyään jos vaikka 60-vuotiaana tulet kaapista transnaisena, niin olet "aina ollut 100 % nainen", mutta jos kerrankin erehdyt ajattelemaan homoseksin kokeilemista, et voi olla hetero?

PS. Aika säälittävää, että TRAt joutuvat sensuroimaan BBC:n uutisia, kun ideologia ei kestä totuutta...

Vierailija
47/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sekottaa sukupuolen ja seksuaalisen suuntautumisen..

Vierailija
48/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sekottaa sukupuolen ja seksuaalisen suuntautumisen..

Kyllä mä tiedän, että sukupuoli ja seksuaalinen suuntautuminen on eri asioita. Ihmettelen vaan, että miksi tämän tietyn porukan mukaan ensimmäinen on sosiaalinen konstruktio, jossa pelkästään oma kokemus ratkaisee, ja toinen on sosiaalinen konstruktio, jossa ulkopuoliset saavat määritellä, mitä olet  - ja vielä noin absurilla mittarilla. Eihän kukaan voi toisen ajatuksia tietää kuitenkaan.

Vierailija
49/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde solmitaan AINA ihmisen kanssa. Vai oletko joskus ajatellut, että rakastun tuohon koska se on mies?

Kyllä mä ainakin selkeästi olen ihastunut stereotypisen maskuliinisiin ominaisuuksiin. Sekä ulkonäön että luonteenpiirteiden osalta.

Vierailija
50/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni teki saman havainnon mutta sitten sanoin sille et eiks sun sit pidä esim. nuolla ja koskee pildee ja siihen kaatu se idea mutta kävimme myös miettimään että onko lesboissa semmosia ketkä hoitelee vaan toisia naisia ja sille itselle ei tarvi tehdä mitään? 

Vierailija
51/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde solmitaan AINA ihmisen kanssa. Vai oletko joskus ajatellut, että rakastun tuohon koska se on mies?

Kyllä mä ainakin selkeästi olen ihastunut stereotypisen maskuliinisiin ominaisuuksiin. Sekä ulkonäön että luonteenpiirteiden osalta.

Jos sulla on ollu kerran elämässä "homoseksuaalinen ajatus", ei siitä tietenkään tarvitse kertoa kenellekään, jos et halua. Ihan itse saat päättää. Rauhotu.

Vierailija
52/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa toinen binainen voisi ap:lle olla paras match, varsinkin kun ilmeisesti feminiiniset naiset kiinnostaa? On heitä lesboissakin, mutta vähemmän.

Ehdottomasti ns feminiininen. Tosin sellainen androgyyninen voisi olla myös, näitä enemman kyllä näkynyt lehtien sivuilla.

Ap

Vierailija
53/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni teki saman havainnon mutta sitten sanoin sille et eiks sun sit pidä esim. nuolla ja koskee pildee ja siihen kaatu se idea mutta kävimme myös miettimään että onko lesboissa semmosia ketkä hoitelee vaan toisia naisia ja sille itselle ei tarvi tehdä mitään? 

Eihän kaikki heterotkaan välttämättä välitä suuseksin antamisesta ja/tai saamisesta. Välineitä on jne.

Vierailija
54/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, mutta eikö siellä voi hakea kaikkia sukupuolia? Pitääkö valita yksi?

Voi, miehiä, naisia tai kaikkia. Kolme vaihtoehtoa. Epäselväksi jäi että näyttääkö nuo ainoastaan ihmiset joilla sama valinta vai vain heterot? Eli jos ei näy sateenkaari-emojia, mistä tiedän onko bi tai lesbo?

Ap

Jos sulle näkyy jonkun naisen profiili, on tämä nainen asettanut myös naiset haettavien joukkoon. Ei tinder sulle näytä esimerkiksi pelkästään miehiä hakevia naisia, kuten ei miehiä hakevia miehiäkään.

Aivan.. No, nyt kun selailen, aika paljon naisilla lukee että "vain naisille" tms. Ehkä suunnattu.. Bi-miehille? Transmiehille? Hmm..

Ap

Vierailija
55/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas ajattelin miehenä vaihtaa miehiin. Nykyään sinkkunaiset tuntuvat olevan toinen toistaan enemmän tai vähemmän päästään sekaisin. Mielenterveysongelmat näyttää naisilla olevan todella yleisiä.

Alaston Suomessa on ristiinpukeutujia.

Vierailija
56/79 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ns feminiininen. Tosin sellainen androgyyninen voisi olla myös, näitä enemman kyllä näkynyt lehtien sivuilla.

Ap

Kuulostat siltä että me voitais deittailla! 😉 😘Olen myös ns. naisellinen nainen, jota on alkanut naiset kiinnostaa (ja kyllä, asian tajuamisen meni todella kauan, vaikka nyt jälkikäteen ajateltuna kaikki merkit oli ilmassa jo vaikka kuinka kauan)

Vierailija
57/79 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kumppanini on tällä tiellä, nimenomaan Tinder-kokeilun jäljiltä.

Suhteemme on vakaa ja onnellinen. Vanhemmat ja lapset on tavattu.

Olen kiitollinen Tinderille ja kaikille huonosti käyttäytyneille Tinder-miehille <3

Kuulostaa vitsiltä, mutta on tosijuttu. Voi rakkaus! Jostain on aloitettava, jos kiinnostaa. Ei ole mitenkään tavatonta, että itsestään löytää uuden puolen (tai tutustuu siihen paremmin) ihan aikuisiällä.

N44

Vierailija
58/79 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lesbot ei halua olla binaisten kanssa, joillekin sillä ei ole väliä, se on yksilöllistä.

Käytännössä todella veteen piirretty viiva, koska seksuaalisesta suuntautumisesta ei voi koskaan olla varma.

Olin itsekin hetken aikaa tällaisen bi-foobikon kanssa nuorempana. Kerroin kyllä, että minulla on ollut miehiä. Kumppanini oli sitä mieltä, että sehän on vain vaihe, heh.

Enää en ryhtyisi suhteeseen tuolla tavoin asennoituneen naisen kanssa. Aniharvoin kohtaan miehen, joka voisi kiinnostaa, mutta en halua väitellä mistään osasta itseäni tai pyydellä anteeksi.

Itse ajattelen, että tutustuessa kannattaa olla mahdollisimman avoin.

Vierailija
59/79 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hakea molempia, mutta miehiä on niin paljon enemmän, että käytännössä naisten etsiminen on helpompaa niin, että laittaa asetuksiin vain naiset.

Vierailija
60/79 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aivan.. No, nyt kun selailen, aika paljon naisilla lukee että "vain naisille" tms. Ehkä suunnattu.. Bi-miehille? Transmiehille? Hmm..

Ap

Ainakin minulle näytettiin välillä myös miesten profiileja ja sain supertykkäyksiä miehiltä, vaikka etsin ainoastaan naisia. Samoin näin naisia, joiden teksteissä luki jotain *etsin miehekästä pitkää miestä* -juttuja, jotka joko olivat laittaneet asetukset väärin tai sitten kenties etsivät myös kavereita, mene ja tiedä. Vasemmalla menivät kaikki tyynni.

Luulen, että Tinder tuputtaa itseään boostanneita kaikille tai näyttää lesbonaisten profiilia miehille, jos naisista on ns. pulaa. Oli kyllä ärsyttävää.