Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtaisiko miehistä naisiin? Tinder-pohdintaa.

Vierailija
05.08.2022 |

Vaihdoin ihan testimielessä Tinderissä haun miehistä naisiin, oli niin ankeaa tarjonta neljänkympin molemmin puolin miehissä.

Naisten puolella taas oli todella viehkeitä naisia! Kysymys siis ehkä enemmän lesbo/bi -palstalaisille; onko nelikymppinen ns turisti ei-toivottua seuraa, menikö juna jo?

Olen itse naisellinen, hoikka ja ihan vetävän näköinen, voisin lähteä tutustumaan vastaavaan naiseen ja katsoa miten etenee.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keksisit jonkun muun harrastuksen.

Vierailija
2/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin naisiin. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia kiinnostaa, et ole mikään turisti. Rohkeesti vaan.

Vierailija
4/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vaihdoin naisiin, todellakin sen arvoista t: Raimo

Vierailija
5/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mietin myös, ja yllätyin itsekin tunteesta.

Ap

Vierailija
6/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, mutta eikö siellä voi hakea kaikkia sukupuolia? Pitääkö valita yksi?

Vierailija
7/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mietin myös, ja yllätyin itsekin tunteesta.

Ap

Anna mennä! Itse havahduin bi-ajatukseen, kun olin (tai olen vieläkin) 36 v.

Vierailija
8/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut vastaan "lesbonaisia", jotka myöhemmin paljastuvat miehiä vihaaviksi heteronaisiksi. Eli kyllä, olet ei-toivottua seuraa jos et ole tosissasi seurustelusta, tai edes seksistä naisen kanssa. Iällä tai ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
9/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas haukutaan miehiä... Ei ole ihme, kun AP on inceli. Et sinä tuolla asenteella ikinä saa miestä.

Vierailija
10/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, mutta eikö siellä voi hakea kaikkia sukupuolia? Pitääkö valita yksi?

Voi, miehiä, naisia tai kaikkia. Kolme vaihtoehtoa. Epäselväksi jäi että näyttääkö nuo ainoastaan ihmiset joilla sama valinta vai vain heterot? Eli jos ei näy sateenkaari-emojia, mistä tiedän onko bi tai lesbo?

Ap

Vierailija
11/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut vastaan "lesbonaisia", jotka myöhemmin paljastuvat miehiä vihaaviksi heteronaisiksi. Eli kyllä, olet ei-toivottua seuraa jos et ole tosissasi seurustelusta, tai edes seksistä naisen kanssa. Iällä tai ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Tätä on mahdoton itse luvata miehillekään ennen kun heidät tapaa ja katsoo onko sähköä ilmassa. En voi tehdä muuta kuin olla avoin kokemuksen puutteesta ja todeta että yhtä hitaasti edetään kuin miehen kanssa.

Ap

Vierailija
12/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on mahdoton itse luvata miehillekään ennen kun heidät tapaa ja katsoo onko sähköä ilmassa. En voi tehdä muuta kuin olla avoin kokemuksen puutteesta ja todeta että yhtä hitaasti edetään kuin miehen kanssa.

Ap

Musta on ihan ok kirjottaa että on mukana kokeilumielellä. Nimenomaan, ethän sä miehillekään mitään seksi- tai seurusteluaikomussopimusta allekirjoita.

Vierailija
13/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itsekin jos joku sanoisi sinulle vaihdoin naisiin koska miehet sitä ja tätä.

Vierailija
14/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Tinder on Saatanasta.

Vierailija
15/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen jo sen ikäinen etten halua naista joka ei osaa juuri mitään, on täynnä neurooseja ja luulee, että seksistä seuraa jotain suurempaa eli on myös meitä naisia, jotka hakee pelkkää seksiä. Parisuhde solmitaan AINA ihmisen kanssa. Vai oletko joskus ajatellut, että rakastun tuohon koska se on mies?

Vierailija
16/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas vaihdoin kokeilumielessä miehiin, olen siis nainen. Mutta ei, ei miehet vaan sytytä, vaikka kuinka koitan. Peukkua naisiin vaihdolle. Kannattaa tosiaan kertoa millä mielellä on liikkeellä, muuten vain ketuttaa molempia. Minusta tinderissä on kuitenkin valitettavasti paljon ärsyttäviä naisia (jättää vastaamatta viesteihin/katoaa yhtäkkiä/koskaan ei sovikaan näkeminen) 

Vierailija
17/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kyvyt tässäkin paremmat eli fyysinen syvä yhtyminen mahdollista mieheen. Naiset vain hinkkaa katkarapujaan toisiaan vasten :D

Oletko mies? 😃

Vierailija
18/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kyvyt tässäkin paremmat eli fyysinen syvä yhtyminen mahdollista mieheen. Naiset vain hinkkaa katkarapujaan toisiaan vasten :D

Molemmat yhtä vastenmielisiä/luonnottomia.

Vierailija
19/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

krrk kröhömm polvikikka? Tietäjät tietää

Vierailija
20/79 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen jo sen ikäinen etten halua naista joka ei osaa juuri mitään, on täynnä neurooseja ja luulee, että seksistä seuraa jotain suurempaa eli on myös meitä naisia, jotka hakee pelkkää seksiä. Parisuhde solmitaan AINA ihmisen kanssa. Vai oletko joskus ajatellut, että rakastun tuohon koska se on mies?

En ole ap, mutta oletko itse sitten ajatellut, että "rakastunpa nyt tuohon ihmiseen" mistä tahansa syytä ja sitten rakastunut?

Mä ainakin olen vaan rakastunut, ei se mistään päätöksestä ollut kiinni (parisuhteen jatkaminen on eri juttu). Jotkut rakastuu miehiin, jotkut naisiin ja kolmannet molempiin, eikä sille mitään voi. (Ja joo, joo, nämä miehet ja naiset voivat kokea olevansa faegender, cosmicgender, xenogender, muunsukupuolisia, gender non-conforming, punkgender, agender ja ties mitä muuta vielä lisäksi.)