Onko sinulle käynyt niin, että kun olet kuullut jonkun biisin ensimmäisen kerran...?
... niin et ole pitänyt siitä tai se on ollut sinulle yhdentekevä, mutta kun olet kuullut sen useamman kerran niin olet alkanutkin pitämään siitä?
Kommentit (11)
Minun kohdalleni on useinkin sattunut sellainen tilanne, että joku biisi ikään kuin kasvaa useammalla kuuntelukerralla.
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdalleni on useinkin sattunut sellainen tilanne, että joku biisi ikään kuin kasvaa useammalla kuuntelukerralla.
Samoin
Mikä biisi?
Kyllä varmaan oon tykännyt jotenkin ekallakin kerralla kun jäänyt kuuntelemaan sanoja ja sit tuntuu vaan paremmalta.
Mä en ole kai kovin musikaalinen koska jos kuulen yhden kerran biisin niin en pysty sitä rallattamaan muutaman tunnin kuluttua koska en muista sävelkulkua. Ehkä jos kuulen kolme kertaa niin sitten se sävelmä jää mieleen.
On. Esim. inhosin sitä "Anna-Liisa" biisiä Levyraadissa. Radiossa so on ihan hyvä. Ei aivan suosikki, mutta ihan hyvä.
Viimeksi mulle kävi niin euroviisuja kuunnellessa. Inhosin Ranskan imelää viisua mutta neljännellä kuuntelukerralla se alkoi jo kuulostaa hyvältä.
Mulla voi senhetkinen mieliala vaikuttaa siihen miten "kuulen" jonkun laulun.
En ole muistaakseni ikinä pitänyt mistään kappaleesta ensimmäisellä kuuntelulla. Toisella kerralla voin jo ihastua kappaleeseen.
Tiedän kyllä jo ekalla kuuntelukerralla pidänkö biisistä. Jos en pidä niin miksi kuuntelisin sitä toistamiseen?