Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo valittaa, kun en enää hemmottele

Vierailija
05.08.2022 |

Vaimo valittaa, kun tapailuaikoina hemmottelin paljon ja maksoin kulut. Ostin paljon lahjoja, maksoin matkoja, vein illallisille Michelin-ravintoloihin, jotka saattoivat maksaa 500€ jne. Myös hän sitten oli seksuaalisesti aktiivinen ja käyttäytyi naisellisesti, mikä oli mukavaa silloin.

No nyt kolmen lapsen jälkeen seksiä ei ole ollenkaan, naama on norsun vitulla koko ajan, naisellisuudesta tietoakaan ja jatkuvaa valitusta. Ei kiinnosta itseäkään pätkääkään tuota viedä mihinkään saati vielä tarjota ja ostella lahjoja.

Ja tiedoksi, että olen ollut 3v. koti-isä (yhtä kauan kuin vaimo kotiäiti), teen ihan yhtälailla kotitöitä ja vielä päälle kaikki perinteiset miesten työt. Eli ei ole vaimo joutunut edes yksin kotia hoitamaan.

Miksi moni nainen muuttuu tällaiseksi?

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tiesin et on lopun alkua kun lennätin ja maksoin meidät vaimon kanssa Wieniin hänen suosikkibändinsä keikalle.

4 päivää, 3 yötä oltiin sillä reissulla, hyvä hotelli, liput konserttiin, kaiken maksoin ja pildeä ei tullut. Kertaakaan sillä reissulla.

Matka yht 2500e

Lentokenttätaksit yht 200

Keikkaliput yht 300 (sentään hyvä keikka)

Muu liikkuminen, syöminen ja juominen 500

3500e reissu oli se ainakin ja palkkio nolla.

Ymmärrän miksi kerran eronneet on tosi varovaisia ja miehet etsii jonkun opiskelijanaisen, jota voivat tukea ja sokeroida.

Eli vaimo ei olekaan sinulle rakas kumppani ja paras ystävä, vaan maksullinen seksikumppani. Ihan tiedoksi, että ei ole paras mahdollinen kaava onnelliseen avioliittoon.

Vierailija
82/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin taisin valittaa samaa, kun olin kotona äitiyslomalla. Se elämä oli vain niin tylsää, että odotti miehen tuovan elämän ulkopuolelta ja hemlottelemalka kiittävän siitä näkymättömät työstä.

No, kun elämä helpotti ja sain aikaa omiin harrastuksiin taas, se valittaminen loppui.

Mutta olin kai jotenkin alakuloinen äitiyslomalla, kun elämä supistui niin pieneksi ja mies ei sitä ymmärtänyt.

Joten hemmottele vaimoani. Johonkin tarpeeseen hän sitä valittaa

Haluaa valittaa vain koska on narsisti ja vain niinkuin itse sanoo on hyvä. Miehestä viis. Valitti äitiyslomalla ja nyt itkee ensimmäisen kesäloman päättyessä kuinka on niin väsynyt eikä mitään saanut aikaiseksi, eikä missään käynyt, aina vain lasten kanssa. Mä sanoin että mulla on ollut tuollainen tilanne viimeiset 10 vuotta kesälomien jälkeen. Hän narsisti ei päästä päiväksikkään lomalla yksin lomailemaan, aina vain lasten kanssa olen kotona. Lomien jälkeen ollut usein olo että sairasloma tekisi hyvää. Mutta ei hän ei ajattele että tunnen aivan samoin, kunhan vain vaimo itse voi hyvin niin kyllä kaikki on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tiesin et on lopun alkua kun lennätin ja maksoin meidät vaimon kanssa Wieniin hänen suosikkibändinsä keikalle.

4 päivää, 3 yötä oltiin sillä reissulla, hyvä hotelli, liput konserttiin, kaiken maksoin ja pildeä ei tullut. Kertaakaan sillä reissulla.

Matka yht 2500e

Ymmärrän miksi kerran eronneet on tosi varovaisia ja miehet etsii jonkun opiskelijanaisen, jota voivat tukea ja sokeroida.

Aikamoinen pihtari itekkin olet kun muistelet menneitä laskuja noin tarkasti.

Tarkasti? Tasalukuja pyöristettynä sataseen?

Nimenomaan, pihtarin merkki kun laskeskelee.  Ja vielä eritellen eri kulut.

Ei pysty vain antamaan vaikka toinen siitä nauttisi.

Kuvittele toisin päin. Nainen veisi miehen vaikka Imolaan F1kisaan ja mies ei antaisi.

Miestäni ei kiinnosta formulat vähääkään, mutta itse ajattelen, että jos järjestäisin miehelleni jonkun hienon kokemuksen, hän saisi nauttia siitä juuri sellaisella tavalla kuin itse haluaa, enkä minä vaatisi mitään minun palkitsemista reissussa.

Kokonaan eri asia olisi, jos seksielämässä olisi ongelmia. Sitä ei kannata liittää mitenkään rakkaan kumppanin hemmotteluun, vaan ottaa se puheeksi neutraalissa tilanteessa ystävällisesti.

Vierailija
84/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi, että mikä sinua pitää tuossa suhteessa.

Vierailija
85/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, että kun teillä on tuo lasten hoito mennyt puoliksi niin menikö myös raskaus sen vaivat synnytykset ja siitä palautuminen puoliksi?

3 lasta: on noin 2 vuotta 5-6 kuukautta raskaanaoloa.

Synnytyksestä palautuminen: yhteensä noin 6 kuukautta veristä vuotoa ja kipuja, kuivuutta ja haavoja. Kivuliasta virtsaamista ja ulostamista. Kipuja kohdussa ja rinnoissa. Noin 3 vuotta lopullista palautumisaikaa. Vasta vuoden päästä on pakauduttu synnytyksestä.

Hormonien siheuttamat muutokset jo sinänsä on iso juttu: hajuaisti vaikeuttaa elämää kun kaikki haisee 9 kuukautta tosi pahalle, on herkkänä ja maailma pelottaa ihan aiheesta. Ilman raskaushormoneita kun pystyy sulkemaan maailman pahuuden pois.

Menikö siis puoliksi? Yhteisistä lapsista kun on kyse?

Mitenpä se mies olisi voinut kantaa puolet raskaudesta vaivoineen, vaikka olisikin kyse yhteisistä lapsista? Teki varmaan osaansa siinäkin. Ihan älyttömiä tuollaiset väitteet. Se, että vain nainen tulee raskaaksi ei oikeuta millaiseen käytökseen tahansa. Siihen on turha vedota vuosien ja vuosikymmenten päästä.

Vierailija
86/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vaimosi kanssa pelkän seksin ja ulkonäön vuoksi?

Vaihtoehtoina ei ole seksihurjastelu tai täydellinen seksittömyys.

Vierailija
87/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, että kun teillä on tuo lasten hoito mennyt puoliksi niin menikö myös raskaus sen vaivat synnytykset ja siitä palautuminen puoliksi?

3 lasta: on noin 2 vuotta 5-6 kuukautta raskaanaoloa.

Synnytyksestä palautuminen: yhteensä noin 6 kuukautta veristä vuotoa ja kipuja, kuivuutta ja haavoja. Kivuliasta virtsaamista ja ulostamista. Kipuja kohdussa ja rinnoissa. Noin 3 vuotta lopullista palautumisaikaa. Vasta vuoden päästä on pakauduttu synnytyksestä.

Hormonien siheuttamat muutokset jo sinänsä on iso juttu: hajuaisti vaikeuttaa elämää kun kaikki haisee 9 kuukautta tosi pahalle, on herkkänä ja maailma pelottaa ihan aiheesta. Ilman raskaushormoneita kun pystyy sulkemaan maailman pahuuden pois.

Menikö siis puoliksi? Yhteisistä lapsista kun on kyse?

Eli siis naista pitäisi elämän loppuun asti kohdella eri tavalla kuin miestä kun nainen on jaksanut joskus olla raskaana (asia jota mies ei voi tehdä vaikka haluaisi)?

Tottakai. Jos haluat onnellisen suhteen niin ymmärtää mikä muutos raskaudet synnytykset ha sen jälkeiset palautuminen ovat naiselle.

Ei siis kannata antaa naisen porsia. Se ei ole kummankaan edun mukaista.

Joka ketjuun sinä ennätät porsimaan. Vai ovatko nämä omia avauksiasi? Varmaan, kyhäät jonkin mies-naisjutun, että pääset haukkumaan naisia ja huutamaan miesvihaa.

Hanki jätkä elämä.

Vierailija
88/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei tiedä että olisi saanut s-aktiivisuudella ne asiat. Ellet kerro suoraan sitä. Ylitse menevä ostelu ei silti ole tarpeen alussa, koska on asioita joita ei tarvitse ja asioita joita tarvitsee. 

Vaimohan voi kuvitella, että olet hemmotellut häntä tiuskimisen, pihtaamisen ja naama norsunv*tullaolon vuoksi.

Vierailija
89/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne muuttuu tuollaiseksi.

Sitä ihmettelen, miksi monet naiset esittävät suhteen alussa seksuaalisesti aktiivista, mutta kun toinen on saatu sitoutettua itseensä, niin alkaa oikuttelu ja pihtaaminen.

Vierailija
90/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, miksi monet naiset esittävät suhteen alussa seksuaalisesti aktiivista, mutta kun toinen on saatu sitoutettua itseensä, niin alkaa oikuttelu ja pihtaaminen.

Katso peiliin. Syy löytyy sieltä.

Vierailija
91/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka yht 2500e

Todellakin. Joa nyt ero tulisi, etsisin jonkun fwb -tyyppisen ratkaisun nuoren, vaikka 25-v opiskelijanaisen kanssa, selkeä korvaus ja säännöt sovittaisiin. Tuollaisen 3500 egen reissun sijaan viettää monta mukavaa iltaa kokkaillen, viiniä juoden ja piehtaroiden lakanoissa.

Totta kai. Ja seuraavaksi palstarolli sitten kyhääkin avauksen, jossa kauhistellaan ja paheksutaan nuoria naisia, kuinka ne ovat maksullisia loisivat miesten lompakoilla.

Vierailija
92/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onpas monella miehellä surkeat vaimot

Vierailija
93/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako orgasmia vaimosi saa seksin aikana? Itse saan riittävästi joka kerta, joten 28 v avioliittoa takana, enkä vielä ole ajatellut ruveta pihtaamaan.

Vierailija
94/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen samanlainen se on meilläkin. Just oon työntämässä heitä, kolmea lasta ja vaimoa autoon ja tarkoitus ajaa huvipuistoon, eläinpuistoon jne. Mutta varmasti huomenna valitetaan kun ei koskaan käydä missään. Kiittämätön kaikesta, vaikka varmasti olen keskivertoa osallistuvaisempi isä.

Ehkä huvipuisto ja eläinpuisto eivät ole vaimostasi niitä juttuja, joita hän itse kaipaisi? Minä en ainakaan aikoinaan niistä niin nauttinut, lasten takia sinne mentiin ja tuntui enemmän työltä kuin huvilta.

Vierailija
95/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen ole hemmo, joten miksi sä hemmottelisit sitä?

Vierailija
96/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako orgasmia vaimosi saa seksin aikana? Itse saan riittävästi joka kerta, joten 28 v avioliittoa takana, enkä vielä ole ajatellut ruveta pihtaamaan.

Kerro vielä että tienaat miestäsi enemmän ja maksat kaikki perheen kulut.

Vierailija
97/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut puutetta. Joka päivä muistaa kertoa toiselle että rakastaa. Ja myös osoittaa sen.

Vierailija
98/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit paskan miehen?

Vierailija
99/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka yht 2500e

Eli vaimo ei olekaan sinulle rakas kumppani ja paras ystävä, vaan maksullinen seksikumppani. Ihan tiedoksi, että ei ole paras mahdollinen kaava onnelliseen avioliittoon.

Vaimon ei pidä olla lokkeileva kämppiskään. Seksihän tulee joka tapauksessa kalleimmaksi avioliitossa.

Vierailija
100/128 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen samanlainen se on meilläkin. Just oon työntämässä heitä, kolmea lasta ja vaimoa autoon ja tarkoitus ajaa huvipuistoon, eläinpuistoon jne. Mutta varmasti huomenna valitetaan kun ei koskaan käydä missään. Kiittämätön kaikesta, vaikka varmasti olen keskivertoa osallistuvaisempi isä.

Ja samalla palstailet? Etköhön ole työntämisen asemesta autossa istumassa ja odottelemassa, että vaimo saa pakattua, varattua eväät, puettua lapset, tarkistettua että kotona kaikki jää ok jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi