Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Korvikset kun menee ekalle. Muita ei naisellisella naisella tule olemaan ikinä.
Korvikset voisi saada ala-asteella. Itse kun en saanut, tein sitten itse hakaneulalla.. olisi ehkä vanhempien kannattanut kaksi kertaa miettiä.
Muita saisi odottaa täysi-ikäisyyteen.
Korvikset sitten kun itse ymmärtää kunnolla haluta.
Muut lävistykset 16 v vai mikä nyt onkaan rajana noissa lävistyspaikoissa.
Tatuointi täysi-ikäisenä, eikä kunnolliset tatuoijat teekään alaikäisille.
No eihän tatuoinnista tarvii edes keskustella. Ammattimainen tatuoija ei tatuoi alaikäisiä.
Korvakorut sitten kun on tarpeeksi vanha sekä haluamaan että hoitamaan niitä itse. Muut lävistykset onkin vaikeampi juttu, toivoisin että ei edes kinuaisi niitä ennen kuin on 18. Saattaisin myöntyä johonkin ei-uloskasvavaan lävistykseen siinä 16-17 kieppeillä mutta vasta pakotettuani kärsivän teinini pänttäämään kuvia siitä millaisia arpia mikäkin lävistys jättää, kuinka lävistyksiä hoidetaan ja mitä korumateriaaleja täytyy käyttää ettei lävistyksestä tule ongelmia. Voi tosin olla että oma arpinen naamani ja runnellut korvani riittävät ehkäiseväksi tekijäksi, olin juuri niitä pönttöpääteinejä jotka rei'ittivät itse naamaansa ja tekivät kaikki mahdolliset virheet siinä matkan varrella.
Tatuointiin en antaisi lupaa ollenkaan, mutta maksaisin varmaan lapsen aikuistuttua sen tatuoinnin vaikka itse kunhan se otettaisiin oikeasti hyvässä paikassa. Tatuoinneistakin haluaisin valistaa lasta hyvissä ajoin ettei himoa niihen edes syntyisi. Tekstistäni kyllä huomaa ettei minulla ole vielä lapsia kun kuvittelen niiden suostuvan katselemaan kanssani informatiivisia kuvia tatuointien luonnollisesta vanhentumista ja kuuntelemaan loputtomia horinoita ystävieni pieleen menneistä leimoista.
Korutoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Korvakorut sitten kun on tarpeeksi vanha sekä haluamaan että hoitamaan niitä itse. Muut lävistykset onkin vaikeampi juttu, toivoisin että ei edes kinuaisi niitä ennen kuin on 18. Saattaisin myöntyä johonkin ei-uloskasvavaan lävistykseen siinä 16-17 kieppeillä mutta vasta pakotettuani kärsivän teinini pänttäämään kuvia siitä millaisia arpia mikäkin lävistys jättää, kuinka lävistyksiä hoidetaan ja mitä korumateriaaleja täytyy käyttää ettei lävistyksestä tule ongelmia. Voi tosin olla että oma arpinen naamani ja runnellut korvani riittävät ehkäiseväksi tekijäksi, olin juuri niitä pönttöpääteinejä jotka rei'ittivät itse naamaansa ja tekivät kaikki mahdolliset virheet siinä matkan varrella.
Tatuointiin en antaisi lupaa ollenkaan, mutta maksaisin varmaan lapsen aikuistuttua sen tatuoinnin vaikka itse kunhan se otettaisiin oikeasti hyvässä paikassa. Tatuoinneistakin haluaisin valistaa lasta hyvissä ajoin ettei himoa niihen edes syntyisi. Tekstistäni kyllä huomaa ettei minulla ole vielä lapsia kun kuvittelen niiden suostuvan katselemaan kanssani informatiivisia kuvia tatuointien luonnollisesta vanhentumista ja kuuntelemaan loputtomia horinoita ystävieni pieleen menneistä leimoista.
T. persu
Mulla on poika 4v, mutta:
korvikset: 7 v.
napakoru: 15 v.
tatuointi 16 - 18 v.
Korvikset, 6 vuotta
Napakoru, 15 vuotta
Tatuointi (pieni), 16-18 vuotta
Korvakoruja voisi ajatella kouluun menneelle. Itse en ehdottaisi, mutta jos lapsi kovasti toivoisi.
Nenä-napa- yms. koruja en suosittele kellekään, jos vasta sitten kun lapsella on oma lakisääteisen päätösvalta.
Tatuointi samoin, en ymmärrä miksi kenenkään pitää niitä laitatuttaa.
Korvikset 7 wee, Napakoru 12 wee, Klitoriskoru sitten kun häpykarvoitus alkaa muodostua (12-13 wee) Tatuoinnit 21 wee-->.
Korvikset voi ottaa 15 vuotiaana mutta kaiken muun turhuuden aikuisena jos tosiaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Korvakoruja voisi ajatella kouluun menneelle. Itse en ehdottaisi, mutta jos lapsi kovasti toivoisi.
Nenä-napa- yms. koruja en suosittele kellekään, jos vasta sitten kun lapsella on oma lakisääteisen päätösvalta.
Tatuointi samoin, en ymmärrä miksi kenenkään pitää niitä laitatuttaa.
Saisko tl:dr en jaksa lukea noin pitkää tekstiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi samoin, en ymmärrä miksi kenenkään pitää niitä laitatuttaa.Saisko tl:dr en jaksa lukea noin pitkää tekstiä
Tiktok sukupolvi....
Korvikset, 7v
Nenäkoru, 15v
Napakoru, 18v
Korvikset minkä ikäiselle vain, loput sit aikuisena itse päättäen.