Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?

Vierailija
05.08.2022 |

Korvikset, ei alle 2 vuotta

Nenäkoru, 10 vuotta

Napakoru, 12 vuotta

Tatuointi, 15 vuotta

Kommentit (1124)

Vierailija
621/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset minkä ikäiselle vain, loput sit aikuisena itse päättäen.

Vierailija
622/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset kun menee ekalle. Muita ei naisellisella naisella tule olemaan ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v🙃

Vierailija
624/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset voisi saada ala-asteella. Itse kun en saanut, tein sitten itse hakaneulalla.. olisi ehkä vanhempien kannattanut kaksi kertaa miettiä.

Muita saisi odottaa täysi-ikäisyyteen.

Vierailija
625/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset sitten kun itse ymmärtää kunnolla haluta.

Muut lävistykset 16 v vai mikä nyt onkaan rajana noissa lävistyspaikoissa.

Tatuointi täysi-ikäisenä, eikä kunnolliset tatuoijat teekään alaikäisille. 

Vierailija
626/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tatuoinnista tarvii edes keskustella. Ammattimainen tatuoija ei tatuoi alaikäisiä.

Vierailija
627/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut sitten kun on tarpeeksi vanha sekä haluamaan että hoitamaan niitä itse. Muut lävistykset onkin vaikeampi juttu, toivoisin että ei edes kinuaisi niitä ennen kuin on 18. Saattaisin myöntyä johonkin ei-uloskasvavaan lävistykseen siinä 16-17 kieppeillä mutta vasta pakotettuani kärsivän teinini pänttäämään kuvia siitä millaisia arpia mikäkin lävistys jättää, kuinka lävistyksiä hoidetaan ja mitä korumateriaaleja täytyy käyttää ettei lävistyksestä tule ongelmia. Voi tosin olla että oma arpinen naamani ja runnellut korvani riittävät ehkäiseväksi tekijäksi, olin juuri niitä pönttöpääteinejä jotka rei'ittivät itse naamaansa ja tekivät kaikki mahdolliset virheet siinä matkan varrella.

Tatuointiin en antaisi lupaa ollenkaan, mutta maksaisin varmaan lapsen aikuistuttua sen tatuoinnin vaikka itse kunhan se otettaisiin oikeasti hyvässä paikassa. Tatuoinneistakin haluaisin valistaa lasta hyvissä ajoin ettei himoa niihen edes syntyisi. Tekstistäni kyllä huomaa ettei minulla ole vielä lapsia kun kuvittelen niiden suostuvan katselemaan kanssani informatiivisia kuvia tatuointien luonnollisesta vanhentumista ja kuuntelemaan loputtomia horinoita ystävieni pieleen menneistä leimoista.

Vierailija
628/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korutoru, 12 vuotta

Tatuointi, 15 vuotta

Vierailija
629/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvakorut sitten kun on tarpeeksi vanha sekä haluamaan että hoitamaan niitä itse. Muut lävistykset onkin vaikeampi juttu, toivoisin että ei edes kinuaisi niitä ennen kuin on 18. Saattaisin myöntyä johonkin ei-uloskasvavaan lävistykseen siinä 16-17 kieppeillä mutta vasta pakotettuani kärsivän teinini pänttäämään kuvia siitä millaisia arpia mikäkin lävistys jättää, kuinka lävistyksiä hoidetaan ja mitä korumateriaaleja täytyy käyttää ettei lävistyksestä tule ongelmia. Voi tosin olla että oma arpinen naamani ja runnellut korvani riittävät ehkäiseväksi tekijäksi, olin juuri niitä pönttöpääteinejä jotka rei'ittivät itse naamaansa ja tekivät kaikki mahdolliset virheet siinä matkan varrella.

Tatuointiin en antaisi lupaa ollenkaan, mutta maksaisin varmaan lapsen aikuistuttua sen tatuoinnin vaikka itse kunhan se otettaisiin oikeasti hyvässä paikassa. Tatuoinneistakin haluaisin valistaa lasta hyvissä ajoin ettei himoa niihen edes syntyisi. Tekstistäni kyllä huomaa ettei minulla ole vielä lapsia kun kuvittelen niiden suostuvan katselemaan kanssani informatiivisia kuvia tatuointien luonnollisesta vanhentumista ja kuuntelemaan loputtomia horinoita ystävieni pieleen menneistä leimoista.

T. persu

Vierailija
630/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhaikäisenä korvikset

Vierailija
631/1124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika 4v, mutta:

korvikset: 7 v. 

napakoru: 15 v.

tatuointi 16 - 18 v.

Vierailija
632/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset, 6 vuotta

Napakoru, 15 vuotta

Tatuointi (pieni), 16-18 vuotta

Vierailija
633/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset sai 12v.

Vierailija
634/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakoruja voisi ajatella kouluun menneelle. Itse en ehdottaisi, mutta jos lapsi kovasti toivoisi.

Nenä-napa- yms. koruja en suosittele kellekään, jos vasta sitten kun lapsella on oma lakisääteisen päätösvalta.

Tatuointi samoin, en ymmärrä miksi kenenkään pitää niitä laitatuttaa.

Vierailija
635/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäisenä < 18 v.

Vierailija
636/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset 7 wee, Napakoru 12 wee, Klitoriskoru sitten kun häpykarvoitus alkaa muodostua (12-13 wee) Tatuoinnit 21 wee-->.

Vierailija
637/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset voi ottaa 15 vuotiaana mutta kaiken muun turhuuden aikuisena jos tosiaan haluaa.

Vierailija
638/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvakoruja voisi ajatella kouluun menneelle. Itse en ehdottaisi, mutta jos lapsi kovasti toivoisi.

Nenä-napa- yms. koruja en suosittele kellekään, jos vasta sitten kun lapsella on oma lakisääteisen päätösvalta.

Saisko tl:dr en jaksa lukea noin pitkää tekstiä

Vierailija
639/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko tl:dr en jaksa lukea noin pitkää tekstiä

Tiktok sukupolvi....

Vierailija
640/1124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset, 7v

Nenäkoru, 15v

Napakoru, 18v