Mies petti
Ollaan oltu pitkään yhdessä ja yhteinen talokin löytyy. Mies petti. Muutin yksin. Puolivuotta hän yritti toisen naisen kanssa mutta ei siitä mitää tullu. Nyt taas haluaa olla kanssani. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Osaako mies olla yksin ollenkaa vai haluaako tosissaan yrittää vielä kanssani? Nyt yritetään uudestaan mutta voiko sitä oppia luottamaan? Mies vain yhtäkkiä lähti toisen matkaan ja toi naisen jopa yhteiseen kotiimme. Mies saanut elämässä aina kaiken ja päässyt elämässä helpolla, ei ole koskaan aikaisemmin kohdannu elämässä kriisiä vaikka ikää jo kolmekymmentä. Voikohan tästä vielä jotain tulla. Kaipaan vertaistukea.
Kommentit (152)
Heitä se m*naton sika pihalle ja etsi itsellesi oikea mies. Tai elä onnellisesti sinkkuna. Paljon parempi kuin jäädä pettäjäkpäähän roikkumaan.
Kolmekymppinen on ihan lapsi vielä.
Ja kun olette olleet jo sen 10 vuotta yhdessä, niin sehän tarkoittaa, että menitte yhteen ihan kakaroina.
Opeta mies runkkaamasn ja kato notkuuko vielä nurkilla.
Ei tervekätinen mies naista kaipaa.
öööö, lähti jonkun matkaan ja nyt vinkuu takas ku ei oikee homma toiminut? No, saapahan kokeilla samaa taas toisenkin kerran.
Ei halua olla yksin mutta ei kyll sinunkaan kanssa. Oot hyvä siinä varalla ja kattelee muita samalla.Lähtee ku hauki rannasta, kun löytää "paremman"
Vierailija kirjoitti:
Heitä se m*naton sika pihalle ja etsi itsellesi oikea mies. Tai elä onnellisesti sinkkuna. Paljon parempi kuin jäädä pettäjäkpäähän roikkumaan.
Kyllä sillä muna lienee jos sen perässä noin juoksee.
M35
Siis on tulossa takaisin KOSKA edellisen kanssa ei toiminutkaan. Ei siksi että kaduttaa ja rakastaa. Tarvii jonkun passaamaan ja tyydyttämään tarpeet ja nyt kun ei ole sitä uutta jännää niin yrittää luikerrella takaisin sinun helmoihin. Kun taas tulee tilaisuus pettää jonkun uuden kanssa, lähtee taas uuden matkaan.Eksä oli myös tuollainen: Ei ollut päivääkään asunut yksin kun nuorina muutettiin yhteen, ei ollut koskaan tarvinnut tehdä kotona mitään eikä huolehtia mistään. Ei ollut kohdannut vastoinkäymisiä. Kun tuli kriisi, missä olisi pitänyt käsitellä ikäviä asioita, juoksi toisen syliin lohdutettavaksi ja rikkoi minut todella pahasti. Mielenterveyskin meni. Sen takia varmaan otin takaisinkin ja eihän se suhde siitä mihinkään parantunut. Juoksi sitten seuraavaksi työkaverinsa syliin lohdutettavaksi. Heitin lopullisesti pihalle elämästäni ja kyllä kannatti. Tässä 13 vuotta yhteiseloa takana eli ei kannata jäädä surkeaan suhteeseen roikkumaan vaan siksi, että on pitkä yhdessäolo taustalla. Elämä parani heivaamalla pettäjä.
Nämä tyypit ei tosiaan osaa käsitellä epämukavia asioita ja pakenee sinne, missä tulee itselle hyvä mieli. Puolisolla ja puolison tukemisella ei ole näille väliä. Minunkin eksä sanoi myös sen ensimmäisen kerran kerran jälkeen, ettei ymmärtänyt miten paljon tuollainen satuttaa eikä välittänyt sivusuhteensa aikana tunteistani kun itsellään oli niin kivaa. Vähätteli myös pahaa oloani. Toisella kerralla sössötti taas ettei arvannut, että ottaisin sen niin raskaasti. Eli siis ei opi eikä välitä. Ei muutu.
En edes harkitsisi jatkavani. Älä ole tyhmä.
Tottakai otat miehen takaisin, passaat ja paijaat ja annat panna joka rööriin,
Pyöräytät sille vielä pari-kolme lasta, niin viimeistään neljävitosena se lähtee nuoremman matkaan.
Niin petti minunkin mies. Lähti nuoremman matkaan ja kun homma ei toiminut ja uskon näin älyllisesti ei toiminut, kun ikäero oli se 20 vuotta heidän välillä. Niin se olin vain hairahdus. 7kk hairahdus. Exäni soitti, että voitaisko jutella. Kysyin mistä. No, jos vois mitenkään palata yhteen. Sanoin hänelle, että sinähän se lähdit unelmasi perään, joten sovittele asias siellä. Mitä sun tekemiset mulle enää kuuluu, koska eihän ne kuulunut, kun lähdit pois ja et vastaillut minun ihmetykseen luurissa. Estit minut. Hän siinä itki aikansa ja kerroin, että mitäs jos mulla on jo toinen ketä tapailen. No, veti raivarit ja kuka se on jne jne. Mitäs se sulle kuuluu. Sullahan on se nuori ihana nainen. Mene vinkumaan sen perään, mitä sä mulle soittelet tollasta.
Se, mitä sanon sinulle näin 45v naisena, niin miksi alentuisit sontaan taas. On miehiä ja miehiä ja toi sun exäs ei ole sellainen. Nyt tiedät mitä et halua. Älä haikaile tollasen perään.
Jos nyt mietit, että oi kun niin kaipaan, niin kysy itseltäs miksi hän edes petti sinua. Ja miksi ei pettäsisi uudelleen, kun on saanut sinut taas takasin.
Jos hän olisi rakastanut sinua niinkun pitää, niin hän olisi sinun miehesi edelleen. Ei hän olisi pettänyt sinua ikinä.
Ei mua tarvitse kuunnella. Sanon vain mielipiteeni ja mitä itseni olen kokenut. Nyt minulla on mies ja oikea mies. Exä se tuskailee edelleen ja se minua ei kiinnosta. JA meidän erosta on sentään noin 8v. Eli mun exä on jotenkin psykoottinenkin vielä, kun ei tunnu ymmärtävän. Ei se tiedä missä asutaan jne
Hyi, yhteiseen kotiin tuonu. Hyi. Todella loukkaavaa. Jos joku toisi minun kotiin jonku toisen akan, niin oksentaisin. Lääppisi minun tavaroita. Miehet on kyllä sellaisia.... minkälainen tuollainen mies on? Missä on itsekunnioituksesi vaikka tiedän ettei tunteita voi laittaa yhtäkkiä off asentoon, mutta silti hyi. Osaako tuo edes olla yksin kun hyppii kukasta kukkaan? Epäkypsä ukko. Nähtäväksi jää voiko ukko muuttaa tapoja.
Elämässä saanu kaiken liian helpolla, ei osaa arvostaa sitä mitä on.
Mies otti, petti ja jätti, naiselle jäi vain letti. Joskus talon ositus kuulostaa kivalta idealta.
Hehhe. Siinähän oottelet, millon se taas löytää jonkun toisen. Et ollut sille tarpeeksi hyvä, miksi luulet että olisit nytkään?
Voisihan tuon takaisin ottaa vähäksi aikaa, jos siltä saa hyvää seksiä ja jos se on hyvännäköinen ja varakas (eli tarjoaa kaiken). Mutta vaikka nuo kaikki saisikin, niin jos tiedät että kiinnyt uudelleen, ei kannata. Mutta jos tunteet on kuolleet ja haluaa hetken hauskanpitoa, en näe estettä. Kunhan ei kuvittele, että tuosta vielä joku vuosisadan rakkaustarina kehkeytyy. Ei kehkeydy. Härski pettäjä on härski pettäjä, sille voi toki omaa lääkettään antaa, jos vain itsellä pää kestää.
Yritys ei ole ainakaan ikinä turha. Joskus sillä voi olla hyvä lopputulos. 10vuotta yhdessä on pitkä aika. Elämässä on välillä kriisejä, niistä voi päästä yhdessä yli ja oppia taas luottamaan toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
öööö, lähti jonkun matkaan ja nyt vinkuu takas ku ei oikee homma toiminut? No, saapahan kokeilla samaa taas toisenkin kerran.
Ei halua olla yksin mutta ei kyll sinunkaan kanssa. Oot hyvä siinä varalla ja kattelee muita samalla.Lähtee ku hauki rannasta, kun löytää "paremman"
Mies kuitenkin haluaa muuttaa takaisin yhteen? - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo yhteisasuminen aikaisemminkaan estänyt miestä pettämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa joku nainen on parempi kuin ei ketään naista.
Taidat olla helposti höynäytettävä.
Anna anteeksi jos voit.Jos et niin se on sitten moro ja näkemiin.